Vi som temper

Så moro å se sammenhengen! Og det hadde vært spennende å se hvordan pulsen reagerer ved graviditet.

Hvordan og når måler du pulsen? Er det som ved temperaturen, altså at du måler på morgenen før du står opp? Eller hår hvilepulsen ned i samme når som helst på dagen?

Fitbit :) Har den på 24/7, og den måler hvilepulsen i gjennomsnitt per døgn.
 
Høres kjekt ut. Da blir det sikkert mer eksakt enn om man måler til et gitt tidspunkt. Også slipper du jo å tenke på at du skal måle.

Ja, det er akkurat det! Den er iaf fin å ha til å se de store linjene. Hvis man drikker alkohol bør man ta den av til rusen er helt ute av kroppen, for pulsen skyter i været av alkohol.
Jeg har vurdert å bare kjøre puls en mnd, ikke temp, rett og slett for å slippe å tenke sånn på det.
Pulsen stiger litt saktere etter EL enn tempen, så den kan ikke brukes til å bekrefte EL på samme måte som det tempen kan, tenker jeg da.
 
Da var man her igjen. Håper gulleggget kommer denne gangen
Screenshot_20181012_122124.jpg
 
Lite temphopp i dag, men overall, med tanke på hvordan kurven ser ut, har jeg ikke trua denne pp.
Men må jo uansett bare vente å se, mirakler kan skje? :p

Capture+_2018-10-12-07-10-51~2.png
 
De to siste dagene våknet jeg (tissetrengt) og tempet en time før vanlig, så de er for lave. Våknet til vanlig tid i dag, og tempen er fortsatt godt over coverline, så jeg er optimist!

B5B04779-A68A-49C9-AFA2-CC534B082429.jpeg
 
Nytt temphopp idag. 9 dpo...:nailbiting: Så nå er tempen like høy som sist pp når jeg hadde kjemisk. Tester imorgen tidlig om tempen fortsatt er høy og fin da;)
20181013_102732.jpg
 
Nytt temphopp idag. 9 dpo...:nailbiting: Så nå er tempen like høy som sist pp når jeg hadde kjemisk. Tester imorgen tidlig om tempen fortsatt er høy og fin da;)Vis vedlegget 277849
Kurven din var skikkelig fin. Hvis du er gravid må jo det der være tekstbok-kurven. Bortsett fra det som ser ut som en festedipp varierer ikke tempen din med mer enn 0,01 på flere dager før den fyker opp. Håper den holder seg like høy som i dag! Blir kjempespennende i morgen!
 
Nei, ikke enda. Teste i morgen tenkte jeg :) er 10 dpo da. Men jeg har ikke trua, kjennes som om tr er på vei. Har null symptomer og.
Du er flink som ikke har testet. Jeg er 7DPO, og jeg klør veldig etter å teste.

Jeg hadde ingen symptomer de første ukene da jeg var gravid. Og tempen din er jo høyere 9DPO enn tidligere, så jeg er optimistisk på sine vegne!
 
Back
Topp