Vi som temper

Lite spennende her også.

Vedlegg

• IMG_20190415_140420.jpg
    IMG_20190415_140420.jpg
    73,3 KB · Visninger: 61
Fikk plutselig ett skikkelig stikk som varte i 30-40 sek, nederst i magen for en 30 min siden. Jeg måtte sette meg ned på gulvet. Kjentes ut som noen stakk en kniv i magen min :-(
Lurer på hva det var...

CD18.
Ovusense er nok i rute og plasserer nok fremdeles el. på CD15.
Screenshot_20190416-061124.jpg

FF kommer garantert til å flytte el. til CD17 med den temperatur utviklingen her

Screenshot_20190416-061204~2.png

Spent på fortsettelsen, selv om aksjer gjør at jeg heier på FF

Etter gårsdagens «fantastiske» tempdropp kom det uvelkomne monsteret på morgenbesøk i dag. Da ble det igjen en lang syklus, 48 dager med 13 dagers lutealfase

Etter gårsdagens «fantastiske» tempdropp kom det uvelkomne monsteret på morgenbesøk i dag. Da ble det igjen en lang syklus, 48 dager med 13 dagers lutealfase
Jeg pleier å si at det nå er tid for vin❤️ Håper det går bra med deg, og at du klarer å slappe av, selv om det er vanskelig..!

Dere som temper så mye kan kanskje svare meg på dette?

Hvor viktig er det å måle tempen til samme klokkeslett hver dag? Jeg har målt til veldig forskjellige klokkeslett og tror min graf ikke kommer til å stemme i det hele tatt nå.. har målt rundt kl 6, så rundt 7.30, rundt 8 osv. I dag våkna jeg og lå våken litt kl 4.40, så igjen rundt 5.30 og så på nytt 7.30. Alle målingene var skikkelig forskjellige. Tenker at det ikke er vits å legge inn tempen på appen i dag. Er det best å drite i det?

Begynte for så vidt å tempe bare noen dager før el bare for å prøve, så grafen blir fucka uansett.. i dag er jeg cd19 og 1dpo ifølge ff og el testing.

Jeg forstår ingenting...
Fikk max/Peak på monitoren CD 14, og strips var også bortimot positiv (hadde garantert fått helt positiv der og hvis jeg hadde målt på kvelden i tillegg).
Men tempen henger jo ikke med i det hele tatt...? Hva skjer?

Screenshot_20190416-083404_FF Mobile.jpg

Back
Topp