Vi som temper

Endelig kom krysset. Hoppet over en periode ser det ut som. Men til gjengjeld hadde vi kun sex på eggløsningsdagen og ikke dagene før grunnet jeg og guttungen var på høstferie og mannen min ikke kom før fredags kveld til hytten har ikke store håpet for PP14 heller.

Vedlegg

• b_UzfgER__01.jpg
    b_UzfgER__01.jpg
    159 KB · Visninger: 122
Rareste tempkurven denne PP... nesten helt flat jo! :confused:
Har mistet noen dager med temping, men syns likevel den ser veldig flat ut... det andre bildet er slik jeg er vandt med at kurvene mine ser ut..

Vedlegg

• 0BEA98B2-8F07-4E8B-A4B8-681E72E1D01A.jpeg
    0BEA98B2-8F07-4E8B-A4B8-681E72E1D01A.jpeg
    463,5 KB · Visninger: 137
  • 98FC4F13-5D4C-4F16-9353-723F6E509B05.jpeg
    98FC4F13-5D4C-4F16-9353-723F6E509B05.jpeg
    530,7 KB · Visninger: 115
Da har jeg bestilt Make Sure termometer på et nettapotek;) De hadde tilbud på masse kosttilskudd også, jeg kjøpte et par pakker omega 3 tilskudd. Vurderte gravid-pakker, men tenker at jeg antagelig får dekket behovet når jeg tar folsyre og omega 3.. har da ikke så ensidig kosthold..:bored: Litt of topic det da;)

Målte uansett tempen med vanlig termometer i morrest i håp om at den skulle ha steget, siden jeg hadde positiv EL-test i går. Men den var enda lavere.. nå var det første gang jeg testet på riktig tidspunkt da, om morgenen før jeg sto opp, tidligere har jeg testet på etm. Så det er sikkert uansett feil, FF appen ble helt forvirret og kunne ikke gi meg noen DPO-strek lenger iaf:wacky:
Har ligget jevnt på 36.7 siste dager, ned til 36.4 i går etm/kveld og 35.8 i morrest..:wideyed: Målt under tunga så skjønner at jeg er litt varmere enn det, men likevel!

Tok ny EL test og den er fortsatt positiv i tillegg til at jeg tror jeg har EL-smerter.. om jeg ikke bare er forstoppet da:hilarious:
Treeg eggløsning! Har paret to dager på rad nå, gubben går lei(han er ikke den mest seksuelle), og gruer meg nesten til å be han om en dose i kveld også:inpain:

Tempen min har gått ned til 36.60 i dag, og jeg har menssmerter. Vi får prøve igjen neste måned...

Ikke mist håpet. Jeg tror ikke engang jeg har vært over 36.60 denne PP, og jeg er gravid selv med lav temp så tror ikke dere skal legge for mye vekt på det så lenge de er over coverline :)

Vedlegg

• AB069777-C32A-4F40-8C02-603EF420B82E.png
    AB069777-C32A-4F40-8C02-603EF420B82E.png
    416,4 KB · Visninger: 126
Ikke mist håpet. Jeg tror ikke engang jeg har vært over 36.60 denne PP, og jeg er gravid selv med lav temp så tror ikke dere skal legge for mye vekt på det så lenge de er over coverline :)
Takk for oppmuntring.❤ Jeg har ikke fått mensen enda. Føler likevel at den er rett rundt hjørnet da jeg har menssmerter.

Ser likevel at temperaturene dine har steget betraktelig fra før eggløsning, så da er nok det normalt :) Mine har vært litt opp og ned i lutealfasen. Har tidligere gått ned til rundt 36.6 når mensen dukker opp. :yuck:

Når det er sagt er jeg bare på CD 24. Bruker å ha rundt 28 dager. Enda en grunn til at tanta bør vente. ;)

Vedlegg

• Screenshot_20181016-205537.png
    Screenshot_20181016-205537.png
    154,6 KB · Visninger: 102
Jeg var sikker på at jeg hadde pco(s) , siden jeg har så uregelmessig og lang syklus. Var hos gyn idag, men alt så fint ut, størrelsemessig og alt. Ingen cyster. Kanskje en, men det kunne hun ikke svare helt sikkert på at det var.

Men jeg er på CD 5, så kan det ha noe å si?

Screenshot_20181016_211241.jpg

Er ganske sikker på at egget løsnet i kveld, smerten tilsa det iaf. Da håper jeg tempen er høyere i morgen tidlig så jeg kan tre inn i dette berømte DPO-landet:bag:

Er ganske sikker på at egget løsnet i kveld, smerten tilsa det iaf. Da håper jeg tempen er høyere i morgen tidlig så jeg kan tre inn i dette berømte DPO-landet:bag:
Høres ut som du har god kontroll uten tester og temping. Det tror jeg at jeg har og, basert på smertene. Men veldig kjekt å måle temperaturen og få det bekreftet! Jeg leser jo at de smertene kommer før eggløsning hos noen, ved eggløsning hos noen og etter eggløsning hos noen. Men jeg innbiller meg at smerten jeg har er ved eggløsning. Det varer i kanskje 8 timer pluss/minus. Det er så ømt og føles nesten som om noe holder på å sprekke. Det kan være en god dose innbilning inne i bildet og.

Du må vel ha høyere temperatur i 3 dager for at FF skal vites at du har hatt eggløsning. Men man må jo ta en dag av gangen. :-) Det jeg gjør av og til, hvis jeg har høy temperatur dagen etter at jeg tror eggløsning var, er å legge inn dummy-temperaturer de neste to dagene også. Da vet jeg at hvis temperaturen holder seg så og så høy hadde jeg eggløsning.

Takk for oppmuntring.❤ Jeg har ikke fått mensen enda. Føler likevel at den er rett rundt hjørnet da jeg har menssmerter.

Ser likevel at temperaturene dine har steget betraktelig fra før eggløsning, så da er nok det normalt :) Mine har vært litt opp og ned i lutealfasen. Har tidligere gått ned til rundt 36.6 når mensen dukker opp. :yuck:

Når det er sagt er jeg bare på CD 24. Bruker å ha rundt 28 dager. Enda en grunn til at tanta bør vente. ;)
Trodd jeg skal få mensen når som helst fra 7 dpo jeg og hehe. Kjentes veldig sånn ut. Null symptomer før pos test. Dagen etter hjernen hadde sett to streker kom ømme pupper :P haha

Håper det går veien for deg ❤️

FF skriver jo at de ikke ser noen sammenheng mellom store temphopp i dpo-land og graviditet. De ser kun sammenheng med at forhøyet temperatur opprettholdes etter forventet menstruasjon :happy:

Andre gang med temping .sist hadde jeg sakte stigende og jevn kurve etter eggløsning, mens nå er det fjelltopper! Tester 06:00 sharp hver dag! :woot:

Håper det betyr spire denne gangen :hilarious:
Screenshot_20181017_071046.jpg

Åh, dette var fin lesning! Har aldri hatt så lav temp som denne PP. Så da er det jo kanskje håp!

Vedlegg

• 0E65C078-E13F-4AC5-BDA7-E75AB05F7A26.jpeg
    0E65C078-E13F-4AC5-BDA7-E75AB05F7A26.jpeg
    248,1 KB · Visninger: 105
Etter mye "mensensmerter"(fosterstilling lindrer best) og det som føles som "Nedpress" på høyre side i natt, økte temperaturen betraktelig idag. Temper til samme tid hver dag(+/- 5 min). Ved feste pleier det vel være dipp? Noen som har erfaring med sånne tempøkninger?

*Måtte forminske charten for å legge den ut*

Vedlegg

• PhotoEditor_20181018_081829107__01__02.jpg
    PhotoEditor_20181018_081829107__01__02.jpg
    875,4 KB · Visninger: 106
Back
Topp