Vi som temper

a9488292ae2221d0c94da8e08bdf5bb8.jpg

Våknet nå, to timer før vanlig demping men etter "nok" søvn.. ser det ut som om det kan stemme? Våknet av mareritt og at jeg er dautørst [emoji52]
Spennende. Testet noe? :happy:

Gikk ned som antatt her i dag :)
8fda1c0ed46e9a42fe821b2d75e5b385.jpg

Dagens graf... målt 2t etter at jeg våknet og sovnet igjen før vekkerklokka ringte
3042179123a5e8b53b38ab898a9237d8.png

Og lurer ikke på om denne er positiv altså... [emoji848] synes det var vell litt tidlig...
3c179dd2f91d7fc636785bf0d81c52be.jpg

Dagens graf... målt 2t etter at jeg våknet og sovnet igjen før vekkerklokka ringte
3042179123a5e8b53b38ab898a9237d8.png

Og lurer ikke på om denne er positiv altså... [emoji848] synes det var vell litt tidlig...
3c179dd2f91d7fc636785bf0d81c52be.jpg
Ser jo faktisk bortimot positiv ut den der. Ta en til litt senere i dag og se om den blir sterkere eller svakere. Var litt tidlig ja.. o_O

b8becc5e6dfd8ab6595e2b9c962cc162.jpg

Jeg er uenig med ff og når egget slapp (for det slapp dagen før ff tror!) Men det er ikke så nøye. Forsov meg til temping og havnet såvidt over coverline, så løpet er nok kjørt. Da venter jeg tr i helgen [emoji17]

b8becc5e6dfd8ab6595e2b9c962cc162.jpg

Jeg er uenig med ff og når egget slapp (for det slapp dagen før ff tror!) Men det er ikke så nøye. Forsov meg til temping og havnet såvidt over coverline, så løpet er nok kjørt. Da venter jeg tr i helgen [emoji17]

Ikke gi opp håpet før TR kommer! Man skal ikke se på enkelttemperaturer, for selv hos gravide kan tempen duppe under CL under LF, men se heller på helheten på grafen. ;) Du har også mulighet til å override EL som FF setter, dersom du VET når EL var. :)

Syns dagene går så sakte :o lurer på hvordan det skal bli å vente helt til august [emoji14]
Temp i dag ble tatt kl 05...hm...sovnet faktisk igjen da, og tempet igjen kl 07 (samme som de siste dagene ca. Da var den 36,71.
Hvilken stemmer best da tro?

68dd44aa2df34953f3113daa121a8a79.jpg

Ikke gi opp håpet før TR kommer! Man skal ikke se på enkelttemperaturer, for selv hos gravide kan tempen duppe under CL under LF, men se heller på helheten på grafen. ;) Du har også mulighet til å override EL som FF setter, dersom du VET når EL var. :)
Haha, i dag har jeg gitt opp håpet [emoji14]
Jeg bruker egentlig override, men da får jeg ikke grunnlinjen [emoji197]

Haha, i dag har jeg gitt opp håpet [emoji14]
Jeg bruker egentlig override, men da får jeg ikke grunnlinjen [emoji197]

Nei, ikke gjør det da! Først når TR kommer det, ikke ut i fra temp. ;)

Mener du at CL ikke dukker opp? Har prøvd en gang å override bare for å se hvordan det ble, kom opp som kryss, bare blått. Rart det ikke gjør det hos deg?

Kan se ut som at egget nå har sluppet :-) Da er det bare å snegle seg avgårde gjennom dpo-land:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_3081.PNG
    IMG_3081.PNG
    193,2 KB · Visninger: 90
Gratulerer og velkommen som temper! Går spennende tid i møte fremover. ;) Hvordan gikk det å tempe i dag?
Takk!

Gikk greit, gleder meg til å faktisk få frem en graf da. Var ganske lav temperatur (eggløsningen har vært, bare uvisst når), så håper det betyr at tr ikke er så langt unna. Er noen dager på overtid fra da jeg trodde el var. Sov i tillegg litt urolig, og det er noe som blir utfordrende mtp temping her, jeg er mye våken iløpet av natta. Men det blir jo likt hver natt uansett.

Temper oralt selv om det ikke er der beste, men det er det enkleste for meg. [emoji14]

Nei, ikke gjør det da! Først når TR kommer det, ikke ut i fra temp. ;)

Mener du at CL ikke dukker opp? Har prøvd en gang å override bare for å se hvordan det ble, kom opp som kryss, bare blått. Rart det ikke gjør det hos deg?
Jeg brukte opk-override, men helt manuell overhode så fikk jeg kryss! Takk[emoji3]

Back
Topp