LIMO80
Glad i forumet
Hvordan går det?Vis vedlegget 292039
Vil barre ha ny pp. 12 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Vis vedlegget 292039
Vil barre ha ny pp. 12 dpo
Viser at heksa er på veg. Den kommer nok i morgon.Hvordan går det?
Å nei, såg jo så lovendes utViser at heksa er på veg. Den kommer nok i morgon.
Var innstilt at det går den veien. Krysser for neste ppÅ nei, såg jo så lovendes ut
Vis vedlegget 292204
Her viser den heksa er rundt hjørnet 13 dpo.
Så håper tempen holder seg høy! Idag var tempen den samme som igår, 37,4. Den burde IKKE synke i helga
Var innstilt at det enda slikå nei, og så fin kurv før idag
Cd 18. Åååh, jeg skjønner INGENTING av den dumme kroppen min
Forventet max på monitoren på lørdag (cd16) og EL på søndag (cd17). Men NEIDA. Testene viser fortsatt kun høy i dag, strimlene har ikke hatt noe særlig strek før i morges, nå kan jeg omsider se en økning. Og tempen ligger bare og roter i samme området...
HELVETE - gubben reiser på jobbreise på onsdag, det passer jo sykt bra når kroppen finner ut at den skal utsette alt
Vis vedlegget 292174 Vis vedlegget 292175
Kan jo hende den kommer de neste dagene I så fall er det jo null stress at mannen din drar på jobbreise på onsdag. Sædcellene overlever jo gjerne i 5-7 dagerCd 18. Åååh, jeg skjønner INGENTING av den dumme kroppen min
Forventet max på monitoren på lørdag (cd16) og EL på søndag (cd17). Men NEIDA. Testene viser fortsatt kun høy i dag, strimlene har ikke hatt noe særlig strek før i morges, nå kan jeg omsider se en økning. Og tempen ligger bare og roter i samme området...
HELVETE - gubben reiser på jobbreise på onsdag, det passer jo sykt bra når kroppen finner ut at den skal utsette alt
Vis vedlegget 292174 Vis vedlegget 292175
Ikke noe særlig når kroppen ikke spiller på lag, når på dag tester du etter el ? Jeg får sterkest utslag på ettermiddag/kveld.
Jeg tester kun med digital CB med dobbel hormonindikator, strips har jeg aldri fått positiv på. Ble helt tullete av å stirre på streker
FF sier jeg er 11 dpo idag, men jeg tror jeg er 12 dpo. Tempen holder seg enda høy *krysser fingre*. Ingen tegn til TR heller. Spotter bestandig et par dager før den dukker opp. Vet ikke om jeg tør å tempe imorgen...den er sikkert påtur ned
Har vært støl i magen de siste 5 dagene. Værst når jeg våkner om morningen. Er støl i et par timer etter jeg har våknet så går det over. Har også mye luft i magen. Hatt det siden 2-3 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro
Det gjør FF med meg også. Trodde jeg var 8dpo i dag, men den sier 7dpo. Ååh Synes grafen min ser veldig lav ut
Plutselig skyter temperaturen din seg i været
Får håpe det.. men er det vanlig at FF endrer dpo dagene? Hadde peak søndag 10..
Min endret seg 2 ganger denne perioden
Ja det hender den endrer dpo dagene
Åh, så kjedelig når man teller dager. Ser at lutealfasen min på 11 dager blir nå i grenseland
Hvor er du i dpo land nå?
Ergerlig! Ikke som man teller dager heller fra før av
Hvordan går det med deg denne perioden?
Tempkurven min har holdt seg høy. Ikm imorgen eller onsdag. Siden tempen min ikke var gått ned idag tidlig da jeg målte, så er vell ikm onsdag. Så spent imorgen når jeg skal måle. Tenkte å ta en gravitest på onsdag eller torsdag før helgen allefall har hatt helt SYKT stor matlyst den siste uka! Spiser hele tiden. Har til vanlig veldig dårlig matlyst og spiser max 2 ganger om dagen. Nå spiser jeg 4-5 måltid for dagen. Magen min bare buuuler seg ut :'-p jeg blir kvalm om jeg ikke spiser. Magen er øm. Det har den vært i ca 1 uke nå. Såååå jeg er veldig spent hvordan går det med deg denne perioden da?