Vi som temper

Lurer på om det er smittsomt med forsinka el og rare kropper her. [emoji23] Trøster meg med at jeg eri godt selskap. Her gjør kroppen enda et forsøk på el. Nå håper jeg den klarer det (vært endel dårlig og stressa siste ukene så tror det har ført til kranglingen til min kropp).

ba6eae00c9111dc5a470a3ca6ccbf868.jpg
Ha ha.. ja godt vi er flere! :D:p

Ble visst ikke noe el på meg denne gangen, da TR kom i dag.. jaja, bedre lykke neste gang [emoji14]

275abb3609842ec82cbc8f62814f8e31.jpg

Bruker en superfin app som heter Clue til å registrere generelt om syklus, og kan også legge inn temp der, men grafen er uten tall, med kun streken, så har lastet ned FF også, så registrerer jeg temp begge steder. Syns bare Clue har så mye bedre brukergrensesnitt enn FF, som jeg syns er skikkelig gammeldags! Haha, er en skikkelig app-snobb

Trekker tilbake alt stygt jeg sa om FF, hahaha
Clue genererer nemlig ikke individuell EL, har jeg funnet ut nå, sånn som FF gjør! :greet025 Bye bye Clue - Hello FF!:notworthy

Trekker tilbake alt stygt jeg sa om FF, hahaha
Clue genererer nemlig ikke individuell EL, har jeg funnet ut nå, sånn som FF gjør! :greet025 Bye bye Clue - Hello FF!:notworthy
Nå flirte jeg godt [emoji197] det var den appen liksom! Virker ikke som om det er så mange som generer el annet enn "standard-tid" [emoji23] det var mitt problem med den som heter "Maya" da jeg ble uplanlagt gravid flere dager før jeg skulle ha en ifølge den [emoji23] vi satset nemlig på "sikre dager" en periode siden jeg ikke ønsket prevensjon og vi var enig om at det ikke var krise om jeg ble gravid

Kanskje det har skjedd noe her også?
e7cd83d98105da03ee0b8bbdbf9b8c57.jpg

Det kan se sånn ut ja :D
Håper det! Har sovet som en stein i et passe varmt rom, så det bør være el som har vært nå! Sist jeg hadde et hopp så sov jeg knapt en time i strekk i et alt for varmt rom, og hoppet nå er jo høyere enn jeg hadde da. Blir veeeeldig spennende å tempe de to neste dagene altså.

Håper det! Har sovet som en stein i et passe varmt rom, så det bør være el som har vært nå! Sist jeg hadde et hopp så sov jeg knapt en time i strekk i et alt for varmt rom, og hoppet nå er jo høyere enn jeg hadde da. Blir veeeeldig spennende å tempe de to neste dagene altså.
Krysser fingra [emoji2]

Temper dere når dere har inntatt litt alkohol? Er det no vits lissom? Litt dumt egentlig, for da setter vel kanskje ikke ff kryss riktig om jeg mangler den tredje høye tempen? (Hvis den fortsetter å stige da..)
0efcaa04e120cb5d1a70f0af90b7683e.jpg

Temper dere når dere har inntatt litt alkohol? Er det no vits lissom? Litt dumt egentlig, for da setter vel kanskje ikke ff kryss riktig om jeg mangler den tredje høye tempen? (Hvis den fortsetter å stige da..)
Tempen min har ikke vist noen forskjell om jeg har drukket et par øl, og lagt meg til noenlunde ok tid, men når jeg ikke er hjemme før kl 3-4 så er det bare idiotisk å tempe klokken 6 liksom [emoji14]

0efcaa04e120cb5d1a70f0af90b7683e.jpg
Om jeg bare har tatt et par øl så temper jeg. Aldri merket noen forskjell på det egentlig. Men om drikker så jeg blir beruset flyr den brått laaangt til værs, så da dropper jeg det. Man kan vel legge inn at man har drukket og om jeg husker rett? :)

Tempen min har ikke vist noen forskjell om jeg har drukket et par øl, og lagt meg til noenlunde ok tid, men når jeg ikke er hjemme før kl 3-4 så er det bare idiotisk å tempe klokken 6 liksom [emoji14]
Okay :-) Tviler på at det blir så seint egentlig, men litt alkohol blir det jo uansett. Pleier jo å tempe 03:45, så skjønner jo at det er teit å tempe om jeg ikke er tilbake før da [emoji28]

Om jeg bare har tatt et par øl så temper jeg. Aldri merket noen forskjell på det egentlig. Men om drikker så jeg blir beruset flyr den brått laaangt til værs, så da dropper jeg det. Man kan vel legge inn at man har drukket og om jeg husker rett? :)
Ja, ser det står som alternativ ja :) tror jeg temper, og er den veeeldig høy så får jeg sette den på discarded ;) Vet du om ff setter krysset riktig om den tredje høye tempen mangler?

Ja, ser det står som alternativ ja :) tror jeg temper, og er den veeeldig høy så får jeg sette den på discarded ;) Vet du om ff setter krysset riktig om den tredje høye tempen mangler?
Krysset kommer bare litt senere, men likevel samme dag som ellers tror jeg

Back
Topp