Åååh så fantastisk [emoji173][emoji173] gratulerer! Og rett på 2-3! [emoji3]Tenk at dette skulle bli baby tempen![]()
Vis vedlegget 223536
Var så sikker på at det gikk dårlig begge gangene når tempen gikk ned.
Men neida.
Vis vedlegget 223537
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så fantastisk [emoji173][emoji173] gratulerer! Og rett på 2-3! [emoji3]Tenk at dette skulle bli baby tempen![]()
Vis vedlegget 223536
Men neida.
Vis vedlegget 223537
Oral temping gir store svingninger hos noen, men som oftest vil det likevel være mulig å påvise EL. Du får se når du har tempet gjennom syklusen, om du synes det er bra nok, eller om kurven blir for vanskelig å tolke. Hvis du synes det blir for store svingninger vil jeg anbefale å prøve vaginalt neste pp - hvis det blir noen neste, da. [emoji6]
Varmer du termometeret litt før du måler, forresten? Det lønner seg å legge det i armhulen eller noe en liten stund så det ikke er iskaldt når du måler.
Tenk at dette skulle bli baby tempen![]()
Vis vedlegget 223536
Men neida.
Vis vedlegget 223537
I knooow [emoji28]7 dpo og tiden går saaakte...![]()
Jeg bruker cramps når jeg har murringer[emoji14] jeg syntes hele appen var totalt på trynet når jeg prøvde den første gang, men den ble ekstremt mye mer lettvint med vip og når jeg kom mer inn i detJeg syns det er så vanskelig å plotte inn ting på ff [emoji28] Hva legger dere inn når dere har murringer for eksempel? Har hatt svake murringer noen dager nå, litt sånn svake mensmurringer. Men er jo lenge til jeg skal ha mensen så er jo ikke i forbindelse med det.
Ja, jeg har vip jeg og. Okay, da gjør jeg det jeg ogJeg bruker cramps når jeg har murringer[emoji14] jeg syntes hele appen var totalt på trynet når jeg prøvde den første gang, men den ble ekstremt mye mer lettvint med vip og når jeg kom mer inn i det
Men jeg har laget meg en egen for menssmerter, så da bruker jeg ukke cramps for det, noe jeg tror mange andre gjør [emoji4] har vært og justert på ting, det er MASSE mer å plotte inn om man leter [emoji28]Ja, jeg har vip jeg og. Okay, da gjør jeg det jeg og![]()
Jeg har brukt mild/dull cramps/pressure, og pressure lower tummy. Cramps har jeg brukt ved «ekte» menssmerter.Jeg syns det er så vanskelig å plotte inn ting på ff [emoji28] Hva legger dere inn når dere har murringer for eksempel? Har hatt svake murringer noen dager nå, litt sånn svake mensmurringer. Men er jo lenge til jeg skal ha mensen så er jo ikke i forbindelse med det.
Finner ikke de alternativene jeg [emoji85]Jeg har brukt mild/dull cramps/pressure, og pressure lower tummy. Cramps har jeg brukt ved «ekte» menssmerter.
Tror jeg må utforske litt mer [emoji28]Men jeg har laget meg en egen for menssmerter, så da bruker jeg ukke cramps for det, noe jeg tror mange andre gjør [emoji4] har vært og justert på ting, det er MASSE mer å plotte inn om man leter [emoji28]
Tror jeg må utforske litt mer [emoji28]
Thanks [emoji2]![]()
Trykk settings
![]()
Customize data entry form
![]()
[emoji106]
Åååh så fantastisk [emoji173][emoji173] gratulerer! Og rett på 2-3! [emoji3]