Vi som temper

690B77F6-FF77-4DC1-88A3-44C8583F2AB4.jpeg

Her viser den heksa er rundt hjørnet 13 dpo.

FF sier jeg er 11 dpo idag, men jeg tror jeg er 12 dpo. Tempen holder seg enda høy *krysser fingre*. Ingen tegn til TR heller. Spotter bestandig et par dager før den dukker opp. Vet ikke om jeg tør å tempe imorgen...den er sikkert påtur ned:(
Har vært støl i magen de siste 5 dagene. Værst når jeg våkner om morningen. Er støl i et par timer etter jeg har våknet så går det over. Har også mye luft i magen. Hatt det siden 2-3 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro:eek:

Vedlegg

• 20190318_113608.jpg
    20190318_113608.jpg
    51,9 KB · Visninger: 67
Cd 18. Åååh, jeg skjønner INGENTING av den dumme kroppen min :banghead:
Forventet max på monitoren på lørdag (cd16) og EL på søndag (cd17). Men NEIDA. Testene viser fortsatt kun høy i dag, strimlene har ikke hatt noe særlig strek før i morges, nå kan jeg omsider se en økning. Og tempen ligger bare og roter i samme området...
HELVETE - gubben reiser på jobbreise på onsdag, det passer jo sykt bra når kroppen finner ut at den skal utsette alt :(:crybaby2

Vis vedlegget 292174 Vis vedlegget 292175

Ikke noe særlig når kroppen ikke spiller på lag, når på dag tester du etter el ? Jeg får sterkest utslag på ettermiddag/kveld.
Jeg tester kun med digital CB med dobbel hormonindikator, strips har jeg aldri fått positiv på. Ble helt tullete av å stirre på streker

Cd 18. Åååh, jeg skjønner INGENTING av den dumme kroppen min :banghead:
Forventet max på monitoren på lørdag (cd16) og EL på søndag (cd17). Men NEIDA. Testene viser fortsatt kun høy i dag, strimlene har ikke hatt noe særlig strek før i morges, nå kan jeg omsider se en økning. Og tempen ligger bare og roter i samme området...
HELVETE - gubben reiser på jobbreise på onsdag, det passer jo sykt bra når kroppen finner ut at den skal utsette alt :(:crybaby2

Vis vedlegget 292174 Vis vedlegget 292175
Kan jo hende den kommer de neste dagene :-) I så fall er det jo null stress at mannen din drar på jobbreise på onsdag. Sædcellene overlever jo gjerne i 5-7 dager:D

Ikke noe særlig når kroppen ikke spiller på lag, når på dag tester du etter el ? Jeg får sterkest utslag på ettermiddag/kveld.
Jeg tester kun med digital CB med dobbel hormonindikator, strips har jeg aldri fått positiv på. Ble helt tullete av å stirre på streker

Jeg tester på morgenen (som regel rundt kl. 06:30). Litt senere i helgene.
Lurte litt på å ta en ekstra strimmel i kveld, ettersom strekene begynner å bli sterkere nå...

Men tempen vil jo også avdekke når det begynner å skje noe.
Krysser bare fingrene for at aksjene lever lenge nok til at det kan klaffe likevel :shy:

FF sier jeg er 11 dpo idag, men jeg tror jeg er 12 dpo. Tempen holder seg enda høy *krysser fingre*. Ingen tegn til TR heller. Spotter bestandig et par dager før den dukker opp. Vet ikke om jeg tør å tempe imorgen...den er sikkert påtur ned:(
Har vært støl i magen de siste 5 dagene. Værst når jeg våkner om morningen. Er støl i et par timer etter jeg har våknet så går det over. Har også mye luft i magen. Hatt det siden 2-3 dpo. Vet ikke hva jeg skal tro:eek:

Det gjør FF med meg også. Trodde jeg var 8dpo i dag, men den sier 7dpo. Ååh :confused2 Synes grafen min ser veldig lav ut:confused5

Vedlegg

• 7231E9C0-22B7-4D56-88B6-508DFADC170F.jpeg
    7231E9C0-22B7-4D56-88B6-508DFADC170F.jpeg
    67,1 KB · Visninger: 75
Åh, så kjedelig når man teller dager. Ser at lutealfasen min på 11 dager blir nå i grenseland:meh:
Hvor er du i dpo land nå?

Ergerlig! :arghh: Ikke som man teller dager heller fra før av :dead:

Hvordan går det med deg denne perioden?

Tempkurven min har holdt seg høy. Ikm imorgen eller onsdag. Siden tempen min ikke var gått ned idag tidlig da jeg målte, så er vell ikm onsdag. Så spent imorgen når jeg skal måle. Tenkte å ta en gravitest på onsdag eller torsdag :-) før helgen allefall :) har hatt helt SYKT stor matlyst den siste uka! Spiser hele tiden. Har til vanlig veldig dårlig matlyst og spiser max 2 ganger om dagen. Nå spiser jeg 4-5 måltid for dagen. Magen min bare buuuler seg ut :'-p jeg blir kvalm om jeg ikke spiser. Magen er øm. Det har den vært i ca 1 uke nå. Såååå jeg er veldig spent :) hvordan går det med deg denne perioden da? :-)

Tempkurven min har holdt seg høy. Ikm imorgen eller onsdag. Siden tempen min ikke var gått ned idag tidlig da jeg målte, så er vell ikm onsdag. Så spent imorgen når jeg skal måle. Tenkte å ta en gravitest på onsdag eller torsdag :) før helgen allefall :) har hatt helt SYKT stor matlyst den siste uka! Spiser hele tiden. Har til vanlig veldig dårlig matlyst og spiser max 2 ganger om dagen. Nå spiser jeg 4-5 måltid for dagen. Magen min bare buuuler seg ut :'-p jeg blir kvalm om jeg ikke spiser. Magen er øm. Det har den vært i ca 1 uke nå. Såååå jeg er veldig spent :) hvordan går det med deg denne perioden da? :)

Haha!! Godt det ikke bare er meg. Kroppen min har vært så rar den siste mnd. Skjønner ingenting av hva som skjer. Er heller ikke en person som spiser så mye, men buksa mi har blitt en smule mindre merkelig nok:yuck: :arghh: Tror ikke jeg er gravid denne pp, og har IKM på fredag. Men FF satte meg tilbake en dag i forhold til dpo, så veitasøttan jeg hva som skjer. Første gangen jeg prøver og hev meg liksågreit bare i dette vanvittige(!) sammensuriumet av tester og målinger:hilarious: Uansett så får man lært mye om seg selv og syklusen sin i journalføringa:bookworm:

Hvordan ser kurven din ut? Høres i hvertfall lovende ut hvis tempen ikke synker nå:happy:

Back
Topp