Gomp85
Glad i forumet
Spennende. Testet noe?![]()
Våknet nå, to timer før vanlig demping men etter "nok" søvn.. ser det ut som om det kan stemme? Våknet av mareritt og at jeg er dautørst [emoji52]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende. Testet noe?![]()
Våknet nå, to timer før vanlig demping men etter "nok" søvn.. ser det ut som om det kan stemme? Våknet av mareritt og at jeg er dautørst [emoji52]

Blenda ser det ut til.. hatt skygge lenge før fristen de siste dagene men i dag kom den ikke [emoji14] det var jo lov å håpeSpennende. Testet noe?![]()
Da skal jeg ta en titt i dagboka di.Blenda ser det ut til.. hatt skygge lenge før fristen de siste dagene men i dag kom den ikke [emoji14] det var jo lov å håpe
Bilde i dagboka om du er nysgjerrig [emoji4]

![]()
Tempen så langt! Nå håper jeg på temp hopp snart!!
![]()
Max på monitoren
![]()
Ser jo faktisk bortimot positiv ut den der. Ta en til litt senere i dag og se om den blir sterkere eller svakere. Var litt tidlig ja..Dagens graf... målt 2t etter at jeg våknet og sovnet igjen før vekkerklokka ringte
![]()
Og lurer ikke på om denne er positiv altså... [emoji848] synes det var vell litt tidlig...
![]()
Hvordan ligger det an for deg i dag da?![]()
Tempen så langt! Nå håper jeg på temp hopp snart!!
![]()
Max på monitoren
![]()
Så gøy!!Idag dumpet det et termometer ned i postkassa, så fra imorgen av skal jeg forsøke meg på temping. Spent!
Idag dumpet det et termometer ned i postkassa, så fra imorgen av skal jeg forsøke meg på temping. Spent!
![]()
Jeg er uenig med ff og når egget slapp (for det slapp dagen før ff tror!) Men det er ikke så nøye. Forsov meg til temping og havnet såvidt over coverline, så løpet er nok kjørt. Da venter jeg tr i helgen [emoji17]
Haha, i dag har jeg gitt opp håpet [emoji14]Ikke gi opp håpet før TR kommer! Man skal ikke se på enkelttemperaturer, for selv hos gravide kan tempen duppe under CL under LF, men se heller på helheten på grafen.Du har også mulighet til å override EL som FF setter, dersom du VET når EL var.
![]()
Haha, i dag har jeg gitt opp håpet [emoji14]
Jeg bruker egentlig override, men da får jeg ikke grunnlinjen [emoji197]
Takk!Gratulerer og velkommen som temper! Går spennende tid i møte fremover.Hvordan gikk det å tempe i dag?
Jeg brukte opk-override, men helt manuell overhode så fikk jeg kryss! Takk[emoji3]Nei, ikke gjør det da! Først når TR kommer det, ikke ut i fra temp.
Mener du at CL ikke dukker opp? Har prøvd en gang å override bare for å se hvordan det ble, kom opp som kryss, bare blått. Rart det ikke gjør det hos deg?