Vi som temper

Har prøvd siden 2014 og masse kjemiske og MA ,BO og SA. Så rekner med jeg forlater forumet i aug uten noe spire.

Håper vi begge skal klare det før august! Har du barn fra før?
Jeg er «heldigvis» bare 23 så har sånn sett god tid, men er en eggleder i minus etter exu i fjor og har ikke blitt gravid siden det. Så ikke så lett å holde håpet oppe

Har prøvd siden 2014 og masse kjemiske og MA ,BO og SA. Så rekner med jeg forlater forumet i aug uten noe spire.
Håper så inderlig at lykken snur for deg, det hadde du fortjent gode deg :Heartpink

Skal si det tok en stygg vending i dag :(

Vedlegg

• E9727724-B80E-4D19-AED7-AC0A66696670.png
    E9727724-B80E-4D19-AED7-AC0A66696670.png
    84,7 KB · Visninger: 81
Håper vi begge skal klare det før august! Har du barn fra før?
Jeg er «heldigvis» bare 23 så har sånn sett god tid, men er en eggleder i minus etter exu i fjor og har ikke blitt gravid siden det. Så ikke så lett å holde håpet oppe
Jeg har født 5 barn men eine døde barre 3 år. Så er lykkelig for det jeg har men hadde vert kjekt med ein til.
Håper alt går bra og fort så du slipper år på år

Litt forvirret her..
Dagens temp, er 12 dpo ifølge FF advanced (ut ifra temp, eggløsningstester og slim) og får opp 10 dpo i FAM modus som kun regner på temperatur.

Pleier å få mensen 14-15 dpo, så ikm er en dag til uken. Men var nettopp på do og da var det lyserosa utflod på papiret? Tok i en tampong for å sjekke om den kom ut clean, men den var lys farget rosa. Får det ikke helt til å stemme med tempen o_O Er bare andre mnd jeg temper men forrige mnd sank tempen 2-3 dager før tanta kom
En liten festedipp? Tempen ser lovende ut :)

Så denne nå.. Veldig kjedelig :( Ser du også har lange sykluser. Min forrige syklus varte 46 dager, når den vanligvis er på 33-35 dager. Håper på en kortere syklus denne gang.

Jepp, har sykluser på ca. 45 dager men el var 5-6 dager forsinket denne gangen.. har vært sånn siden pilleslutt i januar i fjor, pluss at jeg tror ikke jeg fikk el ordentlig tilbake før desember! Skikkelig kjedelig. Tror jeg må søke hjelp snart

Jepp, har sykluser på ca. 45 dager men el var 5-6 dager forsinket denne gangen.. har vært sånn siden pilleslutt i januar i fjor, pluss at jeg tror ikke jeg fikk el ordentlig tilbake før desember! Skikkelig kjedelig. Tror jeg må søke hjelp snart
Du kan søke hjelp om du har prøvd i over 1 år? (Har jeg lest i hvertfall).. Har du fått utredning tidligere?

Du kan søke hjelp om du har prøvd i over 1 år? (Har jeg lest i hvertfall).. Har du fått utredning tidligere?

Ja vet, er bare jeg som tenker «neste mnd går det» «neste mnd, da skal det klaffe!» og så flyr tiden.. Hadde exu første pp så mangler en eggleder. Var hos gyn i oktober og han sa alt så helt normalt ut. Legen sa også at det kan ta tid etter både pilleslutt og exu for kroppen til å stabilisere seg. Har så lyst å klare dette på egenhånd! Men har tenkt å bestille en ny time til gyn hvis ikke det blir en forbedring her. Enn med deg?❤️

Ja vet, er bare jeg som tenker «neste mnd går det» «neste mnd, da skal det klaffe!» og så flyr tiden.. Hadde exu første pp så mangler en eggleder. Var hos gyn i oktober og han sa alt så helt normalt ut. Legen sa også at det kan ta tid etter både pilleslutt og exu for kroppen til å stabilisere seg. Har så lyst å klare dette på egenhånd! Men har tenkt å bestille en ny time til gyn hvis ikke det blir en forbedring her. Enn med deg?❤️
Så bra at du har fått avklart det viktigste! Håper for deres del at dere klarer det uten hjelp :Heartpink Jeg er på PP4 nå, så har ikke vært hos lege eller gyn enda. Føler det kanskje er litt tidlig, selv om det føles ut som et år!

Så bra at du har fått avklart det viktigste! Håper for deres del at dere klarer det uten hjelp :Heartpink Jeg er på PP4 nå, så har ikke vært hos lege eller gyn enda. Føler det kanskje er litt tidlig, selv om det føles ut som et år!

Ja, ser den! Man vil jo helst at det skulle skjedd i går. Masse lykke til :Heartpink

Back
Topp