Vi som temper

Noen som vet om det fins gravitest som man kan få kjøpt på apotek eller i butikk, som er mer sensitiv? Altså at man teste ganske tidlig. Bruker til vanlig å teste med CB plus, men den er vell på 25 mlu?o_O

Hva er det som skjer? Hvorfor stiger ikke temperaturen mer?:(:(:(

Vedlegg

• 20190414_063648.jpg
    20190414_063648.jpg
    60,6 KB · Visninger: 108
Ja håper det. Har fryktelige stikkinger i høyre eggstokkområde. Hadde det i hele går og så langt idag.
Men hvis temperaturen blir liggende på 37,1-37,2, kan det være at jeg ikke har hatt el? Hehe kanskje egget har hengt seg opp i høyre side :p

Synes jo det høres ut som om at du har hatt EL ut fra tempen. Jeg har aaaaldri så høye temperaturer uansett.

Litt forvirret her..
Dagens temp, er 12 dpo ifølge FF advanced (ut ifra temp, eggløsningstester og slim) og får opp 10 dpo i FAM modus som kun regner på temperatur.

Pleier å få mensen 14-15 dpo, så ikm er en dag til uken. Men var nettopp på do og da var det lyserosa utflod på papiret? Tok i en tampong for å sjekke om den kom ut clean, men den var lys farget rosa. Får det ikke helt til å stemme med tempen o_O Er bare andre mnd jeg temper men forrige mnd sank tempen 2-3 dager før tanta kom

Vedlegg

• FAB68911-E090-4E23-AF02-7E4E29201B6C.png
    FAB68911-E090-4E23-AF02-7E4E29201B6C.png
    82,8 KB · Visninger: 70
Litt forvirret her..
Dagens temp, er 12 dpo ifølge FF advanced (ut ifra temp, eggløsningstester og slim) og får opp 10 dpo i FAM modus som kun regner på temperatur.

Pleier å få mensen 14-15 dpo, så ikm er en dag til uken. Men var nettopp på do og da var det lyserosa utflod på papiret? Tok i en tampong for å sjekke om den kom ut clean, men den var lys farget rosa. Får det ikke helt til å stemme med tempen o_O Er bare andre mnd jeg temper men forrige mnd sank tempen 2-3 dager før tanta kom
Har du testet enda? :-)

Litt forvirret her..

Ser ut som baby Temp :)

Har du testet enda? :)

Har bare 25 ml/u tester og tok en i forgårs hvor det kom en svak, svak strek en god stund etter tidsfristen, og en i går hvor jeg følte jeg kunne skimte noe innenfor tidsfristen men som "forsvant" igjen. Så teller jo ikke som noe. Så tenkte bare jeg får se om mensen kommer eller ikke :)

Back
Topp