Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror ikkje coverline vil komme pga sprik mellom tempen. Tror du har hatt el og er i dpo landFår ikke coverlineHadde nattevakter på cd18/19 når tempen gikk opp. El-slimet kom ikke før cd20..
Vis vedlegget 282997
Ser kjempelovendes utVis vedlegget 283022
Oi! For en stigning! Tihi♡♡
YES og det er GULLEGGET
Ja det tror jeg og. Og du, jeg hadde visst ikke nattevakter cd18 og 19, hadde bare tatt tempen kl 05 istedet for 06 som jeg pleier, derfor de er hvite. Håper ikke jeg hadde el cd 17/18, for la jo ikke aksjer før 20Tror ikkje coverline vil komme pga sprik mellom tempen. Tror du har hatt el og er i dpo land![]()
Tempen ser ut som egget slapp mellom 18 og 19 men du skriver el slim 20. Så håper du traff.Ja det tror jeg og. Og du, jeg hadde visst ikke nattevakter cd18 og 19, hadde bare tatt tempen kl 05 istedet for 06 som jeg pleier, derfor de er hvite. Håper ikke jeg hadde el cd 17/18, for la jo ikke aksjer før 20![]()
4+2 i dag. De to lave tempene ble tatt til feil tid, så de stemmer nok ikke helt 
Ser bra ut!
Har du testet enda?Den ser jo nesten lik ut som din!!♡♡
håper ikke tempen daler i morgen/lørdag
Aldri fått sånn stigning før!
Har du testet enda?
Skjønner. Håper på to streker og ingen mens denne gangen daNei, tørr ikke før etter ikm!
Hadde kjemisk for 2 pp siden, fikk da positiv 10dpo og negativ dagen etter..
Så da har jeg fått helt skrekken med å teste før.. plutselig begynner jeg å blø.. og da er det bedre for min del og ikke vite♡