Mammalaila
Glad i forumet
Da bør man vel tempe 06:00 (ny tid) hvis man vanligvis temper 05:00? Om man fortsatt temper 05:00 så blir det jo ikke riktig. Eller?
Jeg tror nok vi bare skal fortsette til samme tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bør man vel tempe 06:00 (ny tid) hvis man vanligvis temper 05:00? Om man fortsatt temper 05:00 så blir det jo ikke riktig. Eller?
Ja, det må jeg også![]()
Jeg tror nok vi bare skal fortsette til samme tidEllers blir det nok feil til slutt tror jeg
![]()
Men om jeg forsetter å tempe 05:00 er jo ikke det samme tidspunkt som 05:00 før og da blir det jo feil?
Men om jeg forsetter å tempe 05:00 er jo ikke det samme tidspunkt som 05:00 før og da blir det jo feil?
Ja, men det blir feil uansett vett, ettersom vi uansett må tilbake til tidspunktet vi gjør det nå. Men.. Nei.. Jeg veit ikke![]()
JaSøren og!
Kanskje vi bare må tempe en time senere ut syklusen for så å tempe som vi pleier i neste...
Kanskje vi bare må tempe en time senere ut syklusen for så å tempe som vi pleier i neste...

Tenker litt at det er lurt å justere litt første, evt andre natta etter vi har stilt klokka. Men jeg vil jo legge meg til rett tidspunkt i forhold til ny tid, så kroppen vil jo justere seg ganske fort etter det? Dersom jeg skal tempe kl 6 istedenfor 5 resten av syklusen vil det jo etterhvert bli en time mer søvn før måling og da blir det jo hvertfall feil...?
Godt poeng. Men det vel ingen maksgrense for hvor mye man skal sove, det viktige er at man sover minst 3t sammenhengende. Så det kan vel ikke ha så mye å si? Man legger seg vel uansett ikke til nøyaktig samme tid hver dag heller.
Fjellklatring [emoji23] haha! Den går sikkert nedover igjen etterhvert.Hva skjer nå? Tempen skal da ikke på fjellklatring allerede?
Vis vedlegget 221912
Noen med erfaring?![]()
Fjellklatring [emoji23] haha! Den går sikkert nedover igjen etterhvert.

Det var en flott graf![]()
Øøh.. feber?(føler meg ikke varm), sovet dårlig, graviditet, akutt feil på termometeret? [emoji102] tatt til riktig tid men jeg fikk ikke sove før ut på morgenen, og jeg har sovet kjempedårlig, men det har jeg gjort før uten at det har vært så stor forskjell..