Vi som temper

Så utrolig bra! Har hørt mange blir gravide før TR etter abort, og du har jo faktisk erfart det selv før, så får satse på at spiren sitter denne runden igjen da. :)

Var 6 uker på vei når det endte i SA og tok medisinsk abort i uke 10 sist jeg hadde MA. Det får bli, når det blir. :)

Ja, vært artig om det gjorde det :) men må si jeg er skeptisk til at man kan ha så flaks :p

Ja, det er sant, vet i allefall at man kan bli gravid :)

Hadde BO i uke 11 i januar 14, MA i uke 8-9 i juni 15 - fikk ei nydelig datter 4.4.16, og nå SA i februar. Så føler jeg snart har vært gjennom alle mulige aborter :p

Ser jo faktisk bortimot positiv ut den der. Ta en til litt senere i dag og se om den blir sterkere eller svakere. Var litt tidlig ja.. o_O

Testen idag.... [emoji848]
83624b70d0a7b89627556f4d4b7057cf.png

Og grafen min..,
a5a2df225a3e967fe9f2e493443da88c.png

Ingen tegn til elslim da... tror jeg [emoji85]
Hadde noe tidligere idag som kunne minne om strekkbart slim, men kunne også vært spermrester [emoji848][emoji12][emoji23][emoji85]

Løpet er nok kjørt.. ikm i dag [emoji197]
Kan tr få ræva i gir så jeg får starte ny pp?
a8e5ee3455c8a246424a17f51ddeb18e.jpg

Sist jeg hadde el var det på dag 17...
men vil det si at onsdagens test var negativ? Synes den virket så sterk [emoji848] har hvertfall lagt den inn som positiv [emoji85]
Kan bli interessant å se på dagens test da...
Kommer an på hvor lenge etter du skal se på testen. Er jo gjerne en tidsfrist. Så bare at den fortsatt var svakere enn kontrollstreken etter 3 min. Og 20 min er jo for lenge. Men godt mulig at den var positiv altså. Men da bør isåfall de testene du tar de nærmeste dagene bli svakere igjen. :happy:

Kommer an på hvor lenge etter du skal se på testen. Er jo gjerne en tidsfrist. Så bare at den fortsatt var svakere enn kontrollstreken etter 3 min. Og 20 min er jo for lenge. Men godt mulig at den var positiv altså. Men da bør isåfall de testene du tar de nærmeste dagene bli svakere igjen. :happy:

Tenkte mest på første testen min [emoji12] vet 20min er for lenge. 3min er innafor. Fikk sjekket.
Dagens var negativ

Tenkte mest på første testen min [emoji12] vet 20min er for lenge. 3min er innafor. Fikk sjekket.
Dagens var negativ
Så det nå at du hadde jo en test her tidligere som var positiv ja.. hadde helt glemt det jeg.. men da stemmer det med tempøkningen også da. Men det var tidlig med EL. Godt du testet da. :happy:

Hei tempere! Jeg er også blitt en temper!!
emoji85.png
emoji12.png
(Slenger inn denne her også, i tillegg til i IKM uke 16-tråden:)
Jeg er ganske ny i gamet, PP2 på g her nå, og har begynt å tempe :rolleyes: Men hva pleier dere å gjøre? Hoppe i høyet annenhver dag fra CD9-ish? Eller følge med på temp, så intensivere høyhoppingen da?
Siden p-pilleslutt i november har jeg hatt fire sykluser på nøyaktig 27 dager, men den siste nå var på hele 36 dager, så traff jo ikke EL da, kan man si. Så denne syklusen med temping tenker jeg å kjøre annenhverdag-regime helt til tempen hopper, høres det fornuftig ut?
emoji848.png

edit: tekststørrelse

Last edited:
emoji85.png
emoji12.png
Jeg er ganske ny i gamet, PP2 på g her nå, og har begynt å tempe :rolleyes: Men hva pleier dere å gjøre? Hoppe i høyet annenhver dag fra CD9-ish? Eller følge med på temp, så intensivere høyhoppingen da?
Siden p-pilleslutt i november har jeg hatt fire sykluser på nøyaktig 27 dager, men den siste nå var på hele 36 dager, så traff jo ikke EL da, kan man si. Så denne syklusen med temping tenker jeg å kjøre annenhverdag-regime helt til tempen hopper, høres det fornuftig ut?
emoji848.png

høres ut som en bra plan det :)

emoji85.png
emoji12.png
emoji848.png

edit: tekststørrelse

Jeg tester etter el. [emoji4] det kan du legge inn i de fleste tempe-appene. Hvilken app tester du nå? Har sett at det er litt forskjell på når de mener man har el. med samme info, noe jeg synes er litt rart [emoji14]

men ja, annenhver dag høres ut som en plan.. hos oss så er det omtrent umulig så vi fokuserer rundt da jeg forventer el.
Lykke til med tempingen, her er vi en stor gjeng [emoji16]

Hvor lenge etter at tempen dipper under coverline bruker dere få tr? Ifølge naturalcycles var den under igår og ifølge ff i dag.. og det skjer jo niks og nada [emoji102]

Så det nå at du hadde jo en test her tidligere som var positiv ja.. hadde helt glemt det jeg.. men da stemmer det med tempøkningen også da. Men det var tidlig med EL. Godt du testet da. :happy:
Gomp! hvor langt er du i syklusen din nå? Venter på oppdateringer :)

Back
Topp