Vi som temper

Jeg får medisiner som regulerer stoffskiftet mitt veldig godt. I oktober ble jeg gravid, men opplevde MA i januar. For et par mnd siden var jeg hos endokrinolog, og alle hormonprøver er tilfredsstillende. Hvis jeg blir gravid skal jeg øke medisindosa med en gang, og følges opp hver fjerde uke.

Prøvd lenge?

I forhold til mange, nei, men føles som en evighet for meg.
Snart 1 år :sorry:
Hva med deg?

Det er en stund!

Jeg sluttet med p-piller i januar i fjor, men vi gikk aldri inn for å prøve enda sjansen var der. Etter MAen i januar, er dette pp2.

Dagens graf:
dffb91e0d8f25ff7f1dc3d6611e14704.jpg

Fortsatt lav temperatur gitt. Holder seg stabilt der da (noen timer søvn senere hadde den hoppet opp en halv grad, uten at det betyr noe. Måtte bare sjekke forskjellen [emoji13]).

Redigert: litt lurt å sette inn rett bilde. [emoji14]

Last edited:
Yes da, 6 dpo.. Tiden kunne ikke gått saktere:eek:IMG_3165.PNG

fb83d6a5d49cf7267fa9dd656156b40d.png

8 dpo, går sakte men sikkert framover :) prøv meg på test i morgen! [emoji50]

Ser lovende ut Mon25! :D

Her er tempen også stabil, men stabilt lav...
e4a67966a7c8e3f8b1b381fa19278080.jpg

Det aner meg at det blir gyn etter påske... Lei av å vente nå.

IMG_3170.PNG

Her følger kurven forrige måneds kurve enn så lenge. Mister litt troa da:sorry: Vi får se hvordan de neste dagene blir!

Det er første gang jeg temper ved hjelp av FF og er litt forvirret. Hadde pos eggløsningstest på søndag og tempstigning slik det ser ut som i går, dvs eggløsning på onsdag? Dette er jo 3 hele dager siden pos el-test (var neg igjen på mandag), er dette mulig... Hmmmm. Og burde jeg ikke få kryss?

Vedlegg

• IMG_20170407_092306.png
    IMG_20170407_092306.png
    118,9 KB · Visninger: 98
Det er første gang jeg temper ved hjelp av FF og er litt forvirret. Hadde pos eggløsningstest på søndag og tempstigning slik det ser ut som i går, dvs eggløsning på onsdag? Dette er jo 3 hele dager siden pos el-test (var neg igjen på mandag), er dette mulig... Hmmmm. Og burde jeg ikke få kryss?
Kan hende kroppen ikke klarte å slippe egget med en gang :-) Ser ut som om du hadde el 5. april. Da vil du nok få kryss i morgen. Du må ha tre temperaturer over coverline før du får kryss :-)

Ok, takk! :) Ja, det kan se slik ut. Jeg hadde et lite håp om at den hadde vært tidligere, da vi kun var aktive i sengehalmen lørdags kveld og torsdag morgen :nailbiting: Liten sannsynlighet for at det klaffet nå da, æsj!

Ok, takk! :) Ja, det kan se slik ut. Jeg hadde et lite håp om at den hadde vært tidligere, da vi kun var aktive i sengehalmen lørdags kveld og torsdag morgen :nailbiting: Liten sannsynlighet for at det klaffet nå da, æsj!
Håper på det beste :-) Sædcellene kan heldigvis leve lenge

Om du får forhøyet temperatur i morgen så tenker jeg krysset kommer. Tror iallefall at du må ha 3 som er forhøyet før krysset kommer. Er helt ny med ff selv så er ikke helt sikker da.

Om du får forhøyet temperatur i morgen så tenker jeg krysset kommer. Tror iallefall at du må ha 3 som er forhøyet før krysset kommer. Er helt ny med ff selv så er ikke helt sikker da.

Ja, eg prøvde faktisk å legge inn en juksetemp for i morgen nå og da fikk jeg kryss på 5.april :D Irriterer meg grønn over at vi ikke la inn aksjer mellom lørdag og torsdag :eek:

Ja, eg prøvde faktisk å legge inn en juksetemp for i morgen nå og da fikk jeg kryss på 5.april :D Irriterer meg grønn over at vi ikke la inn aksjer mellom lørdag og torsdag :eek:
Det skjønner jeg! Men vanskelig å spå på forhånd da, selv med el tester. Dessverre. Vært mye greiere om el testene kunne sagt nøyaktig tidspunkt for når egget slipper. [emoji13]

Det skjønner jeg! Men vanskelig å spå på forhånd da, selv med el tester. Dessverre. Vært mye greiere om el testene kunne sagt nøyaktig tidspunkt for når egget slipper. [emoji13]

Ja, det hadde vært veldig kjekt med ultranøyaktige el-tester! :D

Dagens graf, og det irriterer meg grønt at jeg ikke våkna når jeg skulle i natt! For i går våkna jeg en time for tidlig. Så var spent på tempen i dag.. Men tydeligvis har jeg slått av vekkerklokka i søvne [emoji13] Så våkna to timer seinere og tempa da. Tempen var den samma som i går men. Hadde negativ el test i dag tidlig, men hååååper den blir positiv i kveld asså ettersom vi måå få lagt inn de aksjene vi trenger før mandag [emoji28] (da drar jeg og ungene på ferie, og han kommer ikke etter før seinere i uka) Så håpet er positiv el test i kveld, negativ i morra, og masse temp stigning [emoji23]

cf58a9dc8b1f2660fc12a43b9aaeafa6.jpg

62507fc62d4302c2dcf70c722f51baa4.jpg

Back
Topp