Vi som temper

Jaja så kom TR snikende idag. Jævla dritt:(
Jeg forstår ikke helt hvorfor det aldri klaffer. Har vært uten prevensjon i 1,5 år. Har ikke vært aktiv prøver, men tar det heller som det kommer. Men rart at det aldri skal klaffe:inpain:
Jeg vet jo at jeg kan bli gravid siden jeg har vært det tidligere. Hvorfor må det ta så laaaang tiiiiid?:wtf::wtf::wtf:

Jaja så kom TR snikende idag. Jævla dritt:(
Jeg forstår ikke helt hvorfor det aldri klaffer. Har vært uten prevensjon i 1,5 år. Har ikke vært aktiv prøver, men tar det heller som det kommer. Men rart at det aldri skal klaffe:inpain:
Jeg vet jo at jeg kan bli gravid siden jeg har vært det tidligere. Hvorfor må det ta så laaaang tiiiiid?:wtf::wtf::wtf:

Så kjedelig! Krysser fingerne for neste PP! Vet ikke om det har noe å si, men vi fikk kun hatt sex en gang denne PP og det var 2 dager før EL og jeg fikk orgasme, og er nå 4 uker på vei, mens forrige PP hadde vi sex annenhver dag rundt EL, ingen orgasme og ingen baby :p

Så kjedelig! Krysser fingerne for neste PP! Vet ikke om det har noe å si, men vi fikk kun hatt sex en gang denne PP og det var 2 dager før EL og jeg fikk orgasme, og er nå 4 uker på vei, mens forrige PP hadde vi sex annenhver dag rundt EL, ingen orgasme og ingen baby :p

Åå sier du det :-p får prøve det neste pp :-)
Er det vits i å tempe mens man har mensen?

CD21 her. Litt usikker på når jeg skal regne EL fra denne perioden. Fikk positiv el-test CD18 på ettermiddagen, max på monitoren CD19 men tempen forvirrer meg litt. Den ser først nå ut til å være på vei oppover, så vet ikke ennå når jeg skal beregne at den var... Hva tror dere?

Hadde ihvertfall veldige el-smerter (som mensmurring) på CD19 og 20 (i går). Det har avtatt nå, men har fortsatt ømme boobies.
Får se hvordan det utvikler seg, skal uansett vente med å begynne å teste til midten av neste uke.
TR skulle opprinnelig komme onsdag i neste uke. Men den er jo nødt å være forsinket (hvis hun kommer denne gangen også).. Hele denne prøveperioden ble bare helt merkelig, siden EL kom så sent. Kan ikke si jeg helt har troen... :oops:

Screenshot_20190321-100608_FF Mobile.jpg

CD21 her. Litt usikker på når jeg skal regne EL fra denne perioden. Fikk positiv el-test CD18 på ettermiddagen, max på monitoren CD19 men tempen forvirrer meg litt. Den ser først nå ut til å være på vei oppover, så vet ikke ennå når jeg skal beregne at den var... Hva tror dere?

Hadde ihvertfall veldige el-smerter (som mensmurring) på CD19 og 20 (i går). Det har avtatt nå, men har fortsatt ømme boobies.
Får se hvordan det utvikler seg, skal uansett vente med å begynne å teste til midten av neste uke.
TR skulle opprinnelig komme onsdag i neste uke. Men den er jo nødt å være forsinket (hvis hun kommer denne gangen også).. Hele denne prøveperioden ble bare helt merkelig, siden EL kom så sent. Kan ikke si jeg helt har troen... :oops:

Vis vedlegget 292566

Tipper EL var CD 20 :-)

8 DPO tempen spratt opp, fra 36.81 til 36.99. Blir en lang uke frem mot IKM den 30.3

Screenshot_20190323-065842.jpg

FF sin ser slik ut i dag, har overstyrt den slik at den stemmer med Ovusense ifht el. og dager DPO.

Screenshot_20190323-070428.jpg

Hvis dette følger mitt vanlige mønster så er dette kun en peak, og temperaturen i morgen stuper.

Lurer på, om temperaturen holder seg her oppe, lager jeg da trifasisk kurve?

Last edited:
Her går det nedover.. fall i BBT i dag og skulle hatt TR i går.. kommer kanskje i løpet av dagen eller i morgen:nailbiting: :yuck:

Vedlegg

• 8364F25B-06CF-4A01-8DB5-87A27B8C981F.jpeg
    8364F25B-06CF-4A01-8DB5-87A27B8C981F.jpeg
    61,9 KB · Visninger: 49
Cd23, 3dpo.
Fikk opp coverline og sånn på grafen min i dag. Så nå blir det spennende å følge med framover!

Screenshot_20190323-093618_FF Mobile.jpg

Tempen steg et hakk i dag 13 dpo. Negative billigstripser, men skyggestrek på CB... Vet de er notoriske for skyggestreker så tar deted en klype salt.

Vedlegg

• IMG_20190324_092230.jpg
    IMG_20190324_092230.jpg
    79 KB · Visninger: 54
  • PicsArt_03-24-08.20.45.jpg
    PicsArt_03-24-08.20.45.jpg
    17,2 KB · Visninger: 53
  • IMG_20190324_091814.jpg
    IMG_20190324_091814.jpg
    9,4 KB · Visninger: 55
Ser på bilde 1 men spørs i morgon etter det temp hoppet. Får håpe feste dipp ?

Ja, var faktisk litt overrasket over temp hoppet på 13 dpo... Men lurer på om jeg virkelig er 13 dpo og ikke 11 dpo?? Var litt utydelig mtp når EL var nemlig.

Back
Topp