Vi som temper

Dagens graf :)

Vedlegg

• b_ol9yJx.png
    b_ol9yJx.png
    40,1 KB · Visninger: 89
Kanskje vi bare må tempe en time senere ut syklusen for så å tempe som vi pleier i neste...

Tenker litt at det er lurt å justere litt første, evt andre natta etter vi har stilt klokka. Men jeg vil jo legge meg til rett tidspunkt i forhold til ny tid, så kroppen vil jo justere seg ganske fort etter det? Dersom jeg skal tempe kl 6 istedenfor 5 resten av syklusen vil det jo etterhvert bli en time mer søvn før måling og da blir det jo hvertfall feil...?

Tenker litt at det er lurt å justere litt første, evt andre natta etter vi har stilt klokka. Men jeg vil jo legge meg til rett tidspunkt i forhold til ny tid, så kroppen vil jo justere seg ganske fort etter det? Dersom jeg skal tempe kl 6 istedenfor 5 resten av syklusen vil det jo etterhvert bli en time mer søvn før måling og da blir det jo hvertfall feil...?

Godt poeng. Men det vel ingen maksgrense for hvor mye man skal sove, det viktige er at man sover minst 3t sammenhengende. Så det kan vel ikke ha så mye å si? Man legger seg vel uansett ikke til nøyaktig samme tid hver dag heller.

Godt poeng. Men det vel ingen maksgrense for hvor mye man skal sove, det viktige er at man sover minst 3t sammenhengende. Så det kan vel ikke ha så mye å si? Man legger seg vel uansett ikke til nøyaktig samme tid hver dag heller.

Nei, det er ikke sikkert det har så mye å si for alle, men for min del merker jeg det på tempen dersom jeg sover lenger. Tror kanskje det har med at jeg sover mer urolig utover morgenen[emoji4]

c1b4a1f39a864987174ca78200e619ea.jpg

Øøh.. feber?(føler meg ikke varm), sovet dårlig, graviditet, akutt feil på termometeret? [emoji102] tatt til riktig tid men jeg fikk ikke sove før ut på morgenen, og jeg har sovet kjempedårlig, men det har jeg gjort før uten at det har vært så stor forskjell..
Det var en flott graf :-) Blir spennende å se videre!

Ff anbefaler å fortsette å tempe til samme tid selv om klokken stilles. Det utgjør såpass lite i den store helheten. Så hvis du tempet kl.6 skal du tempe kl.6 selv om du har stilt klokka. :)

Back
Topp