Vi som temper

Har som regel blitt TR eller i det minste spotting på DPO 10/11.
Så jeg håper virkelig det er noe på gang nå :)
Enig med Remy. Tror det der er en babygraf gitt! :D

Ja, det hadde jo vært rart.
Men jeg har ingen tegn ellers. Som jeg synes er litt rart..
Hadde mange forrige måned når det ikke var noe.. :confused: Kroppen altså.. blir ikke helt klok på den.. hehe
Jeg hadde heller ingen symptomer utenom det vanlige da jeg ble gravid nå, det eneste var fravær av blødning og fortsatt høy temp ved IKM. [emoji12] Det vanlige er jo at symptomer dukker opp mellom uke 4-6. Før det har ikke kroppen produsert nok hCG, og eventuelle symptomer man opplever i dpo-land skyldes nok helst andre ting (progesteron, ønsketenkning ... [emoji28]). Det kommer nok!

PP 13, håper det blir siste PP på en god stund! Tempen ser ikke spesielt spennende ut, da. Ikke noe symptomer heller (utenom smerter/stikking i livmorsområdet 8DPO, men det føler jeg ofte på før ikm.

Skjermbilde 2017-04-17 kl. 18.57.51.png

Jeg hadde heller ingen symptomer utenom det vanlige da jeg ble gravid nå, det eneste var fravær av blødning og fortsatt høy temp ved IKM. [emoji12] Det vanlige er jo at symptomer dukker opp mellom uke 4-6. Før det har ikke kroppen produsert nok hCG, og eventuelle symptomer man opplever i dpo-land skyldes nok helst andre ting (progesteron, ønsketenkning ... [emoji28]). Det kommer nok!

Aha. Men det var kjekt å høre det da.
På andre pp har jeg fått tegn fra 5 DPO, men da har det jo også ikke være noe da..
:) Blir spennende å se om det dukker opp noe senere da. :)

Endelig kom krysset! Men jeg er skeptisk til målingen likevel.. Minstemann kom inn til meg 02:45, altså en time før jeg temper. Så jeg fulgte han inn på rommet hans før jeg tempa. Målinga blei da 36.38. Da alarmen ringte en time senere var tempen 36.53 (jeg sovna raskt, så sov en liten time før klokka ringte).. Jeg lot den første stå. Hvilken hadde dere satt inn?
Men jeg skjønner ikke hvorfor tempen er så lav nå etter el. Den pleier jo å være mye høyere.. Noen tanker? [emoji57]

Her er dagens graf:
59b7eca2fa303fbcab32ff03f29d643a.jpg

Her er pp1 og pp2 sammenligna ift eggløsning og coverline:
e612e1c8f8403df1b90de970eebd15b4.jpg

Her er alle 3 fra jeg begynte å tempe sammenligna ift start på syklus:
ebf93f1e7c8da671b5c1c750d0c1e744.jpg

Last edited:
973bf24ea9537d3863f7d3d50f59ff78.jpg

Fortsatt høy og fin temp. 4 dpo. :D 10 dager til første test ryker, om ikke tr kommer først.

Blir spennende å se hvilken av disse grafene som stemmer da. Utifra den første så er jeg 14 dpo i dag og forventet mens i morgen. Om EL-testen stemmer så forventer jeg mens på lørdag. Eier jo ikke symptomer på noe heller så [emoji14]
Og gravid er jeg ihvertfall ikke.

342f37d41aeb9f452a9dca745777339a.jpg

996e4452026cb181ee5960e255e1d614.jpg

Temper oralt, og setter på alarm for å få målt til samme tid, og måler med en gang før jeg står opp eller gjør noe annet.
Oral temping gir store svingninger hos noen, men som oftest vil det likevel være mulig å påvise EL. Du får se når du har tempet gjennom syklusen, om du synes det er bra nok, eller om kurven blir for vanskelig å tolke. Hvis du synes det blir for store svingninger vil jeg anbefale å prøve vaginalt neste pp - hvis det blir noen neste, da. [emoji6]
Varmer du termometeret litt før du måler, forresten? Det lønner seg å legge det i armhulen eller noe en liten stund så det ikke er iskaldt når du måler.

Back
Topp