Vi som temper

Min kurve idag..ikke fornøyd :p
Jaja...bedre lykke neste mnd.
Hadde håpet det var en festedipp jeg hadde 6-7 dpo...men det var det tydeligvis ikke

Vedlegg

• 20190319_115256.jpg
    20190319_115256.jpg
    54,7 KB · Visninger: 62
Så kjedelig! men er ikke over før tanta kommer ;-)

Hehe sant det :-) ingen tegn til den enda, så krysser fingre. Man måå jo ikke ha høy temp for å være gravid. Har lest om flere som har hatt lav temp og vært gravid. Det er så mye som påvirker temperaturen gjennom en syklus. Jeg sov ikke så godt inatt, såååå det kaaan jo være derfor:angel7
Men TR kommer helt sikkert..det gjør den hver månde:bored:

Hehe ja vi må bare være optimistiske:) har vært gravid en gang tidligere og kjenner igjen litt av symptomene. (Tok abort grunnet truende samboer). Ja man lærer mye om seg selv. Dette er første syklus jeg temper, så hvis det klaffet denne pp så ver jeg ikke hva jeg skal si:'-) har lagt ved et bilde av kurven min. Hsr klipt bort deler av kurven grunnet tempet til ulike tidspunkt, så ble så ustabilt. Har tempet til samme tid de siste 14-16 dagene:)

Huff da. Høres ikke noe særlig ut. Gikk bra til slutt, antar jeg? Håper du kvitta deg med han da, og at du lykkes denne gangen:smug:

Huff da. Høres ikke noe særlig ut. Gikk bra til slutt, antar jeg? Håper du kvitta deg med han da, og at du lykkes denne gangen:smug:

Ja kom meg vekk til slutt :) Han kom med trusler og ble voldelig. Ble så redd at jeg så ikke annen utvei enn å ta abort. Angrer den dag idag, men lite å få gjort noe med.
Håper så veldig det klaffer snart :happy:

Ja kom meg vekk til slutt :) Han kom med trusler og ble voldelig. Ble så redd at jeg så ikke annen utvei enn å ta abort. Angrer den dag idag, men lite å få gjort noe med.
Håper så veldig det klaffer snart :happy:

Kanskje liksågreit. Ikke noe særlig for et barn eller for deg å ha en slik person i livet sitt. Tenker ønsket om barn nå er rimelig høyt nå? :smug:

Hvordan er tempen i dag da?

Min gikk oppover i dag, men føler meg ikke gravid i det hele tatt. Kroppen har vært merkelig denne perioden, så venter egentlig på TR til helgen:wtf:

Vedlegg

• 14B51108-C3E5-4C46-8647-EA9E5ABA3110.jpeg
    14B51108-C3E5-4C46-8647-EA9E5ABA3110.jpeg
    65,6 KB · Visninger: 59
5 DPO. Neste måling blir først på lørdag. Kjempe letta for bekreftelse på el. i går. Nå er det bare å håpe at tempen holder seg høy og at Heksa holder seg borte

Screenshot_20190320-070244.jpg

Kanskje liksågreit. Ikke noe særlig for et barn eller for deg å ha en slik person i livet sitt. Tenker ønsket om barn nå er rimelig høyt nå? :smug:

Min gikk oppover i dag, men føler meg ikke gravid i det hele tatt. Kroppen har vært merkelig denne perioden, så venter egentlig på TR til helgen:wtf:

Flott temp hopp :happy119

Flott temp hopp :happy119

Joda:hilarious: Den som venter får se.
Trodde egentlig den skulle dale mer nå. Har holdt seg veldig stabil etter EL, så tydelig at hormonene har vært i balanse frem til nå.

Så forresten kurven din, og den var ikke lett å tyde :joyful: Har du vurdert å prøve FF? Den gir mange nyttige tips også. Ser også at dus krever at det ikke blir temping i morgen?

Last edited:

Det var vel hoppet til positiv G test :)

Joda:hilarious: Den som venter får se.
Trodde egentlig den skulle dale mer nå. Har holdt seg veldig stabil etter EL, så tydelig at hormonene har vært i balanse frem til nå.

Så forresten kurven din, og den var ikke lett å tyde :joyful: Har du vurdert å prøve FF? Den gir mange nyttige tips også. Ser også at dus krever at det ikke blir temping i morgen?
Jeg bruker en sensor som heter Ovusense, den måler kjernetemperatur i stedet for bsaltemperatur som FF og 2-desimal termometer baserer seg på.

Kurven blir litt annerledes fordi den blir glattet ut (grønn linje) snitt temp. gjennom natten er vist som sirkel.

Jeg har tidligere brukt FF, og fører temp. inn i den fremdeles, men stoler mest på Ovusense. Når den bekrefter el. slik den har gjort før meg denne PP så er den 99% nøyaktig.

Nå trenger jeg ikke bruke den resten av syklusen siden el.er bekreftet, men som en middels kontrollfrik så klarer jeg ikke la være :banghead:

Får ikke hente ut data fra sensoren før på lørdag pga min mobil vil ikke koble seg opp, og mannen tar sin mobil med på tur :facepalm:

Dette ble veldig langt, er kjempe fornøyd med den. Slipper å drive å teste og tyde streker på LH-tester og slikt, jeg har PCOS så det blir aldri rett med strips og CB digital er så dyr i lengden.

Jaa ønsket om barn er relativt stort :-D
Tempen idag var 37,1 - igår 37,0. Ikm idag, men ingen tegn til den enda. Tempen har enda ikke vært under coverline i disse dpo dagene. Må vell dra på apoteket etter jobb å kjøpe test. Typisk at TR kommer når testen er på plass, sånn bruker det å være :p så er vell kanskje like greit å kjøpe test for da vet man at TR kommer, haha :p Jeg har litt murringer i magen idag og ubehag i venstre lysk...ikke et godt tegn. Bruker alltid å få ubehag i venstre side av magen/lysk når TR nærmer seg..
Æææ så spennende!! Håper tempen din holder seg høy fremover :-D

Last edited:
Temp dip 9 dpo. Testene jeg tok i dag morges.

Vedlegg

• PicsArt_03-20-08.40.27.jpg
    PicsArt_03-20-08.40.27.jpg
    31,6 KB · Visninger: 78
  • PicsArt_03-20-08.45.52.jpg
    PicsArt_03-20-08.45.52.jpg
    21,3 KB · Visninger: 69
  • IMG_20190320_120354.jpg
    IMG_20190320_120354.jpg
    83,6 KB · Visninger: 84
Back
Topp