Vi som temper

Selvsagt! Skal følge med deg fra start til slutt :happy: nærmer seg nå da! Krysser fingrene for ett gullegg som sitter hele veien ut ❤
Sniker meg inn i uke 15 imorgen! Og formen er helt fantastisk! Så nå er det gøy å være gravid :joyful:
Søte deg :Heartred Så bra! :D Godt å høre :happy::happy: Kooos deg masse fremover.

Må be om litt synspunkter her, jeg:
Min før el-temp pleier å ligge rundt 36 og under, et par netter nå har jeg opplevd at tempen hopper.
Idag våkna jeg med 36,21, som kan være el for meg, men den er litt for tidlig ute. Det samme skjedde for noen dager siden men da hadde kunne jeg skylle på at jeg hadde sovet med pysj, også droppa tempen dagen etter.

Men da ble jeg liggende våken en stund, helt rolig og prøve å sovne igjen slik at jeg fikk tempet til rett tid (en time seinere), ga opp etter 30 min, men av nysgjerrighet tempet jeg igjen og da hadde den sunket til 36,06, eneste jeg hadde gjort var å legge meg i en ny stilling og ikke ha dyna tettpakket, rundt meg...
Tempen skal vel helst stige av å være våken?
Burde jeg discarde tempen? Kan jo være litt forvirrende da jeg venter el i morgen..

Jeg tviler på at el har vært da jeg fortsatt kjenner små murringer og stikk jeg gjør før el ellers og ikke har fått de krampene på eldagen som jeg pleier.

e7a3f02b9f4c16a494797ec23c1b8b0b.jpg

Tommelfingerregelen er at den stiger 0,1 grader per time (mens du sover, er du våken og rører på deg blir det straks mye vanskeligere).
Takk for svar! Da kan nok det forklare den ujevne grafen min [emoji4]

Jeg synes nesten grafen min er litt for jevn [emoji102] begynte tempe i forrige syklys, men den liker seg skammelig godt rundt 36.5 [emoji23]
883b0ef1e006f8651a5ef01cce27ad6e.jpg

42e3afe48c36df1dfbbe41c113e3b389.jpg

Litt lavere temp igjen idag. Ikke noe tr enda, skal bare gi opp å vente tror jeg [emoji14]

Steg igjen her i dag, og fortsatt litt EL-slim.
Har vært med på to sykluser tidligere at de var kortere enn 35 dager, og det var etter SA i 2014, før jeg ble gravid med eldste. Akkurat nå gjør det ikke noe om de evnt er lange, men om et par mnd så hadde det vært kjekt med litt mer "normallengde" på 28 dager. Spennende å se om det fortsetter å stige her nå, og om syklusene mine faktisk blir kortere. Da blir det flere sjanser å prøve på :D
95e306b0782aabc1ff100bc3915eaecf.jpg

Vet sannelig ikke om jeg skal le eller grine... temp sank igjen idag og har noe som kan minne om el-slim(?) Så da får jeg vel ta en elteSt når jeg kommer hjem da...
29e3052b2d40540a762813fcea1ee134.png

"Her blir det liv - rai rai! Og opp og ned og opp og ned"! Skulle tror grafen min fulgte Bjarne Brøndbos synging... o_O Skjønner ikke hvordan tempen hopper slik, aldri vært SÅ mange hopp før, men regner med TR er rundt hjørnet.

FF har satt testdag om 3 dager...

Vedlegg

• Skjermbilde 2017-04-03 kl. 15.46.53.png
    Skjermbilde 2017-04-03 kl. 15.46.53.png
    31,3 KB · Visninger: 88
Skal tro om det er noe på gang her nå :hungry:

received_10158325655850618-1.jpg

Men husker ikke hvilken strek som er kontrollstrek, og er ikke hjemme nå så får ikke sjekket :hungover:
Noen som vet om denne er positiv? :wtf:

Ellers, sånn ligger det an med tempen:
Screenshot_2017-04-03-16-29-22-1.png

El er ikke forventet riktig helt enda :happy:
Noen som vil hjelpe meg å tolke? :happy:

Skal tro om det er noe på gang her nå :hungry:

Vis vedlegget 222638

Men husker ikke hvilken strek som er kontrollstrek, og er ikke hjemme nå så får ikke sjekket :hungover:
Noen som vet om denne er positiv? :wtf:

Ellers, sånn ligger det an med tempen:
Vis vedlegget 222639
El er ikke forventet riktig helt enda :happy:
Noen som vil hjelpe meg å tolke? :happy:
Lett å tolke; denne er superpositiv ;):D

Så da er el rett rundt hjørnet? :oops:
Er nok det :-) Når jeg får såpass positiv test er den gjerne positiv i to dager :-) Så det er lurt å fortsette å teste til du får negativ.

Jeg hadde positiv EL-test på tirsdag i forrige uke. På fredag var tempen 35.8, og i dag var den på 36.4 (i helga målte jeg ikke) :) IKM ventes i starten av neste uke.

Umm.. jeg finner ikke ut hvor man skal legge inn temp på den?
Tenkte det er greit med en app som sier ifra når jeg nermer med el og når tr er for sen
emoji87.png
kan man legge inn el.tester også?

Du må gå inn på den menyen som heter "More" som er de tre prikkene nede i høyre hjørnet, så på "Tracking Options" kan du legge til alle ting du vil loggføre, og der er både tester og temperatur, samt at du kan lage egne tags ;)

Jeg har lyst til å skrive; Endelig kom krysset.
Men jeg er fortsatt litt i sjokk her.. i dag er det enda 6 dager til normal EL.. o_O

IMG_6718.PNG

Back
Topp