Nei, ikke jeg heller [emoji23]![]()
Nei, blir alt for lenge [emoji23] 6 dpo i dag og sliter litt allerede [emoji23][emoji23] men ingen test før fredag [emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir litt sånn jaNei, blir alt for lenge [emoji23] 6 dpo i dag og sliter litt allerede [emoji23][emoji23] men ingen test før fredag [emoji106]
Nei, blir alt for lenge [emoji23] 6 dpo i dag og sliter litt allerede [emoji23][emoji23] men ingen test før fredag [emoji106]
ÅjaHaha, så lenge klar ikke jeg å vente før jeg tester [emoji23]
Tusen takk for svar! [emoji2]
Samme her! Fæle disse dpodagene asså[emoji32]

Godt det er flere som venter noen dager ekstra før testing. Jeg er testefeig [emoji23]I motsetning til meg som venter to dager ETTER at FF har satt opp testdato.![]()

Jeg temper til fast til så lenge jeg ikke holder på å tisse meg ut før det, så temper jeg før jeg står opp for å gå på do [emoji14] jeg har visst ekstremt jevn temp selv om søvnkvaliteten er dårlig denne ukenOm dere våkner flere ganger på morgenkvisten, hvilken temp bruker dere da?
Våknet i dag 0345, 0530 og 0630. De fleste målingene mine er mellom 0630 og 0700, men vil denne bli riktig når jeg har vært våken et par ganger ikke så lenge før?
Godt det er flere som venter noen dager ekstra før testing. Jeg er testefeig [emoji23]
Her virker det som temperaturen har sluttet å droppe. Så nå blir det spennende å se hvor den har tenkt seg nå. Ikke noe tegn til tr, og heller ikke noe tegn til flere forsøk på el fra kroppen sin side.
![]()
Den stemte liksom greit med de andre dagene, men ble litt usikker på om det ble riktig [emoji14] har notert meg alle målingene da, men la inn den siste i grafenJeg temper til fast til så lenge jeg ikke holder på å tisse meg ut før det, så temper jeg før jeg står opp for å gå på do [emoji14] jeg har visst ekstremt jevn temp selv om søvnkvaliteten er dårlig denne uken
Den ser veldig fin ut foreløpig da![]()
Fin og stabil graf7 dpo [emoji106]
Kjenner jeg er spent på tempen hver morgen nå, om det skal stupe eller ikke [emoji23]