Vi som temper

Det var nok feil på den tempen i går, ja. Sjekket termometeret, det har jo sånn minnefunksjon - det stod 37,07 og ikke 37,70!
Hehe! :laughing002

Her er dagens graf. Håper ikke trenden er nedadgående nå... CD27, 7dpo og mensen var opprinnelig ventet i dag. Har ikke testet ennå, prøver å vente så lenge som mulig.

Screenshot_20190326-111938_FF Mobile.jpg

8E1F4A6D-3543-4A9F-964F-59C7E94C1171.png

Veldig ny med temping.. klarer ikke å lese eller tyde noe av det dere har lagt ut i denne tråden:joyful:
Jeg startet å tempe den dagen jeg forventet mens. Appen viser at jeg er 7 dager forsinket idag, men jeg mener jeg er minst 8-9 dager over.
Noen som kan tyde denne?

Jeg har ikke helt klart å finne ut av når jeg hadde EL denne gangen. Testet hver dag fra dag 12- dag 22. Fikk bare negative tester. Fant ut i ettertid at disse måtte bli tatt på kveldstid. Derfor forstår jeg ingenting..
Oki, men hvis det er 7-8-9 dager siden IKM så kan du vel ta en grav.test

Har denne syklus vart i 41 dager? Fra 14.2.19 til Nå?

Ja riktig. Jeg fikk negativ test på mandag :(
Kan være at syklusen tuller pga stress ol. evt. at du ikke har hatt el. enda denne PP.

Ifht. El.testing så er det individuelt når man får stigning av LH, jeg får sterkest utslag på kveld. Andre på morgenen, noen midt på dagen.

Trodde ikke at testene var laget for bruk kun om kveld, men jeg har gitt opp strimmeltester får aldri positiv på de. Bruker Clear blue digital med dobbel hormonindikator når jeg tester.

CD28, 8dpo.

Det røk en test i dag tidlig, den ser for meg helt blenda ut... - dessverre:(. Selv om det ennå er litt tidlig..

20190328_061554.jpg

Egentlig tatt meg en mnd BV pause da jeg stresser så mye ved å følge med på alt som foregår her :facepalm: men jeg må bare spørre, hvis man våkner midt på natten for å Tisse og så tar tempen 3 timer etterpå. Påvirker det da tempen? Eller har ikke det noe å si?

Egentlig tatt meg en mnd BV pause da jeg stresser så mye ved å følge med på alt som foregår her :facepalm: men jeg må bare spørre, hvis man våkner midt på natten for å Tisse og så tar tempen 3 timer etterpå. Påvirker det da tempen? Eller har ikke det noe å si?

Leste et sted at man skulle/måtte sove tre timer sammenhengende, og tempe når man våknet.

CD29, 9dpo.

Nervepirrende, dpo-dager.... Både hater og elsker dem.
Klarte å la være å ta g-test i morges, ettersom den var blenda i går, så tenkte jeg at det ikke er vits å teste i dag også.

Temperaturen fikk et lite fall i dag, ikke så happy for den utviklingen, men ligger fortsatt godt oppe.
Tenker at det er litt avgjørende hvordan tempen utvikler seg i morgen for hvordan dette går. Vil anta at TR kommer i løpet av helgen hvis hun har tenkt å komme. - noe jeg selvsagt håper hun IKKE gjør...!

Back
Topp