Endelig et fint rødt kryss som harmonerer med el-testene [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow la det bli noe av detEndelig et fint rødt kryss som harmonerer med el-testene [emoji1]Vis vedlegget 275389
Skal aldri si aldri
Skal aldri si aldrihar troa på festedipp
![]()

Sjekket ff og den gir meg jo masse eksempler med festedipp på 8 dpo! Blir jo tullete av mindre
Vis vedlegget 275571

Festedipp!![]()

Du har jo en veldig fin kurve da, må jeg si! Festedipp eller ei. Tempet du lenge før i dag?
Krysser og håper det er 2 streker om 1 til 2 dagerSjekket ff og den gir meg jo masse eksempler med festedipp på 8 dpo! Blir jo tullete av mindre
Vis vedlegget 275571
Du har jo en veldig fin kurve da, må jeg si! Festedipp eller ei. Tempet du lenge før i dag?
Min kurve denne måneden er bare et stort rot. Jeg tror jeg hadde eggløsning en dag før FF tror jeg hadde det, CD 15. Hvis det er tilfellet OG hvis jeg virkelig skal prøve å være optimist, så kan jeg også hatt en festedipp 8 DPO, men jeg har egentlig mest troen på deg! Krysser fingrene for at tempen din spretter opp igjen i morgen!Vis vedlegget 275603
Dette er lovende
detta ser lovendes ut
Ja, dette blir spennende!
Jeg skulle ønske det var en «Heier på!!!» knapp jeg kunne trykke på på innlegget ditt, for jeg heier sånn på deg!Vis vedlegget 275622
Da er jeg i gang.