Vi som temper

Hei alle lure tempedamer! Noen som kan hjelpe meg med å forstå denne grafen? Aldri hatt lignende temperaturer etter EL før. Idag hadde jeg bittelitt rosa på papiret når jeg var på do, men så mer ut som utvannet blod/lyserosa utflod enn skikkelig blod. Kan det være at jeg får mensen allerede?!

Vedlegg

• B1B06FAE-0F22-489A-8C1D-BA78CDD47795.jpeg
    B1B06FAE-0F22-489A-8C1D-BA78CDD47795.jpeg
    80 KB · Visninger: 91
Hei alle lure tempedamer! Noen som kan hjelpe meg med å forstå denne grafen? Aldri hatt lignende temperaturer etter EL før. Idag hadde jeg bittelitt rosa på papiret når jeg var på do, men så mer ut som utvannet blod/lyserosa utflod enn skikkelig blod. Kan det være at jeg får mensen allerede?!
Har du testa med el tester ? Jeg tror kroppen prøvde på el og så slapp det ikkje egget. Tempen bør være høy over 3 dager for at det har vert eggløsning.

Tempen påtur ned.. Forventer el dag 17 eller 18, men ser kanskje ut som el blir tidligere denne mndo_O Eller, kan jo ikke si jeg forventer el når syklusen er så ustabil, men di to siste mnd har el vært dag 17 eller 18.
Reiser bort på kjærestetur i helgen sååå håper el kan vente til da!:woot::nailbiting:

Vedlegg

• 20190403_110944.jpg
    20190403_110944.jpg
    59,3 KB · Visninger: 69
Last edited:
Har du testa med el tester ? Jeg tror kroppen prøvde på el og så slapp det ikkje egget. Tempen bør være høy over 3 dager for at det har vert eggløsning.

Har ikke testa nei. Har også vært inne på tanken på at kroppen kanskje ikke helt fikk til på første forsøk, det skjedde forrige syklus... Men jeg bruker å kjenne det fra kroppen begynner å prøve på eggløsning og fram til den «får til», og nå er de smertene borte. Derfor jeg synes dette er mystisk:bored: Kroppen altså:shifty:

Har ikke testa nei. Har også vært inne på tanken på at kroppen kanskje ikke helt fikk til på første forsøk, det skjedde forrige syklus... Men jeg bruker å kjenne det fra kroppen begynner å prøve på eggløsning og fram til den «får til», og nå er de smertene borte. Derfor jeg synes dette er mystisk:bored: Kroppen altså:shifty:
Spørs om blodet er tegn på nytt forsøk. Tempen i kjelleren som kan være tegn på nytt forsøk

Okei, etter å ha lest meg frem hit og dit så skjønner jeg at jeg kan stille tempen opp 0,05 dersom man temper for tidlig? Eller? Altså 0,05 per time? Jeg sover utrolig urolig om dagen og våkner hver natt for at jeg må Tisse, og da helst 1-2 timer før jeg skal tempe. I dag tempet jeg 1time og 15 min for tidlig. :banghead: Utrolig irriterende. Temp charten ser helt bananas ut også. Vis vedlegget 293847

Det har jeg lest og, og 0,5 tilbake/ned per halvtime du våkner fir sent for sent! :)

Typisk at den eneste dagen vi ikke orket å hoppe i høyet er den dagen EL kommer til å havne på :banghead: :hilarious: Gjenstår å se om det holder med kvelden før og morgen etter! :cool:

Vedlegg

• BC721735-9B3D-4AAB-BD87-85AB867E1D70.png
    BC721735-9B3D-4AAB-BD87-85AB867E1D70.png
    102,9 KB · Visninger: 60
Hei!
Har lest at egget kan leve fra 12-24 timer ved el. Meeen har også lest at det kan leve opp til 48 timer. Hva stemmer?o_O
Og lever egget like lenge hver syklus? Eller kan det leve 12 timer en mnd og 24 en annen mnd?

Hei!
Har lest at egget kan leve fra 12-24 timer ved el. Meeen har også lest at det kan leve opp til 48 timer. Hva stemmer?o_O
Og lever egget like lenge hver syklus? Eller kan det leve 12 timer en mnd og 24 en annen mnd?

Egget lever vel opp til 24 timer! Det finnes vel kanskje noen super egg som kan leve opp til 48 timer kanskje. Men tenker at det er best om spermen venter på egget og ikke omvendt :)

Vi fikk kun hatt sex 2 dager før EL og jeg er nå 6 uker på vei :)

Det var sånn for meg og (med nr.2 og 3) men føler at det liksom ikke har klaffet på den måten de andre prøveperiodene! Muligens så overlever ikke soldatene hans like lenge lenger :hilarious: men asså det finnes vel noen soldater som funker lenger enn et døgn! :happy::p Håper det klaffer hvertfall!

Hadde litt el-slim igår, har mere idag. Vil det si at el er idag eller imorgen? Tempen var lav idag også (samme som igår.):bored: har ikke noen el test liggende så får ikke tatt test. Men hva er mest logisk?:nailbiting: Det er vell sikkert vanskelig å svare på siden det kan være forskjellig.
Ser ikke sambo før imorgen, så det er helt sikkert forsent å prøve på en spire denne mnd uansett..:(

Vedlegg

• 20190404_162737.jpg
    20190404_162737.jpg
    61,5 KB · Visninger: 54
Hadde litt el-slim igår, har mere idag. Vil det si at el er idag eller imorgen? Tempen var lav idag også (samme som igår.):bored: har ikke noen el test liggende så får ikke tatt test. Men hva er mest logisk?:nailbiting: Det er vell sikkert vanskelig å svare på siden det kan være forskjellig.
Ser ikke sambo før imorgen, så det er helt sikkert forsent å prøve på en spire denne mnd uansett..:(
El slim kan noen ha 7 dager el 4 dager. Så man kan ikkje finne el ut fra kosen el slim er og kossen tempen er. Da må du ha ein pekepinne ut fra Temp, el slim erfaringer.
Det jeg hadde gjort er å legge aksjer Anna kvar dag for å være på sikre siden.

El slim kan noen ha 7 dager el 4 dager. Så man kan ikkje finne el ut fra kosen el slim er og kossen tempen er. Da må du ha ein pekepinne ut fra Temp, el slim erfaringer.
Det jeg hadde gjort er å legge aksjer Anna kvar dag for å være på sikre siden.

Ja det er vanskelig å si når el er :p bruker som regel å ha slim i to dager, så el første dagen uten slim. Men det har vært litt opp og ned i det siste pga uregelmessige sykluser.
Får hoppe til køys imorgen og håpe at el ikke er over ooog såklart at ikke tempen har steget til himmels:dead:

Back
Topp