Vi som temper

Er det sant? Da tar jeg tilbake det jeg sa, da er jeg avhengig av VIP :hilarious: Da har jeg tydeligvis aldri ikke hatt det.
Slik jeg har forstått det har de også en Pause-funksjon på vip, sånn at du kan pause den når du er gravid [emoji4] skal jeg prøve å finne innstillingen til deg? [emoji6]

Da er jeg plutselig i pp2 :) Fikk tr i sta, så da er det over og ut. Har jo også funnet ut at jeg får positive eggløsningstester før mens, så det er jo fint å vite det og :-P

Vedlegg

• b_hswWzD.png
    b_hswWzD.png
    40 KB · Visninger: 104
Dere som har vip medlemskap på ff. Min prøveperiode er over nå, så nå har jeg ikke de vip funksjonene lenger. Er det verdt pengene syns dere?
Definitivt verdt det, vi er jo flere her som har kjøpt et års medlemskap og blitt gravide rett etterpå, så det har jeg tro på! [emoji28]

Slutter dere å tempe etter (antatt) positiv test? Jeg tenker at jeg kanskje blir stressa hvis jeg fortsetter og den dropper eller noe?

Slik jeg har forstått det har de også en Pause-funksjon på vip, sånn at du kan pause den når du er gravid [emoji4] skal jeg prøve å finne innstillingen til deg? [emoji6]

Min går ut i dag, faktisk :hilarious: Så da avventer jeg og ser hva som skjer. Ellers takk :)

Slutter dere å tempe etter (antatt) positiv test? Jeg tenker at jeg kanskje blir stressa hvis jeg fortsetter og den dropper eller noe?
Ja, jeg har sluttet ved positiv test. Det er nervepirrende nok å være nygravid om en ikke skal bekymre seg for tempen også. [emoji4]

fa79acb6781e6435a3709d9aec769a2e.jpg

Da var det feber-temp de siste to dagene tror jeg, ikke noe trifasiske greier [emoji14] likte ikke at tempen fikk sånn ned!

IMG_3365.PNG
IMG_3367.JPG
Noen som kan hjelpe meg litt med å tyde når jeg hadde EL? :)
Den 16. var den eneste dagen jeg hadde eggløsningsslim. Hadde positive el-tester 19. og 20. Og den 21.var testen blitt negativ. Ifølge appens beregning skulle jeg ha eggløsning den 22.
Stemmer det at eggløsningen var den 22 med tanke på basaltemperaturen og eggløsningstestene?

Noen som kan hjelpe meg litt med å tyde når jeg hadde EL? :)
Den 16. var den eneste dagen jeg hadde eggløsningsslim. Hadde positive el-tester 19. og 20. Og den 21.var testen blitt negativ. Ifølge appens beregning skulle jeg ha eggløsning den 22.
Stemmer det at eggløsningen var den 22 med tanke på basaltemperaturen og eggløsningstestene?
Jeg tror det kan se ut som 22. er en, ja. Har du prøvd fertilityfriend for å sammenlikne?

Back
Topp