Vi som temper

Tempfall og tr på besøk i dag. Så da går jeg inn i første ordentlige pp etter SA. Kjøpt inn lager av el-tester og g-tester og reserve termometer. Så nå ligger alt klart. :DElsker å bestille varer fra kina!! :D:happy::D

Da er det bare å gå inn i neste syklus med godt mot ja :) Hvor bestiller du fra? ;)

Da er det bare å gå inn i neste syklus med godt mot ja :) Hvor bestiller du fra? ;)
Jepp. Kjenner meg veldig klar nå. :D:p Jeg bestiller fra wish.com. De har en app også. Mye raskere enn ebay. (Ihvertfall ebay leverandørene fra kina da) Og veldig enkelt å bestille derfra. Og de har alt mulig der.. bestilte basaltermometer derfra også. Latterlig billig. Tar litt tid. Men jeg synes det er verdt det. Leveringstiden de oppgir er som regel lengere enn den tiden det faktisk tar før det ligger i postkassa di.

Jepp. Kjenner meg veldig klar nå. :D:p Jeg bestiller fra wish.com. De har en app også. Mye raskere enn ebay. (Ihvertfall ebay leverandørene fra kina da) Og veldig enkelt å bestille derfra. Og de har alt mulig der.. bestilte basaltermometer derfra også. Latterlig billig. Tar litt tid. Men jeg synes det er verdt det. Leveringstiden de oppgir er som regel lengere enn den tiden det faktisk tar før det ligger i postkassa di.

Okay :) Har du brukt testene før så du veit at de er pålitelige? Kjenner jeg er litt skeptisk til kinatester mtp skyggestreker og sånn :-P

Okay :) Har du brukt testene før så du veit at de er pålitelige? Kjenner jeg er litt skeptisk til kinatester mtp skyggestreker og sånn :p
Ja har testet med de og de funker. Fikk strek nå når jeg var gravid sist i februar. Så vet de funker fint. Ihvertfall de som heter wondfo. Har jo ikke tester alle merkene de har der enda. Men er fornøyd med de testene jeg har brukt til nå.

Dagens graf....

388d96d94a156d2c107b6c728b60baab.jpg

Dette begynner å bli tullete!!
Samtidig vet jeg at jeg har stresset og stresser mye om dagen...
spotter litt også [emoji848]

Måtte bare quote meg selv litt her... [emoji12]

Men altså... fikk en lett blødning idag, friskt blod. Mer enn bare rosa spotting. TR?
Virker til å ha stoppet opp nå allerede [emoji848][emoji15][emoji50]

Måtte bare quote meg selv litt her... [emoji12]

Men altså... fikk en lett blødning idag, friskt blod. Mer enn bare rosa spotting. TR?
Virker til å ha stoppet opp nå allerede [emoji848][emoji15][emoji50]
Hmm.. er jo mulig å få tr uten og ha el har jeg forstått. Så kan jo selvsagt være tr som er på vei. Du får se om det tar seg opp eventuelt. o_O

Flere enn meg som klør i fingra etter å teste? :p Må klare å vente litt til assa, men må innrømme at det frister ;) Tempen gikk litt opp i natt :) Men sov innmari urolig, og våkna en time før jeg pleier å tempe. Da var tempen 36.93. Våkna igjen på den tida jeg egentlig temper og da var den 36.83. Så jeg skreiv inn den siste jeg.. Blir spennende å se hvilken retning den går i morra, og forhåpentligvis sover jeg bedre :)

Vedlegg

• b_nOdOAv.png
    b_nOdOAv.png
    41,1 KB · Visninger: 95
11078b7e0c220dd57df377d7bca2a74b.jpg

Syns tempen holder seg lav og stabil :) Ble bedre da jeg begynte å tempe kl 5:00-5:30 i stede for 7 tiden :)
Blitt lite tid til sengehygge, men mannen lovet at det skulle bli idag [emoji23]

7f1cb8fb1088f86a46470b1b9ed0b4b3.jpg

Hva betyr det at tempen har sunket såpass mye? Kan jeg forvente at TR kommer nå?

Flere enn meg som klør i fingra etter å teste? :p Må klare å vente litt til assa, men må innrømme at det frister ;) Tempen gikk litt opp i natt :) Men sov innmari urolig, og våkna en time før jeg pleier å tempe. Da var tempen 36.93. Våkna igjen på den tida jeg egentlig temper og da var den 36.83. Så jeg skreiv inn den siste jeg.. Blir spennende å se hvilken retning den går i morra, og forhåpentligvis sover jeg bedre :)

Fin graf! :)

Når i syklusen begynner dere å tempe? :)

Jeg temper hele tiden :)
Hadde egentlig tenkt å starte i dag, men jeg glemte det [emoji14]
Var i tillegg våken et par ganger i natt, så kunne vel kanskje ikke stolt på den helt unasett.

Regner ikke med å få EL før nærmere cd 20 da, er på cd2 nå, men er vel greit å ha en rutine på det? :)

Back
Topp