Hvordan gikk det med deg?Jeg temper selv om jeg har TR. Interessant å se hva temperaturen ligger på, og den er veldig lav nå hos meg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg?Jeg temper selv om jeg har TR. Interessant å se hva temperaturen ligger på, og den er veldig lav nå hos meg..
Noko dritt. Håper det blir full klaff neste ppDa var denne PP sluttVis vedlegget 293504 Vis vedlegget 293505
Regner med at TR er på plass i løpet av noen timer.
Gratulerer
Ligger deres CL (cover line) på samme temperatur hver mnd?
Min varierer fra mnd til mnd.
Hvordan gikk det med deg?
Ser lovendes ut den kurva
Krysser krysser
Vis vedlegget 293654
Kan dere hjelpe meg med å finne ut av et lite mysterium?...
Tanta kom på søndag, - men hvorfor opplevde jeg ikke dropp i temperaturen? Lørdagen (dagen før mens) hadde jeg 36,87, og den skulle vært under 36,60 for å havnet under coverline...? Er det flere som har opplevd det?
Så kjedelig :/ Jeg har høy temperatur helt til mensen kommer, er ikke alle som har dropp dagen før.
Jeg målte den for moro skyld i dag på CD2 også, bare for å se, og da var den på 36,63. Så dropp er det, men fortsatt ikke helt under linja...
Vis vedlegget 293654
Kan dere hjelpe meg med å finne ut av et lite mysterium?...
Tanta kom på søndag, - men hvorfor opplevde jeg ikke dropp i temperaturen? Lørdagen (dagen før mens) hadde jeg 36,87, og den skulle vært under 36,60 for å havnet under coverline...? Er det flere som har opplevd det?