Vi som temper

Hadde egentlig tenkt å starte i dag, men jeg glemte det [emoji14]
Var i tillegg våken et par ganger i natt, så kunne vel kanskje ikke stolt på den helt unasett.

Regner ikke med å få EL før nærmere cd 20 da, er på cd2 nå, men er vel greit å ha en rutine på det? :)

Jeg synes det er veldig greit å ha det som vane og da får man litt mer dager og gå på for en helhetlig graf hvis man glemmer en dag eller får noen rare målinger :) Forrige PP f.eks, da jeg begynte, begynte jeg på CD5-6 og hadde EL allerede på CD12. Det kunne vært vanskelig å se når EL var om ikke de få målingene hadde vært helt stabile. Jeg synes også det er greit å bli kjent med hvor man vanligvis ligger under TR/før EL.

Flere enn meg som klør i fingra etter å teste? :p Må klare å vente litt til assa, men må innrømme at det frister ;) Tempen gikk litt opp i natt :) Men sov innmari urolig, og våkna en time før jeg pleier å tempe. Da var tempen 36.93. Våkna igjen på den tida jeg egentlig temper og da var den 36.83. Så jeg skreiv inn den siste jeg.. Blir spennende å se hvilken retning den går i morra, og forhåpentligvis sover jeg bedre :)
Den grafen ser veldig bra ut!! Ligger ann til å bli en trifasisk kurve der. forstår godt at du gleder deg til å teste.. :wideyed::woot:

Den grafen ser veldig bra ut!! Ligger ann til å bli en trifasisk kurve der. forstår godt at du gleder deg til å teste.. :wideyed::woot:

Ah, spennede :D Klarer ikke å håpe helt på at jeg er gravid. Så hvis jeg er det så blir det en veeeldig positiv overraskelse :D Håper tempen holder seg der oppe ;)

Har noen av dere noe erfaring med at tempen synker om dere har tatt paracet før leggetid?

Vel [emoji41] Nå føler jeg det ikke er helt krise at hunden herpa sensoren på ladycompen min likevel! Blir ikke temping på en stund på denne frøkna [emoji108]
3d03deee740097ef25a66ebca7b52a45.jpg

7e3254630b874d2483ac5cd98afe6944.jpg

Tempen falt litt, til det laveste så langt. Var oppe kl 02:15 i full fart for å rette på snuppa. (Hun er så flink å plassere føttene mellom sprinklene i senga).
Og tempet 05:00, så ble nesten tre timer sammenhengende søvn :)
Med andre ord kan hen tempen hadde blitt litttt lavere, men men :)

Da får vi se hva el testene sier i dag da!

7e3254630b874d2483ac5cd98afe6944.jpg

Tempen falt litt, til det laveste så langt. Var oppe kl 02:15 i full fart for å rette på snuppa. (Hun er så flink å plassere føttene mellom sprinklene i senga).
Og tempet 05:00, så ble nesten tre timer sammenhengende søvn :)
Med andre ord kan hen tempen hadde blitt litttt lavere, men men :)

Da får vi se hva el testene sier i dag da!
Håper veldig nå at du snart får tempstigning. Kom igjen egget. Heia heia :D

Back
Topp