Vi som temper

Men er det slik at du er 12dpo i dag og fikk TR 11dpo? Tror ikke grafen trenger å ha dropp under coverlinja, men at hvis den fortsetter å være lav så er sjansene får at det ikke gikk denne perioden stor. Har sett grafer der folk har fått TR og så ha temperaturen steget igjen, så viste det seg at det ikke var TR og vedkommende var gravid. Så alt kan jo skje. De fleste får også positiv g-test på 12dpo. Har du testa?

Ja, jeg tok faktisk en g-test på monitoren rett før jeg så rødt på papiret. Og den var negativ.
Utifra blødningen, er det uansett ingen tvil om at det er tanta.

Men takk for optimismen! :Heartred

Jeg er på CD8 i dag, så snart begynner testinga, og stresset:hilarious::joyful: Har hatt ei hektisk uke og egentlig glemt av alt så har med testing å gjøre. Det har i grunn vært litt deilig det også. Men har jo tempet, bortsett fra i morges da sovehjertet forbigikk alarmen :D Men er klar for uken som kommer selv om det også blir travel. Fant ut at jeg hadde min første ordentlig syklus denne mnd etter jeg tok ut spiralen i januar. Så var vel litt for optimistisk å tenke at deg skulle gå på første pp som var alt for tidlig.

Hvordan går det med deg da?
Jeg fikk endelig mens på CD 45, så da er det bare å starte på ny PP :D

C6248826-86FB-4F5B-BF0D-4808224B08A4.jpeg

Jeg har som regel 32-34 dagers sykluser. Startet å tempe den dagen jeg forventet mens. TR kom dagen etter siste temp, altså CD 46, noe som grafen viser i og med at den faller. Mellom dag 36 og 38 går den opp og faller veldig før den går noe opp igjen. Denne dagen kjente jeg mens lignende smerter i magen, var skkker på at TR ville komme, men det kom en del lysebrun og litt gult etterpå. Kan det ha vært en spontanabort? Vil basaltemperaturen falle når man får en SA?

Last edited:
Jeg har merket at jeg sover så dårlig og drømmer om at jeg ikke må «forsove» meg til tempingen. Tempet i fem dager nå. Er dette typisk på starten? Når temper dere? Dere som jobber turnus, jeg starter på jobb kl 07, 12 og 15:30. Så veldig varierende.. :happy::wacky:

Ser dette riktig ut, med tanke på positiv el test i går? ;) Eller ser man ikke det før Evt i mrg ell onsdag?!

Vedlegg

• 6FA27564-0816-4952-BC6F-F6866AD81FDB.png
    6FA27564-0816-4952-BC6F-F6866AD81FDB.png
    96,3 KB · Visninger: 55
Ser dette riktig ut, med tanke på positiv el test i går? ;) Eller ser man ikke det før Evt i mrg ell onsdag?!

Det ser ganske bra ut det der. Du kan også legge inn positiv EL-test :) Når det kommer til drømmer, så er dette kjempenormalt. Akkurat som før en eksamen, eller til noe viktig. Du vil venne deg til det etter hvert. Tenk at du stoler på alarmen, og ikke stress med å forsove deg!

Det ser ganske bra ut det der. Du kan også legge inn positiv EL-test :) Når det kommer til drømmer, så er dette kjempenormalt. Akkurat som før en eksamen, eller til noe viktig. Du vil venne deg til det etter hvert. Tenk at du stoler på alarmen, og ikke stress med å forsove deg!

Sant.. takk for svar! Skal se om jeg klarer å legge inn el-testen.. :):hilarious:

Hmmm:bored: hva tenker dere? Jeg aner ikke helt, nå skal jeg altså håpe temperaturen går oppover? o_O:oops:

Vedlegg

• 283A4B8E-29E7-47B8-ADF6-965E7F2AC1B7.png
    283A4B8E-29E7-47B8-ADF6-965E7F2AC1B7.png
    98,6 KB · Visninger: 66
Hei :-)
Ett spm. Jeg har nå blitt syk og fått feber. Hvordan blir det mtp temping? Jeg skal ha el de neste dagene, tror jeg. Har så uregelmessig og ustabil syklus så jeg må tempe! Temper 0630 hver dag. Skal jeg tempe mens jeg har feber? Er avhengig av dette for å finne el:-(

Hei :)
Ett spm. Jeg har nå blitt syk og fått feber. Hvordan blir det mtp temping? Jeg skal ha el de neste dagene, tror jeg. Har så uregelmessig og ustabil syklus så jeg må tempe! Temper 0630 hver dag. Skal jeg tempe mens jeg har feber? Er avhengig av dette for å finne el:-(
Har ikkje vert ut for det før så da ville jeg godt for el tester.

Okei, etter å ha lest meg frem hit og dit så skjønner jeg at jeg kan stille tempen opp 0,05 dersom man temper for tidlig? Eller? Altså 0,05 per time? Jeg sover utrolig urolig om dagen og våkner hver natt for at jeg må Tisse, og da helst 1-2 timer før jeg skal tempe. I dag tempet jeg 1time og 15 min for tidlig. :banghead: Utrolig irriterende. Temp charten ser helt bananas ut også.
Screenshot_20190403_081553.jpg

Back
Topp