mrs.butterfly
April 2013s godhjerta
Når i syklusen begynner dere å tempe?![]()
Temper hele tiden [emoji4] synes det da er lettere å huske på [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når i syklusen begynner dere å tempe?![]()
Hvordan går det med den flotte grafen din da? Testet noe enda?![]()
Dagens graf...[emoji23] er bare på cd2 da... men idag falt tempen enda mer [emoji848]
Prøvde å kalibrere termometeret igår, men da svarte natural cycles at det kunne være noe galt med termometeret mitt? Hmmm.., må prøve på nytt igjen idag [emoji848]
![]()
Grafen ser jo fortsatt veldig bra ut. Og fortsatt veldig tidlig å teste. Spennende! Krysser fingrene for to streker for deg om et par dager.Den ser sånn ut i dag. Gikk ned bittelitt. Tok test i dag, og den var veldig negativMen er jo bare 9 dpo, så vi får se
![]()
Velkommen hit! Og lykke til! Håper EL er litt tidligere eller senere en vanlig da.. så kanskje dere får lagt inn aksjer alikevel.Vis vedlegget 221248
Kjøpt meg basaltermometer og joiner dere her inne
Pp3 og mannen skal selvsagt være borte under forventet el denne mnd![]()
Det var en kul graf!Tempen bare fortsetter å gå opp
Jeg har våknet et par ganger ila natten men det gjør jeg ofte og de siste 2 ukene har jeg sovet dårlig nærmest hver natt så jeg har likevel hatt det samme utgangspunktet.
![]()
Håper den ender med en positiv test Yes da, ny pp nye muligheter. Denne gangen er det pausemnd fra pergo. Så får vi se hvor grafen ender![]()
Det var en kul graf!Håper den ender med en positiv test
![]()
Grafen ser jo fortsatt veldig bra ut. Og fortsatt veldig tidlig å teste. Spennende! Krysser fingrene for to streker for deg om et par dager.![]()
Det er jo normalt at det går litt opp og ned, og jeg synes ikke den er spesielt lav til å være før EL?![]()
Nei, den er ikke sånn veldig lav. Har hatt lavere enn det tidligere før el [emoji12]
Blir spennende å se denne pp om det blir kryss i ff [emoji12][emoji85]

Nytt spm fra meg:
![]()
Tok to billig tester som kom i posten i dag, som var positive i formiddag og uten tvil negativ i kveld.
![]()
Make sure testen i går kveld.
![]()
Make sure testen i kveld.
Så jeg vil da tro at el er sånn ca nå og til i morgen kveld?
Vil det si at tempen min skal stige i morgen tidlig?
Aksjer i kveld eller i morgen kveld?[emoji23] (eller kanskje få til i morgen tidlig)[emoji848]
La inn i går kveld![]()
Ja ville kjørt på i kveld. Bedre før enn etter el. Og siden testen nå tydelig er negativ, slippes sikkert egget i kveld og du kanskje får en tempøkning i morgen.Nytt spm fra meg:
![]()
Tok to billig tester som kom i posten i dag, som var positive i formiddag og uten tvil negativ i kveld.
![]()
Make sure testen i går kveld.
![]()
Make sure testen i kveld.
Så jeg vil da tro at el er sånn ca nå og til i morgen kveld?
Vil det si at tempen min skal stige i morgen tidlig?
Aksjer i kveld eller i morgen kveld?[emoji23] (eller kanskje få til i morgen tidlig)[emoji848]
La inn i går kveld![]()