Spennende!!!Vis vedlegget 294321
Krysser og håper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!!Vis vedlegget 294321
Krysser og håper
Ser veldig lovende ut!!Vis vedlegget 294326 Wow, for et hopp!
Er redd for det jeg tror. Håper håper jeg har feil.Spennende!!!
Vis vedlegget 294321
Krysser og håper
Håper på at den holder seg derEr redd for det jeg tror. Håper håper jeg har feil.
Gjør ikke noe at du ikke tempet i helgen. Den er uansett veldig høy i dag Blir gøy å følge med de neste dagene. Du kan jo ta en tidligtest i morgenMin temp i dag.. litt irri på at jeg ikke tempet i helgen!
Krysser det jeg krysser kanDette ser jo bra ut.. både på testene og tempen! Håper
Håper jeg ogHåper på at den holder seg der
Gjør ikke noe at du ikke tempet i helgen. Den er uansett veldig høy i dag Blir gøy å følge med de neste dagene. Du kan jo ta en tidligtest i morgen
Vis vedlegget 294361 Ikke særlig gøy med lang syklus (33-35dager). Føler det er en evighet til EL! Ganske ny med temping. Når oppstår CL?
Appen Fertility Friend lager denne linja basert på de 6 siste temperaturene før eggløsning inntrer. Straks temperaturen gjør et hopp som er godt over coverline og holder seg der, så har eggløsning vært. @HellaBella
Mener CL dukker opp 3DPO, etter at FF har identifisert el.ut i fra temperaturstigning.Vis vedlegget 294361 Ikke særlig gøy med lang syklus (33-35dager). Føler det er en evighet til EL! Ganske ny med temping. Når oppstår CL?
Gitt opp?? Denne ser jo bra ut!Vis vedlegget 294428
Har mista lysten til testing og gitt opp heil ppen.
Har fått tulle streker på Wondfo tester. Har mista heilt gleden.Gitt opp?? Denne ser jo bra ut!