Vi som temper

Hvilke type test er det? Tidlig? Og hvilken dpo fikk du første positive? Haha, mange spørsmål her, men venter sååå på to streker:oops:

Babyplan sine tester :happy:
Som du ser på tempingen min, så kommer det plutselig temp stigning 5 dpo, men tar utgangspunkt at jeg er 18 dpo i dag, ikke 14.
Tok først en test 10dpo som var helt blenda, men når testen hadde tørket så jeg en svaak strek når jeg vrei og vendte på den. Samme 11dpo, men 12 dpo var det ingen antydning. 14 dpo fikk jeg samme som 10 og 11dpo. Disse var alle early tester (10mlu)
Kvelden 15 dpo tok jeg en vanlig test (25mlu) og da fikk jeg opp en svak rosa strek innen tidsfristen, litt svakere enn de du ser over.
Som du ser på dpo 16 så er strekene på early testen og den vanlige like sterke, tok de med samme urin O.o

Som du ser på tempingen min, så kommer det plutselig temp stigning 5 dpo, men tar utgangspunkt at jeg er 18 dpo i dag, ikke 14.
Tok først en test 10dpo som var helt blenda, men når testen hadde tørket så jeg en svaak strek når jeg vrei og vendte på den. Samme 11dpo, men 12 dpo var det ingen antydning. 14 dpo fikk jeg samme som 10 og 11dpo. Disse var alle early tester (10mlu)
Kvelden 15 dpo tok jeg en vanlig test (25mlu) og da fikk jeg opp en svak rosa strek innen tidsfristen, litt svakere enn de du ser over.
Som du ser på dpo 16 så er strekene på early testen og den vanlige like sterke, tok de med samme urin o_O
Takk for svar:) Får bare være tålmodig og håpe på at det klaffer denne gang, men foreløpig kritt hvite tidligtester. Er 11 dpo i dag, så begynner å miste trua for hver dag som går nå:oops: Tempen er høy, men det er den uansett frem til dagen før tr.
Og det at testene er like sterke på tidlig og vanlig er jo rart. Kanskje de er veldig sensitive de vanlige du har:p

*Også skulle jeg jo selvfølgelig gratulere deg!:hello2 Må være helt fantastisk å få se to streker:woot:*

Som du ser på dpo 16 så er strekene på early testen og den vanlige like sterke, tok de med samme urin o_O
Deilig følelse. :)

Takk for svar:) Får bare være tålmodig og håpe på at det klaffer denne gang, men foreløpig kritt hvite tidligtester. Er 11 dpo i dag, så begynner å miste trua for hver dag som går nå:oops: Tempen er høy, men det er den uansett frem til dagen før tr.
Og det at testene er like sterke på tidlig og vanlig er jo rart. Kanskje de er veldig sensitive de vanlige du har:p

*Også skulle jeg jo selvfølgelig gratulere deg!:hello2 Må være helt fantastisk å få se to streker:woot:*

Er ikke lett å være tålmodig :wacky::laughing002 Men vi vet jo at noen må tilogmed vente til over ikm før de får positive tester, så håpet er ikke ute :signs003
Takk for det! Ja, det er det ❤❤❤

Dagens Chart:)

Vedlegg

• Screenshot_20181125-064047_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20181125-064047_FF Mobile.jpg
    741,4 KB · Visninger: 106
Hei! Ny på temping her! Eller, tempet slutten av forrige pp da jeg gikk langt over tiden for å se om jeg hadde hatt el :) Fikk ikm på dag 45!
Og jeg tempet 4 mnd i 2015 :)

Tenker det er lettere for meg å følge med mtp jeg har alt fra 28-33 dagers syklus!

Dag 3, snegler seg avgårde.. de to siste er ikke gyldige da jeg tempet 1025 de dagene :)

Spent å se når el kommer!!

Hatt helt forferdelige menssmerter de 3 dagene her! Gleder meg til el! Håper på en fin fin positiv test på julaften!!! Ååå håper!

Pp6 her kommer vi♡♡

Vedlegg

• Screenshot_20181125-221657.png
    Screenshot_20181125-221657.png
    296,9 KB · Visninger: 87
9DPO.

Vedlegg

• Screenshot_20181126-064653_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20181126-064653_FF Mobile.jpg
    738,7 KB · Visninger: 94
  • Screenshot_20181126-065144_Gallery.jpg
    Screenshot_20181126-065144_Gallery.jpg
    279,5 KB · Visninger: 90
Hei! Ny på temping her! Eller, tempet slutten av forrige pp da jeg gikk langt over tiden for å se om jeg hadde hatt el :) Fikk ikm på dag 45!
Og jeg tempet 4 mnd i 2015 :)

Tenker det er lettere for meg å følge med mtp jeg har alt fra 28-33 dagers syklus!

Dag 3, snegler seg avgårde.. de to siste er ikke gyldige da jeg tempet 1025 de dagene :)

Spent å se når el kommer!!

Hatt helt forferdelige menssmerter de 3 dagene her! Gleder meg til el! Håper på en fin fin positiv test på julaften!!! Ååå håper!

Pp6 her kommer vi♡♡

Jeg og håper på verdens beste julegave i år:love7
Er på CD5 :happy:

Krysser fingrene for deg:smiley-angelic001

Jeg er på CD 4:D Ganske likt vi! Hadde vært morro og følge hverandre. Kanskje vi har el samtidig? Jeg har 28-33 dager! Duda?

Fikk ikke målt idag! Men pyttsan, ikke viktig enda! xsmile9

Ja da er vi ganske likt i løypa:woot:Jeg har syklus mellom 30-35 dager, så forventer el mellom CD 18-23. Så da ligger det ann til IKM rundt julaften:Heartred:santa
Orker derfor ikke å begynne å tempe før CD 12-14. Alt ettersom når jeg kjenner at el nærmer seg;)

Ja da er vi ganske likt i løypa:woot:Jeg har syklus mellom 30-35 dager, så forventer el mellom CD 18-23. Så da ligger det ann til IKM rundt julaften:Heartred:santa
Orker derfor ikke å begynne å tempe før CD 12-14. Alt ettersom når jeg kjenner at el nærmer seg;)

Da satser vi på positiv test på julemorgen! ååå! Hadde vært så koselig! Verdens beste julegave ♡

cd15.jpg

Denne grafen er jo bare helt på styr.... Har ikke el før cd 22-24 som regel, men hadde nattevakter hele forrige uke og sover dårlig hver natt. Våkner mellom 3-5 hver morgen denne uka, så temper aldri til samme tid og "glemmer" litt bort å tempe med en gang jeg våkner. Denne stigninga kan umulig være reell... :P

Vis vedlegget 281661

Denne grafen er jo bare helt på styr.... Har ikke el før cd 22-24 som regel, men hadde nattevakter hele forrige uke og sover dårlig hver natt. Våkner mellom 3-5 hver morgen denne uka, så temper aldri til samme tid og "glemmer" litt bort å tempe med en gang jeg våkner. Denne stigninga kan umulig være reell... :p

Min steg fra 36.20 dag 2 til 36.64 på dag 3 når jeg tempet senere.. det var4 timer i mellom hehe! Så den er nok ikke reel tror jeg. Fordi min sank til 36. 19 dagen etter når jeg målte til vanlig tid :)

Min steg fra 36.20 dag 2 til 36.64 på dag 3 når jeg tempet senere.. det var4 timer i mellom hehe! Så den er nok ikke reel tror jeg. Fordi min sank til 36. 19 dagen etter når jeg målte til vanlig tid :)
Ja tror det er noe krøll med den tempen altså! Har sovet lite og dårlig hver natt også, og det påvirker jo også tempen. :rolleyes: Forhåpentligvis sover jeg bedre framover og får mer reelle temper :happy:

Mannen min og jeg hadde sex i.. etter 18 dager. Og jeg ble såå skuffa. Hadde så høye forventninger.. hehe huff! Har hatt sopp og mensen i de her tre ukene.

Noen andre som har opplevd dette?
Mannen syns det var kjempe digg! Mens jeg syns det var greit.. huff dårlig samvittighet..

Back
Topp