Ja, det er vel alltids håp! Gratulerer så myeDet vet jeg faktisk ikke. Min kurve denne pp er helt merkelig, men har fått positiv test.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er vel alltids håp! Gratulerer så myeDet vet jeg faktisk ikke. Min kurve denne pp er helt merkelig, men har fått positiv test.
HURRADa var jeg ferdig å tempe.ikm i morgen, og tempen sank ikke heldigvis
![]()

Isj! Så kjedelig!Det er vel ingen tvil om hva som skjer her snart![]()
Noen har lengre topper enn andre, og det kan variere fra syklus til syklus. Så det er ennå håp vil nå jeg siHva skjer her?? Klarer ikke kroppen el? :O
Jeg synes det minner om min kurve denne gangen. Bare rot ... Opp og ned med tempen og 3 dager positiv eggløsningstest, uten at tempen kan gi svar på om jeg har hatt eggløsning.Hva skjer her?? Klarer ikke kroppen el? :O
Bah! Samme herJeg synes det minner om min kurve denne gangen. Bare rot ... Opp og ned med tempen og 3 dager positiv eggløsningstest, uten at tempen kan gi svar på om jeg har hatt eggløsning.
Hadde jeg ikke tempet hadde jeg vært sikker på at jeg hadde eggløsning CD 15 på grunn av eggløsningssmerter. Men tempen er ikke helt enig.
Vis vedlegget 274825

Ja, negativ eggløsningstest nå i to dager etter de 3 dagene med positiv.Bah! Samme her
Har du fortsatt å ta el-tester for å se om kroppen prøver på nytt?
Samme her! Tok el-test to påfølgende dager, negativ!Ja, negativ eggløsningstest nå i to dager etter de 3 dagene med positiv.
Kanskje det er noe med sesongen som tuller med tempen til flere av oss? Det har blitt kaldt, og det er mye forkjølelse ute og går. Det er vel ikke utenkelig at vi kanskje kan få en nesten-forkjølelse slår ut på tempen.
Det er veldig små marginer da. Hvis tempen min hadde vært 0,17 lavere på CD 15 (dagen jeg tror jeg hadde eggløsning eller kroppen i det minste prøvde), så vil FF være enig i at jeg hadde eggløsning da.

Hvordan var tempen idag?Vis vedlegget 274815
Da er syklusen i tulle humør. No jeg ikkje vil ha.
Tok el-test tidligere idag, gikk å kjente på litt murringer i korsryggen, og den var positiv!Ja, negativ eggløsningstest nå i to dager etter de 3 dagene med positiv.
Kanskje det er noe med sesongen som tuller med tempen til flere av oss? Det har blitt kaldt, og det er mye forkjølelse ute og går. Det er vel ikke utenkelig at vi kanskje kan få en nesten-forkjølelse slår ut på tempen.
Det er veldig små marginer da. Hvis tempen min hadde vært 0,17 lavere på CD 15 (dagen jeg tror jeg hadde eggløsning eller kroppen i det minste prøvde), så vil FF være enig i at jeg hadde eggløsning da.
Du, det har jeg i dag og! Murringer i korsryggen, og egentlig litt nederst i magen og. Tar en eggløsningstest i morgen.Tok el-test tidligere idag, gikk å kjente på litt murringer i korsryggen, og den var positiv!
Så her har kroppen tydeligvis ikke fått til el..![]()
Hvordan var tempen idag?
Holder seg på 36,60 området. Er fortsatt svak strek på testane. Det er nok det lille hcg som holder igjen mensen.Hvordan var tempen idag?