Vi som temper

Endelig et fint rødt kryss som harmonerer med el-testene [emoji1]
Image1537439577.829016.jpg

Jeg er ikke noe TESTetøs, men jaggu er jeg ikke en TEMPetøs :laughing005 Jeg hadde bestemt meg for å ikke tempe denne mnd, men klarer ikke la være.
Sååå... det blir nok temping mot EL likevel.

Betyr dette slutten eller kan det være festedipp??

Vis vedlegget 275568
Du har jo en veldig fin kurve da, må jeg si! Festedipp eller ei. Tempet du lenge før i dag?

Min kurve denne måneden er bare et stort rot. Jeg tror jeg hadde eggløsning en dag før FF tror jeg hadde det, CD 15. Hvis det er tilfellet OG hvis jeg virkelig skal prøve å være optimist, så kan jeg også hatt en festedipp 8 DPO, men jeg har egentlig mest troen på deg! Krysser fingrene for at tempen din spretter opp igjen i morgen!
D956961D-8E13-45ED-9F1A-A6A7675BF84D.jpeg

Du har jo en veldig fin kurve da, må jeg si! Festedipp eller ei. Tempet du lenge før i dag?

Min kurve denne måneden er bare et stort rot. Jeg tror jeg hadde eggløsning en dag før FF tror jeg hadde det, CD 15. Hvis det er tilfellet OG hvis jeg virkelig skal prøve å være optimist, så kan jeg også hatt en festedipp 8 DPO, men jeg har egentlig mest troen på deg! Krysser fingrene for at tempen din spretter opp igjen i morgen!Vis vedlegget 275603

Takk :D er første gang jeg temper, veldig gøy!! Skulle ønske jeg hadde tempet føere sykluser så jeg hadde noe å sammenligne med:rolleyes:
Tar tempen ca 06:30 hver dag for da ringer vekkeklokka, men tok nesten 1 time tidligere i går for da sov 2åringen så urolig i senga med meg o_O

Tempen spratt litt opp igjen i dag! Testet før 45 min tidligere enn vanlig pga samme årsak som i går :rolleyes: men tok en ny igjen ved rett tid som hadde økt med ca 0.07 så la inn den..

Jeg har så mye murring i livmor og korsrygg som plager meg litt da. Når jeg har hatt det før har jeg ikke vært gravid nemlig, men når jeg er gravid har jeg fått festesmerter 1 dag også ingen mer murring før ikm o_O

Jeg tror på festedipp hos deg også!! Sett mange grafer på ff med liten festedipp og festedipp hvor det ikke bare er EN temp som er lavere men hvor det gåg mer i en kurve :D:D

Jeg våknet to timer for tidlig i dag og tempet og målte 36,64 grader, som er omtrent det jeg ligger på til vanlig tid her i syklusen. Sovnet etter hvert og våknet en time senere enn jeg vanligvis temper og målte 36,96.

0EB27333-2B3A-4889-81F1-1FD7A4FBE053.jpeg

Akkurat nå som jeg har el så har jeg også nattevaktshelg, så nytter jo ikke tempe etter søvn når det er 10 timer etter hva jeg vanligvis temper :shifty: Føler hele denne mnd’s temping ble litt bortkasta da.

Back
Topp