Vi som temper

Denne syklusen er LANG. Tror jeg hadde EL på fredag/lørdag for en uke siden, men fikk ikke tempet da - Men tappen var ekstra åpen da og det murret godt på høyre side. :)

Screenshot_20190329_220628.jpg

CD30, 10dpo.

Altså.. Nå er jeg virkelig forvirret her. Min syklus har pleid å være på rundt 25 dager. Nå er jeg på 30.dagen, 10 dager etter EL, ikke antydning til tanta, men g-testene mine er altså helt blanke. Klarer ikke engang å se noe om jeg virkelig legger godviljen til.

Tempen min ser slik ut... Hva skal jeg tro?
Burde vel ikke være optimist siden det ikke er antydning til strek på 10dpo, for det burde det nok ha vært om det var håp.

Screenshot_20190330-103318_FF Mobile.jpg

Hvordan gikk det med deg?

Jeg er på CD8 i dag, så snart begynner testinga, og stresset:hilarious::joyful: Har hatt ei hektisk uke og egentlig glemt av alt så har med testing å gjøre. Det har i grunn vært litt deilig det også. Men har jo tempet, bortsett fra i morges da sovehjertet forbigikk alarmen :D Men er klar for uken som kommer selv om det også blir travel. Fant ut at jeg hadde min første ordentlig syklus denne mnd etter jeg tok ut spiralen i januar. Så var vel litt for optimistisk å tenke at deg skulle gå på første pp som var alt for tidlig.

Hvordan går det med deg da?

Screenshot_20190326-111938_FF Mobile.jpg

Kan dere hjelpe meg med å finne ut av et lite mysterium?...
Tanta kom på søndag, - men hvorfor opplevde jeg ikke dropp i temperaturen? Lørdagen (dagen før mens) hadde jeg 36,87, og den skulle vært under 36,60 for å havnet under coverline...? Er det flere som har opplevd det?

Vis vedlegget 293654

Tanta kom på søndag, - men hvorfor opplevde jeg ikke dropp i temperaturen? Lørdagen (dagen før mens) hadde jeg 36,87, og den skulle vært under 36,60 for å havnet under coverline...? Er det flere som har opplevd det?

Så kjedelig :/ Jeg har høy temperatur helt til mensen kommer, er ikke alle som har dropp dagen før.

Så kjedelig :/ Jeg har høy temperatur helt til mensen kommer, er ikke alle som har dropp dagen før.

Jeg målte den for moro skyld i dag på CD2 også, bare for å se, og da var den på 36,63. Så dropp er det, men fortsatt ikke helt under linja...

Jeg målte den for moro skyld i dag på CD2 også, bare for å se, og da var den på 36,63. Så dropp er det, men fortsatt ikke helt under linja...

Jeg har ligget over coverlinjen de 3 første dagene med mens, så går den under coverlinjen etter det :p

Vedlegg

• E68470A8-B27F-47C5-ACAA-52767991BF63.jpeg
    E68470A8-B27F-47C5-ACAA-52767991BF63.jpeg
    67,5 KB · Visninger: 53
Vis vedlegget 293654

Men er det slik at du er 12dpo i dag og fikk TR 11dpo? Tror ikke grafen trenger å ha dropp under coverlinja, men at hvis den fortsetter å være lav så er sjansene får at det ikke gikk denne perioden stor. Har sett grafer der folk har fått TR og så ha temperaturen steget igjen, så viste det seg at det ikke var TR og vedkommende var gravid. Så alt kan jo skje. De fleste får også positiv g-test på 12dpo. Har du testa?

Back
Topp