Mammalaila
Glad i forumet
Når i syklusen begynner dere å tempe?![]()
Jeg temper hele tida, ellers detter jeg garantert ut av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når i syklusen begynner dere å tempe?![]()
Hadde egentlig tenkt å starte i dag, men jeg glemte det [emoji14]
Var i tillegg våken et par ganger i natt, så kunne vel kanskje ikke stolt på den helt unasett.
Regner ikke med å få EL før nærmere cd 20 da, er på cd2 nå, men er vel greit å ha en rutine på det?![]()
Den grafen ser veldig bra ut!! Ligger ann til å bli en trifasisk kurve der. forstår godt at du gleder deg til å teste..Flere enn meg som klør i fingra etter å teste?Må klare å vente litt til assa, men må innrømme at det frister
Tempen gikk litt opp i natt
Men sov innmari urolig, og våkna en time før jeg pleier å tempe. Da var tempen 36.93. Våkna igjen på den tida jeg egentlig temper og da var den 36.83. Så jeg skreiv inn den siste jeg.. Blir spennende å se hvilken retning den går i morra, og forhåpentligvis sover jeg bedre
![]()

Den grafen ser veldig bra ut!! Ligger ann til å bli en trifasisk kurve der. forstår godt at du gleder deg til å teste..![]()
Grafen er i hvertfall lovende i forhold til en mulig graviditet.Ah, spennedeKlarer ikke å håpe helt på at jeg er gravid. Så hvis jeg er det så blir det en veeeldig positiv overraskelse
Håper tempen holder seg der oppe
![]()
Men selvsagt aldri noen garanti da.Gratulerer så mye!Vel [emoji41] Nå føler jeg det ikke er helt krise at hunden herpa sensoren på ladycompen min likevel! Blir ikke temping på en stund på denne frøkna [emoji108]
![]()
Gratulerer så mye! [emoji3]Vel [emoji41] Nå føler jeg det ikke er helt krise at hunden herpa sensoren på ladycompen min likevel! Blir ikke temping på en stund på denne frøkna [emoji108]
![]()
Gratulerer så mye!![]()
Gratulerer så mye! [emoji3]
Vel [emoji41] Nå føler jeg det ikke er helt krise at hunden herpa sensoren på ladycompen min likevel! Blir ikke temping på en stund på denne frøkna [emoji108]
![]()
Hihi nei de er temmelig tydelige de der! 12 dpo [emoji1] Tusen takk [emoji7]Å wow! De der var det ingen tvil med nei! Hvor mange dpo var du på igjen?Gratulerer masse masse
![]()
Gratulerer såååå mye!!Vel [emoji41] Nå føler jeg det ikke er helt krise at hunden herpa sensoren på ladycompen min likevel! Blir ikke temping på en stund på denne frøkna [emoji108]
![]()
Tusen takk [emoji7][emoji173]Gratulerer såååå mye!!![]()
Håper veldig nå at du snart får tempstigning. Kom igjen egget. Heia heia![]()
Tempen falt litt, til det laveste så langt. Var oppe kl 02:15 i full fart for å rette på snuppa. (Hun er så flink å plassere føttene mellom sprinklene i senga).
Og tempet 05:00, så ble nesten tre timer sammenhengende søvn
Med andre ord kan hen tempen hadde blitt litttt lavere, men men
Da får vi se hva el testene sier i dag da!
Hvordan går det med den flotte grafen din da? Testet noe enda?Er det sånn at tempen skal stige ytterligere om man er gravid? I så fall når skal man kunne forvente en sånn stigning?![]()