Vi som temper

Etter mye "mensensmerter"(fosterstilling lindrer best) og det som føles som "Nedpress" på høyre side i natt, økte temperaturen betraktelig idag. Temper til samme tid hver dag(+/- 5 min). Ved feste pleier det vel være dipp? Noen som har erfaring med sånne tempøkninger?

*Måtte forminske charten for å legge den ut*
Trifasisk kurve?? Festedipp er ikke noe man må ha, ser ut til at tempen stigee ved festing hos mange :)
 
Etter mye "mensensmerter"(fosterstilling lindrer best) og det som føles som "Nedpress" på høyre side i natt, økte temperaturen betraktelig idag. Temper til samme tid hver dag(+/- 5 min). Ved feste pleier det vel være dipp? Noen som har erfaring med sånne tempøkninger?

*Måtte forminske charten for å legge den ut*

Kurven din ser veldig lovende ut da! ;)
 
Etter mye "mensensmerter"(fosterstilling lindrer best) og det som føles som "Nedpress" på høyre side i natt, økte temperaturen betraktelig idag. Temper til samme tid hver dag(+/- 5 min). Ved feste pleier det vel være dipp? Noen som har erfaring med sånne tempøkninger?

*Måtte forminske charten for å legge den ut*
Hadde ikke festedipp den pp det klaffet for meg. Hadde en rar kurve som steg sakte med sikkert hele veien, ingen plutselig hopp eller noe.
 
Tusen takk for svar, da får det handles inn

Og der har pakken fra komplettapotek allerede kommet! Bare å swoshe ned på butikken og hente ut, så blir det vel mer nøyaktig temperaturmåling fra i morgen tidlig da:D
Har nå bare målt med termometeret jeg har til nå, og tempen har steget litt siden det jeg antar var eggløsning, men ikke så voldsomt mye synes jeg.. håper jeg hadde EL:p
 
Og der har pakken fra komplettapotek allerede kommet! Bare å swoshe ned på butikken og hente ut, så blir det vel mer nøyaktig temperaturmåling fra i morgen tidlig da:D
Har nå bare målt med termometeret jeg har til nå, og tempen har steget litt siden det jeg antar var eggløsning, men ikke så voldsomt mye synes jeg.. håper jeg hadde EL:p

Hurra! Da er det bare å joine den crazy tempegjengen, haha.
 
Hurra! Da er det bare å joine den crazy tempegjengen, haha.
Haha, ja:joyful: Jeg «gleder meg» til neste PP når jeg skal tempe skikkelig faktisk! Så skjønner at jeg overhodet ikke forventer å bli preggers på denne PP da:p

Leste at FF appen avgjør om en har hatt EL ut fra at tempen blir høyere enn den var før EL.. stemmer det? Jeg målte jo helt feil før EL fordi jeg målte om ettermiddagen og sånt, så mye høyere temp enn jeg har om morran:p Ikke sikkert etter-EL basaltempen kommer opp i det. Da funker vel ikke beregningen sikkert?:bag:
 
Haha, ja:joyful: Jeg «gleder meg» til neste PP når jeg skal tempe skikkelig faktisk! Så skjønner at jeg overhodet ikke forventer å bli preggers på denne PP da:p

Leste at FF appen avgjør om en har hatt EL ut fra at tempen blir høyere enn den var før EL.. stemmer det? Jeg målte jo helt feil før EL fordi jeg målte om ettermiddagen og sånt, så mye høyere temp enn jeg har om morran:p Ikke sikkert etter-EL basaltempen kommer opp i det. Da funker vel ikke beregningen sikkert?:bag:

For at det skal bli riktig må man måle riktig fra noen dager før EL og etter EL. Da skal tempen stige tre ganger for at FF skal kunne bekrefte EL. :)
 
For at det skal bli riktig må man måle riktig fra noen dager før EL og etter EL. Da skal tempen stige tre ganger for at FF skal kunne bekrefte EL. :)

Så dette ser ikke så lovende ut ift at FF skal kunne bekrefte EL?
 

Vedlegg

  • C1E769D7-E400-4D6F-809D-B27216713EEF.jpeg
    C1E769D7-E400-4D6F-809D-B27216713EEF.jpeg
    404,8 KB · Visninger: 78
Jo! :) Hvis tempen er høyere i morgen også kan det hende du får kryss!

Men i følge det jeg leser her, må pre-EL tempene være lavere enn post-EL tempene? Leser også at jeg kan endre «detector» til å gjelde kun EL-testene og ikke tempen.. jeg kan jo endre denne mnd siden jeg roter med tempingen, ellers så prøver jeg å justere de 3 første tempene litt ned..;p Er jo ganske sikker på at EL var når jeg tror det var;p
 

Vedlegg

  • 07595332-9F4C-4B7C-AFCF-E05AC53F4690.jpeg
    07595332-9F4C-4B7C-AFCF-E05AC53F4690.jpeg
    351,1 KB · Visninger: 43
Men i følge det jeg leser her, må pre-EL tempene være lavere enn post-EL tempene? Leser også at jeg kan endre «detector» til å gjelde kun EL-testene og ikke tempen.. jeg kan jo endre denne mnd siden jeg roter med tempingen, ellers så prøver jeg å justere de 3 første tempene litt ned..;p Er jo ganske sikker på at EL var når jeg tror det var;p

Det er liksom det store bildet som betyr noe. :)
Prøv også ser du an. Hvis det blir kluss denne PP bruker du EL-testene som utgangspunkt denne mnd, også prøver du temping igjen neste mnd. Men fortsett å tempe likevel. Stigende temp ved IKM kan indikere graviditet. Synkende indikerer ofte mensen.
 
Det er liksom det store bildet som betyr noe. :)
Prøv også ser du an. Hvis det blir kluss denne PP bruker du EL-testene som utgangspunkt denne mnd, også prøver du temping igjen neste mnd. Men fortsett å tempe likevel. Stigende temp ved IKM kan indikere graviditet. Synkende indikerer ofte mensen.
Takk, da får vi satse på stigende temperaturer:happy: Skal fortsette å tempe ja, har enda ikke kommet meg på butikken og hentet ut pakken, men nå skal jeg dra.. så blir det en «ekte» temp i morgen. Tror jeg endrer til EL test utg.punkt denne mnd ja, ellers må jeg jo jukse med flere temperaturer. Blir jo sikkert noe annet med nytt termometer også:yuck:
 
Har du testet hva Fertility Friend gjør hvis du legger inn en høy temperatur (eller lik som i dag) for i morgen?

Jeg tror du hadde eggløsning torsdag, basert på positiv test, eggløsningssmertene og eggløsningsslim. :)
Nei, ikke testet:) skal gjøre det!

Håper du mente at jeg hadde EL på tirsdag forresten:p Det jeg tror/følte selv iaf
 
Nå prøvde jeg å legge til samme temp i morgen som i morrest, men det hjalp ikke siden «før» tempene mine var for høye. Så jeg senket de litt, da fikk jeg kryss;p Bare juks og fanteri med temperaturene denne mnd da, men jeg fikk iaf et kryss nå da:hilarious: Og nå er jeg og FF enige om EL:cool:

Edit; og føler for å forklare at den «AM» aksjeinnleggingen dagen etter EL faktisk skjedde ca 00.05 på EL-dagen;p Så var nesten PM dagen før da;)
 

Vedlegg

  • 67A63E96-0E10-4D7E-B555-D087E28C67DA.jpeg
    67A63E96-0E10-4D7E-B555-D087E28C67DA.jpeg
    415,3 KB · Visninger: 59
Back
Topp