lusemus 71
Forumet er livet
Gode tegn. Tror det er eggløsning.Tempet en time senere enn vanlig i dag, men har et hopp i temperaturen, og FF begynner å tro at jeg kanskje kan ha hatt eggløsning. Skal ta eggløsningstest om litt.
Vis vedlegget 274938
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode tegn. Tror det er eggløsning.Tempet en time senere enn vanlig i dag, men har et hopp i temperaturen, og FF begynner å tro at jeg kanskje kan ha hatt eggløsning. Skal ta eggløsningstest om litt.
Vis vedlegget 274938
Ja, det der var jo et tydelig tegn.Vis vedlegget 274947
Da er heksa rust hjørne. YES ny pp.
Har venta på heksa sidan 10 dpo. Håper ny pp blir 2 streker i 8 mnd framoverJa, det der var jo et tydelig tegn.
Ser sånn ut ja
Cd 15 da? Første gang jeg temper og første gang med så mange positive eltesterSer sånn ut ja

Ja, jeg tipper du får på CD 15. Du kan jo teste og legge inn samme temperatur som i dag for i morgen.Cd 15 da? Første gang jeg temper og første gang med så mange positive eltester![]()
Ja, jeg tipper du får på CD 15. Du kan jo teste og legge inn samme temperatur som i dag for i morgen.
Fire dager med positiv eggløsningstest var lenge, ja. Selv hadde jeg tre dager på rad denne gangen og jeg syntes det var mye.

Jeg er usikker, men det kan vel hende at vi har lang LH-stigning.Ååh lurt! Ff setter el til cd 15 da. Håper tempen stiger
Vet du hva det kommer av når man får så mange positive? Den jeg tok i dag var nesten positiv den ogsåmåtte bare skynde meg å kaste den for at jeg ikke skulle se at den kanskje ble positiv etter tiden
![]()
Jeg er usikker, men det kan vel hende at vi har lang LH-stigning.
Eller kanskje kroppen prøver på eggløsning, men ikke får det til og prøver igjen. Har forstått det sånn at man da kan ha en litt lang periode med positive tester.

(med forventet høy temp i morgen ..
)
Hvilken temp ville dere brukt??
- våknet halv fem og gikk på do, målte da 36.32
- sov videre til 06:20 og målte 36.66
Pleier å tempe sånn ca halv seks/seks. Men selv om jeg justerer opp/ned for tid, så blir det jo ganske stor forskjell på temp..
Dette er jo bare 1 måling, men mannen har dratt på jobbreise så jeg vil gjerne at el skal ha vært i går, og ikke idag! Og da er forskjellen på de to målingene el lør eller søndag(med forventet høy temp i morgen ..
)
Blir jo helt tussete![]()
Ja, har sittet og lekt meg med temp i FF nå, og dersom temp stiger som den skal i morgen og dagene fremover så er det 0.01 som skiller første temp før FF setter el lørdag!Uff, jeg vet akkurat hvordan du har det. Akkurat den dagen så blir det kluss.
Jeg tror jeg ville ha tatt den første fordi den er etter en lengre søvnperiode. Men jeg ville notert begge klokkeslett og temperaturer i kommentarfeltet så kan du jo justere på de senere.

Men for meg har det mye å si om det blir 3 dager fra siste aksjeinnlegging til el, eller 4, med tanke på forhåpninger.. 
Jeg hadde lavere enn vanlig etter kjemiskEr det vanlig med høyere temperaturer enn vanlig den første pp etter kjemisk/sa?
Vis vedlegget 275125

Takk for svar. Startet med litt lavere enn vanlig de første dpo. Men nå er jeg godt over 36.8 flere dager, noe jeg bare har vært den pp jeg ble gravid. Negativ test i går, og kroppen er vel bare litt på bærtur. Men vil jo holde på håpet lengst muligJeg hadde lavere enn vanlig etter kjemisk![]()

Hvor i syklusen er du nå?Takk for svar. Startet med litt lavere enn vanlig de første dpo. Men nå er jeg godt over 36.8 flere dager, noe jeg bare har vært den pp jeg ble gravid. Negativ test i går, og kroppen er vel bare litt på bærtur. Men vil jo holde på håpet lengst mulig![]()
Er 11 dpo i dagHvor i syklusen er du nå?![]()