Hope2019
Blir kjent med forumet
Har testa sidan 6 dpo men ikkje i dag.
Ahh, jeg tenkte å teste lørdag DPO 9 men frykter det er litt tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har testa sidan 6 dpo men ikkje i dag.
Oki, blir spennende å se imorgen da.
Tror det har blitt sagt noen ganger her inne, men jeg gleder meg til å lese av tempen i morgen tidlig. Rart hva en blir "avhengig av"
Okei takk Her er min kruve fra februar. Ustabil i starten da jeg tempet til ulike tidspunkt. Var også bortreist i 3 dager så fikk ikke målt tempen da.
Har fått mere teken på dette nå og har som fast rutine å måle tempen til samme tidspunkt hver dag, så blir bedre neste syklus Har de siste 14 dagene tatt tempen til samme tid hver dag. Har som oftest en syklus på 32 dager. Såå..dere som sikkert har tempet en stund, hvordan syns dere denne kruven ser ut? Har hatt mye murringer og stikninger i magen den siste tiden, og mye luft. Kan jo såklart være pms men håper ikke det
Hadde MYE el slim med blod i cd18, helt tørt cd19,20 og 21, så litt usikker på om el er når FF mener.
Den ser jo bra ut, men tipper du hadde EL før FF viser da
Hadde bare sex cd16 og cd18, så håper EL var på cd18 hatt gått uten prevensjon i 1,5 år nå. Har ikke vært aktiv prøver, tar det bare som det kommer. Men nå har vi lyst på. Men tviler på det klaffet...men må bare leve i håpet hvorfor skulle det liksom klaffe nå, når det ikke har klaffet tidligere
Jeg har brukt og få positiv fra 7 dpo men no er det ikkje håp. Har gitt opp denne ppen.Ahh, jeg tenkte å teste lørdag DPO 9 men frykter det er litt tidlig
Vis vedlegget 291841
Har gitt opp heile ppen. Svake såre bryst siden 6 dpo og høy Temp murringer. Men det hjelper ikkje, babyplan tester fra positiv til negativ til positiv til negativ. Gir opp den ppen
Cd15. Ovusense melder el. i dag
Vis vedlegget 291839
Tipper krysset kommer i morgen og at EL var mandag 11/03, så 4 dpo i dag. Ser ut som en liten "fallback rise" de første dagene etter El. Håper det er et godt tegn da jeg hadde dette mønsteret da jeg var gravid med eldste.
Vis vedlegget 291841
Har gitt opp heile ppen. Svake såre bryst siden 6 dpo og høy Temp murringer. Men det hjelper ikkje, babyplan tester fra positiv til negativ til positiv til negativ. Gir opp den ppen
Kan ikke gi opp, tempen ligger jo godt over CL. Har du prøvd andre tester? Har lest her inne at Babyplan sine har vært ustabile i det siste, kanskje du har en dårlig ladning av de. Håper at det går rette veien for deg. Sender en klemVis vedlegget 291841
Ser jo veldig lovende ut detteLitt opp idag
JeppSpennende, da blir det fredags date ;-)
Bruker å få positiv G tester på 7 dpo men no når ein er 10 dpo og ikkje tegn på babyplan sine . Da er det ikkje håp.Det må du ikke, ser jo så bra ut! Krysser fingerne for en liten en
Den er på rett tegn. Må ligge over 36,80 før at det skal være noe. Det har det vert alle dei gangane jeg har vert gravid.Tempen er høy og fin da. Bruker den se ut sånn og når du ikke er gravid?