Vi som temper

Takk!

Gikk greit, gleder meg til å faktisk få frem en graf da. Var ganske lav temperatur (eggløsningen har vært, bare uvisst når), så håper det betyr at tr ikke er så langt unna. Er noen dager på overtid fra da jeg trodde el var. Sov i tillegg litt urolig, og det er noe som blir utfordrende mtp temping her, jeg er mye våken iløpet av natta. Men det blir jo likt hver natt uansett.

Temper oralt selv om det ikke er der beste, men det er det enkleste for meg. [emoji14]

Temper også oralt, har funket for meg i alle de år. ;)

Hvordan ligger det an for deg i dag da?

Takk som spør :D
1e21d31093a73443ed5ec983b8795d9a.png

Her hoppet tempen :) Positiv el test i går kveld (20:00), svakere i morges. Bitte litt svakere enn kontrollstreken. Så vil tro egget slapp i kveld. Så el var i natt og fram til i natt? Håper det egentlig, så vi kanskje får hoppet i høyet i kveld [emoji23] om det ikke er forseint.

Takk som spør :D
1e21d31093a73443ed5ec983b8795d9a.png

Her hoppet tempen :) Positiv el test i går kveld (20:00), svakere i morges. Bitte litt svakere enn kontrollstreken. Så vil tro egget slapp i kveld. Så el var i natt og fram til i natt? Håper det egentlig, så vi kanskje får hoppet i høyet i kveld [emoji23] om det ikke er forseint.
Ja da slapp nok egget i går kveld og egget kan leve i opp til 48 timer. Så sleng inn noen aksjer i kveld dere :p

Ja da slapp nok egget i går kveld og egget kan leve i opp til 48 timer. Så sleng inn noen aksjer i kveld dere :p

Ja får se om det ikke blir en runde :)
c6863c5e288bebf30815776388f5de39.jpg

Testen var enig også! Så sykt deilig å vær i dpoland nå! :) føler jeg endelig kan slappe av! :D

Tenker det blir en test 7 april [emoji106] har ikke prøvd så ivrig denne syklusen, kun kost oss når lysten har vært der :)

Måtte bare sjekke når jeg hadde IKM. :P FF har satt testdato på meg den dagen, men jeg tenkte å vente til tidligst søndag, dersom TR ikke har kommet. Det har bare blitt halvveis her også, fordi vi var rundt familien 24/7 akkurat i de dagene jeg hadde EL, så det spørs.

Testedate på søndag den 9. da? ;)

Måtte bare sjekke når jeg hadde IKM. :P FF har satt testdato på meg den dagen, men jeg tenkte å vente til tidligst søndag, dersom TR ikke har kommet. Det har bare blitt halvveis her også, fordi vi var rundt familien 24/7 akkurat i de dagene jeg hadde EL, så det spørs.

Testedate på søndag den 9. da? ;)

Testdate den dagen høres fint ut :)
Kan lag ei gruppe med testdate 7-9 april?:D artig om man får flere med seg [emoji106]
Håper det klaffer for dere, selv om det ble bare sånn halvveis ;)

Testdate den dagen høres fint ut :)
Kan lag ei gruppe med testdate 7-9 april?:D artig om man får flere med seg [emoji106]
Håper det klaffer for dere, selv om det ble bare sånn halvveis ;)

Yay! Endelig noen som klarer å VENTE med å teste! :happy112

Ja, gjør det! :) Du er med i IKM uke 14-gruppa også? Kanskje vi får vervet flere derfra.

Right back at ya! ;)

Yay! Endelig noen som klarer å VENTE med å teste! :happy112

Ja, gjør det! :) Du er med i IKM uke 14-gruppa også? Kanskje vi får vervet flere derfra.

Right back at ya! ;)

Hehe, vent og vent [emoji23] er 1 dpo bare i dag da, så vil jo vær rundt 10 dpo 8 april [emoji23][emoji23][emoji23]
Var med i 14, men så måtte jeg bytte til 15 da el lot vente på seg [emoji12]

Hehe, vent og vent [emoji23] er 1 dpo bare i dag da, så vil jo vær rundt 10 dpo 8 april [emoji23][emoji23][emoji23]
Var med i 14, men så måtte jeg bytte til 15 da el lot vente på seg [emoji12]

Hahaha! Så du klarer ikke å vente så mange DPO da skjønner jeg. :hilarious: Selv er jeg 17 DPO-ish den søndagen og over IKM, men usikker for syklusen har vært far out etter MA.

Herlighet, jeg er så distré at jeg må åpne FF for hver gang jeg skal sjekke DPO/IKM osv.! :wtf Lite kontroll, som du sikkert skjønner. :P

Hahaha! Så du klarer ikke å vente så mange DPO da skjønner jeg. :hilarious: Selv er jeg 17 DPO-ish den søndagen og over IKM, men usikker for syklusen har vært far out etter MA.

Herlighet, jeg er så distré at jeg må åpne FF for hver gang jeg skal sjekke DPO/IKM osv.! :wtf Lite kontroll, som du sikkert skjønner. :P
Jeg gjør også det! Har ikke snøring på hvor i syklusen jeg er når jeg skal skrive det [emoji87]

Hahaha, nei, når jeg allerede er på CD 38 etter sa, kjenner jeg at jeg vil se om det klaffer eller gjør meg klar for ny syklus :)

Haha, jeg må sjekke ff for å se hvor mange CD jeg er [emoji23]

Hahaha, nei, når jeg allerede er på CD 38 etter sa, kjenner jeg at jeg vil se om det klaffer eller gjør meg klar for ny syklus :)

Haha, jeg må sjekke ff for å se hvor mange CD jeg er [emoji23]

Jeg også! Og Tigerbaby også! :hilarious: Enda godt vi er flere som ikke har stålkontroll på alt. ;) Hadde nesten begynt å tro jeg har fått alzheimers. :nailbiting: (Ligger i slekta)

Men CD 38 ja! Uff, så kjedelig med så lang syklus da. Og leit du mistet i SA, vet hvordan det er. Du har hatt din første TR etter SA eller?

Jeg også! Og Tigerbaby også! :hilarious: Enda godt vi er flere som ikke har stålkontroll på alt. ;) Hadde nesten begynt å tro jeg har fått alzheimers. :nailbiting: (Ligger i slekta)

Men CD 38 ja! Uff, så kjedelig med så lang syklus da. Og leit du mistet i SA, vet hvordan det er. Du har hatt din første TR etter SA eller?

Haha bra vi er flere, da er det ikke bare meg det er noe "galt" med [emoji23]

Nei, er 38 dager siden aborten startet. Så første el etter aborten dette :) spent på om det klaffer denne gangen også. Da vi prøvde på første ble jeg gravid på første el etter abort :D
Men lang syklus er dritt!!!

Leit at du også mistet, var du langt på vei?
Vet ikke helt hvor langt jeg var på vei[emoji848] men var gravid en uke i alle fall :p

Haha bra vi er flere, da er det ikke bare meg det er noe "galt" med [emoji23]

Nei, er 38 dager siden aborten startet. Så første el etter aborten dette :) spent på om det klaffer denne gangen også. Da vi prøvde på første ble jeg gravid på første el etter abort :D
Men lang syklus er dritt!!!

Leit at du også mistet, var du langt på vei?
Vet ikke helt hvor langt jeg var på vei[emoji848] men var gravid en uke i alle fall :p

Så utrolig bra! Har hørt mange blir gravide før TR etter abort, og du har jo faktisk erfart det selv før, så får satse på at spiren sitter denne runden igjen da. :)

Var 6 uker på vei når det endte i SA og tok medisinsk abort i uke 10 sist jeg hadde MA. Det får bli, når det blir. :)

Back
Topp