Da kan det jo ikke være noe annet, du er jo langt over!Har som regel blitt TR eller i det minste spotting på DPO 10/11.
Så jeg håper virkelig det er noe på gang nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan det jo ikke være noe annet, du er jo langt over!Har som regel blitt TR eller i det minste spotting på DPO 10/11.
Da kan det jo ikke være noe annet, du er jo langt over!
Enig med Remy. Tror det der er en babygraf gitt!Har som regel blitt TR eller i det minste spotting på DPO 10/11.
Jeg hadde heller ingen symptomer utenom det vanlige da jeg ble gravid nå, det eneste var fravær av blødning og fortsatt høy temp ved IKM. [emoji12] Det vanlige er jo at symptomer dukker opp mellom uke 4-6. Før det har ikke kroppen produsert nok hCG, og eventuelle symptomer man opplever i dpo-land skyldes nok helst andre ting (progesteron, ønsketenkning ... [emoji28]). Det kommer nok!Ja, det hadde jo vært rart.
Men jeg har ingen tegn ellers. Som jeg synes er litt rart..
Hadde mange forrige måned når det ikke var noe..Kroppen altså.. blir ikke helt klok på den.. hehe
Jeg hadde heller ingen symptomer utenom det vanlige da jeg ble gravid nå, det eneste var fravær av blødning og fortsatt høy temp ved IKM. [emoji12] Det vanlige er jo at symptomer dukker opp mellom uke 4-6. Før det har ikke kroppen produsert nok hCG, og eventuelle symptomer man opplever i dpo-land skyldes nok helst andre ting (progesteron, ønsketenkning ... [emoji28]). Det kommer nok!
Temper du oralt eller vaginalt? Til samme tidspunkt hver dag, med det samme du våkner, og før du står opp?![]()
Dette er min første pp med temping. Er det normalt at temperaturen varierer så mye eller gjør jeg noe feil?[emoji13]
Temper du oralt eller vaginalt? Til samme tidspunkt hver dag, med det samme du våkner, og før du står opp?
Oral temping gir store svingninger hos noen, men som oftest vil det likevel være mulig å påvise EL. Du får se når du har tempet gjennom syklusen, om du synes det er bra nok, eller om kurven blir for vanskelig å tolke. Hvis du synes det blir for store svingninger vil jeg anbefale å prøve vaginalt neste pp - hvis det blir noen neste, da. [emoji6]Temper oralt, og setter på alarm for å få målt til samme tid, og måler med en gang før jeg står opp eller gjør noe annet.
Gratulerer så mye!!! ❤Tenk at dette skulle bli baby tempen![]()
Vis vedlegget 223536
Var så sikker på at det gikk dårlig begge gangene når tempen gikk ned.
Men neida.
Vis vedlegget 223537
Gratulerer! Også 2-3 da! [emoji173]Tenk at dette skulle bli baby tempen![]()
Vis vedlegget 223536
Men neida.
Vis vedlegget 223537
Gratulerer! Også 2-3 da! [emoji173]
Ååååå gratulerer så mye!!!Tenk at dette skulle bli baby tempen![]()
Vis vedlegget 223536
Men neida.
Vis vedlegget 223537