Vi som temper

FE771C5D-46E7-4AAB-9A4C-FBD64110FE3D.jpeg

Da begynner stupet. Vil starte ny pp

DAE1BEAA-8E17-46F4-91F7-CB8CD2825F46.jpeg

Blæh. Mannen har dratt på jobb. Tempen går ikke opp som håpet, el gikk vel ikke.. Temp er fortsatt lav dersom jeg justerer for tidlig tidspunkt.. Lovet meg selv å ikke «lete etter håp», men her sitter jeg nå og skriver..
Noen som har noen tempkurver å vise med el og litt treg tempstigning? :banghead:

Hva skjer her?? Klarer ikke kroppen el? :O

Vedlegg

• IMG_20180913_231719.jpg
    IMG_20180913_231719.jpg
    647,3 KB · Visninger: 107
  • Screenshot_20180913_231844.jpg
    Screenshot_20180913_231844.jpg
    192 KB · Visninger: 98
Hva skjer her?? Klarer ikke kroppen el? :O
Jeg synes det minner om min kurve denne gangen. Bare rot ... Opp og ned med tempen og 3 dager positiv eggløsningstest, uten at tempen kan gi svar på om jeg har hatt eggløsning.

Hadde jeg ikke tempet hadde jeg vært sikker på at jeg hadde eggløsning CD 15 på grunn av eggløsningssmerter. Men tempen er ikke helt enig.

9C90A576-F76E-4CEB-BEE0-A5426C0BB9E0.jpeg

Jeg synes det minner om min kurve denne gangen. Bare rot ... Opp og ned med tempen og 3 dager positiv eggløsningstest, uten at tempen kan gi svar på om jeg har hatt eggløsning.

Hadde jeg ikke tempet hadde jeg vært sikker på at jeg hadde eggløsning CD 15 på grunn av eggløsningssmerter. Men tempen er ikke helt enig.

Vis vedlegget 274825
Bah! Samme her :banghead:
Har du fortsatt å ta el-tester for å se om kroppen prøver på nytt?

Bah! Samme her :banghead:
Har du fortsatt å ta el-tester for å se om kroppen prøver på nytt?
Ja, negativ eggløsningstest nå i to dager etter de 3 dagene med positiv.

Kanskje det er noe med sesongen som tuller med tempen til flere av oss? Det har blitt kaldt, og det er mye forkjølelse ute og går. Det er vel ikke utenkelig at vi kanskje kan få en nesten-forkjølelse slår ut på tempen.

Det er veldig små marginer da. Hvis tempen min hadde vært 0,17 lavere på CD 15 (dagen jeg tror jeg hadde eggløsning eller kroppen i det minste prøvde), så vil FF være enig i at jeg hadde eggløsning da.

Kanskje det er noe med sesongen som tuller med tempen til flere av oss? Det har blitt kaldt, og det er mye forkjølelse ute og går. Det er vel ikke utenkelig at vi kanskje kan få en nesten-forkjølelse slår ut på tempen.

Det er veldig små marginer da. Hvis tempen min hadde vært 0,17 lavere på CD 15 (dagen jeg tror jeg hadde eggløsning eller kroppen i det minste prøvde), så vil FF være enig i at jeg hadde eggløsning da.
Samme her! Tok el-test to påfølgende dager, negativ!

Har tenkt samme tanken selv, merker hvertfall godt at temp på soverommet er lavere.. og var småforkjølet hele forrige uke..
men siden jeg veldig gjerne vil at el skal ha vært så er jeg redd for at jeg litt for villig argumenterer for årsaker som kan forklare manglende temphopp :hilarious:
Godt vi er flere som tenker likt! Da kan jeg jo kanskje håpe litt.. :Heartred

Tok el-test tidligere idag, gikk å kjente på litt murringer i korsryggen, og den var positiv!
Så her har kroppen tydeligvis ikke fått til el.. :rolleyes:

Tempet en time senere enn vanlig i dag, men har et hopp i temperaturen, og FF begynner å tro at jeg kanskje kan ha hatt eggløsning. Skal ta eggløsningstest om litt.

7A265DAA-D78C-43EC-9F21-5AC39DF87348.jpeg

Back
Topp