Min var ca lik og jeg fikk CD 23 som elDa var jeg også i gang, når gjetter dere på el?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min var ca lik og jeg fikk CD 23 som elDa var jeg også i gang, når gjetter dere på el?![]()
Ja, jeg syns ofte første runde etter en litt lenger pause bare er sånn .. passe. Henger nok sammen med at mannen blir litt for gira, og jeg kanskje trenger litt ekstra tid. Runde to er som regel mye bedreMannen min og jeg hadde sex i.. etter 18 dager. Og jeg ble såå skuffa. Hadde så høye forventninger.. hehe huff! Har hatt sopp og mensen i de her tre ukene.
Noen andre som har opplevd dette?
Mannen syns det var kjempe digg! Mens jeg syns det var greit.. huff dårlig samvittighet..
Ja, jeg syns ofte første runde etter en litt lenger pause bare er sånn .. passe. Henger nok sammen med at mannen blir litt for gira, og jeg kanskje trenger litt ekstra tid. Runde to er som regel mye bedre![]()
CD22Da var jeg også i gang, når gjetter dere på el?![]()
Ja, hadde positiv el-test CD 21, så regner CD 22 som el-dagCD22![]()
Ja jeg så det, syns det passa veldig fint med tempenJa, hadde positiv el-test CD 21, så regner CD 22 som el-dag![]()
1 dpo, hurra!
Ja, men trur du må ha VIP-versjonen for å gjøre det, men trur den først og fremst baserer seg på tidligere sykluser - så den blir mer korrekt jo lengre du har brukt denGanske fersk når det gjelder temping.. men er det mulig å ende sykluslengde i denne appen?![]()

Aner ikke nøyaktig. Men tror det er normalt at det svinger en del ila dagen, spesielt hvis du er i aktivitet. Det er vel noe av grunnen til at man omtrent ikke skal røre seg før man tar tempen om morgenen.Noen som vet hvor mye det er normalt at tempen øker utover dagen, tempet om morgenen idag hvor den hadde sunket til 36,69 ca, føler meg så varm så tempet pånytt nettopp, da viser den 37,37, normalt at den øker så mye utover dagen?? Spent å se hvordan basaltempen er i morgen tidlig![]()
7 dpo i dag
Ser lovendes ut. Håper den holder seg over 10 dpoSå steig den litt igjen, gla for kanskje ny rekord da på meg.. hvis tr ikke kommer i løpet av dagen da så er lutealfasen på 8 dager, hurra!! Blir lengere og lengere for hver pp![]()