Budeia89
Betatt av forumet
Er så imponert over de høye tempene dineLite hopp idag 10 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så imponert over de høye tempene dineLite hopp idag 10 dpo
Festesmerte?
Er så imponert over de høye tempene dine
Veldig tidlig enda. Håper tempen holder seg oppe!Tempen hoppa litt i dag 6 dpo, men blenda test såklart.
Får håpe tempen faller i morgon når det ikkje er aksjer på plass. Surt dersom det har vert el uten aksjerDersom det er tilfellet, har den jo kommet veldig tidlig. Pluss at vi ikke har hatt sex dagen før og på selve EL dagen. Nå kjente jeg at jeg ble nervøs!
Utrooooolig viktig, for å si det slik så kan temperaturen endre seg bra mye per time. Har hørt om man temper for sent skal man trekke fra 0,05 per halvtime/time for sent også motsatt om du temper for tidlig.Dere som temper så mye kan kanskje svare meg på dette?
Hvor viktig er det å måle tempen til samme klokkeslett hver dag? Jeg har målt til veldig forskjellige klokkeslett og tror min graf ikke kommer til å stemme i det hele tatt nå.. har målt rundt kl 6, så rundt 7.30, rundt 8 osv. I dag våkna jeg og lå våken litt kl 4.40, så igjen rundt 5.30 og så på nytt 7.30. Alle målingene var skikkelig forskjellige. Tenker at det ikke er vits å legge inn tempen på appen i dag. Er det best å drite i det?
Begynte for så vidt å tempe bare noen dager før el bare for å prøve, så grafen blir fucka uansett.. i dag er jeg cd19 og 1dpo ifølge ff og el testing.
Dere som temper så mye kan kanskje svare meg på dette?
Hvor viktig er det å måle tempen til samme klokkeslett hver dag? Jeg har målt til veldig forskjellige klokkeslett og tror min graf ikke kommer til å stemme i det hele tatt nå.. har målt rundt kl 6, så rundt 7.30, rundt 8 osv. I dag våkna jeg og lå våken litt kl 4.40, så igjen rundt 5.30 og så på nytt 7.30. Alle målingene var skikkelig forskjellige. Tenker at det ikke er vits å legge inn tempen på appen i dag. Er det best å drite i det?
Begynte for så vidt å tempe bare noen dager før el bare for å prøve, så grafen blir fucka uansett.. i dag er jeg cd19 og 1dpo ifølge ff og el testing.
Utrooooolig viktig, for å si det slik så kan temperaturen endre seg bra mye per time. Har hørt om man temper for sent skal man trekke fra 0,05 per halvtime/time for sent også motsatt om du temper for tidlig.
I helgene hvor jeg kanskje våkner 2-3 timer senere enn normalt, kan tempen vise «eggløsning» nesten, da den stiger en god del.
Lykke til
Jeg har alarmen på 0630 hver dag, også i helgene. Temper ikke når jeg har mensen, da tar jeg fri fra temping
Jeg forstår ingenting...
Fikk max/Peak på monitoren CD 14, og strips var også bortimot positiv (hadde garantert fått helt positiv der og hvis jeg hadde målt på kvelden i tillegg).
Men tempen henger jo ikke med i det hele tatt...? Hva skjer?
Vis vedlegget 294963
Noen som kan mene noe om hvorfor tempen min ikke har steget ennå?..
Har jeg ikke hatt EL likevel...? Til tross for utslag på testene?
Ut i fra tempen ser det ikke ut som EL har vært enda. Kanskje den kommer snart? Tok du digital EL test? Har selv opplevd å få positive og bortimot positive strips i en ukes tid før EL kom, men Cb digital påviste EL best, da kom EL innen et døgn. Stoler ikke 100 prosent på stripene, men bra man temper I tillegg da.
Jeg har testet med vanlige strips og clearblue digital advanced monitor.
Får bare fortsette å tenke og se hva som skjer.
Er bare det at jeg skal inn og ta blodprøver hos fastlegen min som bør være så nært som mulig 7 dager før forventet mens. Veldig vanskelig å beregne når jeg har så ustabile sykluser...
Trodde EL som regel kom innen 24 timer etter man får positiv/Max på EL test, jeg. Hvor mye variasjon er "normalt", liksom...?
Blæh! Fullstendig ustabil PP dette. FF hopper og tempen daler. Jaja. Nye EL tester bestilt