Negative tester nå, så tvilerTempen ser ut som egget slapp mellom 18 og 19 men du skriver el slim 20. Så håper du traff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negative tester nå, så tvilerTempen ser ut som egget slapp mellom 18 og 19 men du skriver el slim 20. Så håper du traff.
Når skal du teste? 

Wow detta ser bra ut
Kurven din ser veldig lovende ut!!Når skal du teste?
![]()
Lyser CB ukes digitalen til deg hadde eg stoppet og tempe. Den tempen som vises fram over vil ikkje fortelle deg noen ting fram over.Vis vedlegget 283213 bare for å gjøre ting enda mer komplisert og usikkert. Jeg er gravid og min temp er helt lost
Dagens testVis vedlegget 283214

Den lyser som bare juling. Testene øker for hver dag og alt virker å være i orden. MEN!! tempen dalte, blødde 7 dager og positive tester kom først etter det, skal ikke være lett neiLyser CB ukes digitalen til deg hadde eg stoppet og tempe. Den tempen som vises fram over vil ikkje fortelle deg noen ting fram over.
BABY![]()
Da skal det sitte NODen lyser som bare juling. Testene øker for hver dag og alt virker å være i orden. MEN!! tempen dalte, blødde 7 dager og positive tester kom først etter det, skal ikke være lett neiMen jeg håper virkelig det er baby! Etter bare misslykkede forsøk over flere år, synes jeg den kan sitte no. Blir over 9 år mellom nr 1 og nr 2
Tester på ikm! Ser jo om tempen dropper før![]()

HURRA

Detta ser jo knas ut. Må bli 2 strekerNy
Altså, dette må vel være et godt tegn? Jeg tørt ikke teste enda! Men! Jeg tempet en time senere idag, dumme telefon, hadde glemt å skru på tempe alarmenVar jobb alarmen som gikk..
Men har det så mye å si?? Fra 06:30-07:30?
Har også sykt ømme pupper , hatt siden 4dpo.. Men det har jeg hatt i 3 pp nå, dem første endte i kjemisk, så tørt liksom ikke ta det som et tegn
Hva tenker dere?
Hvis den dropper i morgen så gråter jeg..Vis vedlegget 283309
Detta ser jo knas ut. Må bli 2 streker![]()