Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpo.
Tenker så lenge den er over coverline er det bra? Plus i natt hadde vi kjempe kaldt på rommet, kan det ha noe å si at tempen falt?![]()

Har du sett i ff «charts like mine»? Hvis du søker der graviditetskurver, kommer det mange forskjellige, og noen av de dypper til og med under coveret! Så ikke stress med det helt ennåVeldig jevn kurve denne ppen.. men liker ikke at den har en jevn trend nedoverVis vedlegget 282856
Her for eksempel!Veldig jevn kurve denne ppen.. men liker ikke at den har en jevn trend nedoverVis vedlegget 282856
Kaldt rom virker ikkje inn på min Temp. Kva med feste dipp ?6 dpo.
Tenker så lenge den er over coverline er det bra? Plus i natt hadde vi kjempe kaldt på rommet, kan det ha noe å si at tempen falt?![]()
Får håpe at det er den, kan jo godt stemme med 6 dpoKaldt rom virker ikkje inn på min Temp. Kva med feste dipp ?
kan ikke vente til å våkne imorgen altså!
Sikkert eit Temp hopp i morgonFår håpe at det er den, kan jo godt stemme med 6 dpokan ikke vente til å våkne imorgen altså!
![]()

Spørs om det kommer i morgon
Hei alle tempereJeg er på første pp med temping, så føler meg skikkelig ny i dette. Tror jeg har hatt EL, men glemte selvsagt å måle en dag midt i der. Hva tror dere?
Utrolig spennende å følge med dere!![]()
Ser ut som du hadde el CD 14 eller 15 Gjorde som du sa, så da er jeg visst 3 DPO i dagSpennendeSer ut som du hadde el CD 14 eller 15
Om du legger inn en fiktiv temp den dagen du ikke har vil nok ff sette kryss til deg![]()