Er det bare meg som har den merkeligste kurven?
Det går oppover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare meg som har den merkeligste kurven?
Min kurve idag..ikke fornøyd
Jaja...bedre lykke neste mnd.
Hadde håpet det var en festedipp jeg hadde 6-7 dpo...men det var det tydeligvis ikke
Det går oppover
Så kjedelig! men er ikke over før tanta kommer ;-)
Hehe ja vi må bare være optimistiske har vært gravid en gang tidligere og kjenner igjen litt av symptomene. (Tok abort grunnet truende samboer). Ja man lærer mye om seg selv. Dette er første syklus jeg temper, så hvis det klaffet denne pp så ver jeg ikke hva jeg skal si:'-) har lagt ved et bilde av kurven min. Hsr klipt bort deler av kurven grunnet tempet til ulike tidspunkt, så ble så ustabilt. Har tempet til samme tid de siste 14-16 dagene
Huff da. Høres ikke noe særlig ut. Gikk bra til slutt, antar jeg? Håper du kvitta deg med han da, og at du lykkes denne gangen
Ja kom meg vekk til slutt Han kom med trusler og ble voldelig. Ble så redd at jeg så ikke annen utvei enn å ta abort. Angrer den dag idag, men lite å få gjort noe med.
Håper så veldig det klaffer snart
Kanskje liksågreit. Ikke noe særlig for et barn eller for deg å ha en slik person i livet sitt. Tenker ønsket om barn nå er rimelig høyt nå?
Hvordan er tempen i dag da?
Min gikk oppover i dag, men føler meg ikke gravid i det hele tatt. Kroppen har vært merkelig denne perioden, så venter egentlig på TR til helgen
Flott temp hopp
Der er jo no på gangTempen og dagens tester. Rosa er El test og grønn g-test.
Noko dritt når kurva viser slikMin kurve idag..ikke fornøyd
Jaja...bedre lykke neste mnd.
Hadde håpet det var en festedipp jeg hadde 6-7 dpo...men det var det tydeligvis ikke
Det var vel hoppet til positiv G testKanskje liksågreit. Ikke noe særlig for et barn eller for deg å ha en slik person i livet sitt. Tenker ønsket om barn nå er rimelig høyt nå?
Min gikk oppover i dag, men føler meg ikke gravid i det hele tatt. Kroppen har vært merkelig denne perioden, så venter egentlig på TR til helgen
Den skal holde seg høy lenge framover5 DPO. Neste måling blir først på lørdag. Kjempe letta for bekreftelse på el. i går. Nå er det bare å håpe at tempen holder seg høy og at Heksa holder seg borte
Vis vedlegget 292413
Jeg bruker en sensor som heter Ovusense, den måler kjernetemperatur i stedet for bsaltemperatur som FF og 2-desimal termometer baserer seg på.Joda Den som venter får se.
Trodde egentlig den skulle dale mer nå. Har holdt seg veldig stabil etter EL, så tydelig at hormonene har vært i balanse frem til nå.
Så forresten kurven din, og den var ikke lett å tyde Har du vurdert å prøve FF? Den gir mange nyttige tips også. Ser også at dus krever at det ikke blir temping i morgen?
Kanskje liksågreit. Ikke noe særlig for et barn eller for deg å ha en slik person i livet sitt. Tenker ønsket om barn nå er rimelig høyt nå?
Jeg hadde ikke klart å vente med test ;-)
Temp dip 9 dpo. Testene jeg tok i dag morges.