LIMO80
Glad i forumet
Det var ett saftig temp hopp. Blir spennende å se i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ett saftig temp hopp. Blir spennende å se i dag
Det var nok feil på den tempen i går, ja. Sjekket termometeret, det har jo sånn minnefunksjon - det stod 37,07 og ikke 37,70!
Hehe!
Her er dagens graf. Håper ikke trenden er nedadgående nå... CD27, 7dpo og mensen var opprinnelig ventet i dag. Har ikke testet ennå, prøver å vente så lenge som mulig.
Vis vedlegget 293240
Vis vedlegget 293242
Veldig ny med temping.. klarer ikke å lese eller tyde noe av det dere har lagt ut i denne tråden
Jeg startet å tempe den dagen jeg forventet mens. Appen viser at jeg er 7 dager forsinket idag, men jeg mener jeg er minst 8-9 dager over.
Noen som kan tyde denne?
Jeg har ikke helt klart å finne ut av når jeg hadde EL denne gangen. Testet hver dag fra dag 12- dag 22. Fikk bare negative tester. Fant ut i ettertid at disse måtte bli tatt på kveldstid. Derfor forstår jeg ingenting..Når var eggløsning?
Oki, men hvis det er 7-8-9 dager siden IKM så kan du vel ta en grav.testJeg har ikke helt klart å finne ut av når jeg hadde EL denne gangen. Testet hver dag fra dag 12- dag 22. Fikk bare negative tester. Fant ut i ettertid at disse måtte bli tatt på kveldstid. Derfor forstår jeg ingenting..
Oki, men hvis det er 7-8-9 dager siden IKM så kan du vel ta en grav.test
Har denne syklus vart i 41 dager? Fra 14.2.19 til Nå?
Feber eller baby Temp
He he får håpe på 2 streker fordetDet var nok feil på den tempen i går, ja. Sjekket termometeret, det har jo sånn minnefunksjon - det stod 37,07 og ikke 37,70!
Hehe!
Her er dagens graf. Håper ikke trenden er nedadgående nå... CD27, 7dpo og mensen var opprinnelig ventet i dag. Har ikke testet ennå, prøver å vente så lenge som mulig.
Vis vedlegget 293240
Kan være at syklusen tuller pga stress ol. evt. at du ikke har hatt el. enda denne PP.Ja riktig. Jeg fikk negativ test på mandag
CD28, 8dpo.
Det røk en test i dag tidlig, den ser for meg helt blenda ut... - dessverre. Selv om det ennå er litt tidlig..
Vis vedlegget 293333 Vis vedlegget 293334
Egentlig tatt meg en mnd BV pause da jeg stresser så mye ved å følge med på alt som foregår her men jeg må bare spørre, hvis man våkner midt på natten for å Tisse og så tar tempen 3 timer etterpå. Påvirker det da tempen? Eller har ikke det noe å si?
Kan være for tidlig enda kurva er jo finCD28, 8dpo.
Det røk en test i dag tidlig, den ser for meg helt blenda ut... - dessverre. Selv om det ennå er litt tidlig..
Vis vedlegget 293333 Vis vedlegget 293334