Vi som temper

Nå skal den bare fortsette å stige:happy::smiley-angelic001

Screenshot_20181214-082533_FF Mobile.jpg

Lyser CB ukes digitalen til deg hadde eg stoppet og tempe. Den tempen som vises fram over vil ikkje fortelle deg noen ting fram over.
BABY :happy093
Den lyser som bare juling. Testene øker for hver dag og alt virker å være i orden. MEN!! tempen dalte, blødde 7 dager og positive tester kom først etter det, skal ikke være lett nei:) Men jeg håper virkelig det er baby! Etter bare misslykkede forsøk over flere år, synes jeg den kan sitte no. Blir over 9 år mellom nr 1 og nr 2

Den lyser som bare juling. Testene øker for hver dag og alt virker å være i orden. MEN!! tempen dalte, blødde 7 dager og positive tester kom først etter det, skal ikke være lett nei:) Men jeg håper virkelig det er baby! Etter bare misslykkede forsøk over flere år, synes jeg den kan sitte no. Blir over 9 år mellom nr 1 og nr 2
Da skal det sitte NO :)

Tester på ikm! Ser jo om tempen dropper før :D

Så fornuftig du er til å vente:)
Det var det jeg også gjorde når vi prøvde på nr.2.
Både økonomisk og man slipper alle de laaaaange dpo dagene før IKM hvor man ser etter strek på testene 100 ganger om dagen:laughing025

Men denne gangen har testetøsa tatt over her:laughing021

Melder meg inn her jeg! :p
Bruker babycomp som gir meg mye info, men plotter det inn i graf for å være med her inne :hilarious:
Bare på cd2 nå da, blir spennende å se tempen :)
Screenshot_20181215-092534_FF Mobile.jpg

Ny
Altså, dette må vel være et godt tegn? Jeg tørt ikke teste enda! Men! Jeg tempet en time senere idag, dumme telefon, hadde glemt å skru på tempe alarmen :( Var jobb alarmen som gikk..

Men har det så mye å si?? Fra 06:30-07:30?
Har også sykt ømme pupper , hatt siden 4dpo.. Men det har jeg hatt i 3 pp nå, dem første endte i kjemisk, så tørt liksom ikke ta det som et tegn :(

Hva tenker dere?
Hvis den dropper i morgen så gråter jeg..
Screenshot_20181215-104536.png

Ny
Altså, dette må vel være et godt tegn? Jeg tørt ikke teste enda! Men! Jeg tempet en time senere idag, dumme telefon, hadde glemt å skru på tempe alarmen :( Var jobb alarmen som gikk..

Men har det så mye å si?? Fra 06:30-07:30?
Har også sykt ømme pupper , hatt siden 4dpo.. Men det har jeg hatt i 3 pp nå, dem første endte i kjemisk, så tørt liksom ikke ta det som et tegn :(

Hva tenker dere?
Hvis den dropper i morgen så gråter jeg..Vis vedlegget 283309
Detta ser jo knas ut. Må bli 2 streker :)

Back
Topp