Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite spennende her også.
Plutselig kommer tempenLite spennende her også.
Fikk plutselig ett skikkelig stikk som varte i 30-40 sek, nederst i magen for en 30 min siden. Jeg måtte sette meg ned på gulvet. Kjentes ut som noen stakk en kniv i magen min :-(
Lurer på hva det var...
Ser ut som el. Får sjå no om tempen holder seg der oppeVis vedlegget 294948
Nå skjønner jeg ingenting. Stemmer grafen alltid? Forventer ikke EL før rundt CD 20!
Da er du i gangCD18.
Ovusense er nok i rute og plasserer nok fremdeles el. på CD15.
Vis vedlegget 294949
FF kommer garantert til å flytte el. til CD17 med den temperatur utviklingen her
Vis vedlegget 294950
Spent på fortsettelsen, selv om aksjer gjør at jeg heier på FF
Jeg pleier å si at det nå er tid for vin Håper det går bra med deg, og at du klarer å slappe av, selv om det er vanskelig..!Etter gårsdagens «fantastiske» tempdropp kom det uvelkomne monsteret på morgenbesøk i dag. Da ble det igjen en lang syklus, 48 dager med 13 dagers lutealfase
Dersom det er tilfellet, har den jo kommet veldig tidlig. Pluss at vi ikke har hatt sex dagen før og på selve EL dagen. Nå kjente jeg at jeg ble nervøs!Ser ut som el. Får sjå no om tempen holder seg der oppe
Vis vedlegget 294948
Nå skjønner jeg ingenting. Stemmer grafen alltid? Forventer ikke EL før rundt CD 20!
Bra å høre at det er fler.. Har ikke hatt noen EL symptomer what so everDette skjer med meg de siste 2 syklusene. Får alltid kryss før egentlig EL etter noen lave temperaturer ombestemmer ff seg og fjerner det.
Så spennende! Dette så bra utLite hopp idag