Er 11 dpo i dag
Så spennende! Håper du er gravid selv om tempen ikke gir deg alle svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 11 dpo i dag
Takk, det håper jeg ogsåSå spennende! Håper du er gravid selv om tempen ikke gir deg alle svar![]()

Høy Temp tegn på gravid, lav Temp mensen rundt hjørne.Er ny med temping og på 5dpo i dag!
Hva bør jeg ser etter fremover? Hva er tegn på graviditet og hva er tegn på tr??![]()
Høy Temp tegn på gravid, lav Temp mensen rundt hjørne.

Ser veldig bra ut dette. Tempen er ikke noe sikkert tegn før den har holdt seg høy etter IKM.Når blir tempen høy nok til å indikere graviditet?
Og hva er høy? #newbie
Legger ved tempen ogsåVis vedlegget 275221
Jeg pleier å tempen fra mensen er ferdig, frem til mensen kommer igjen.Jeg har jo også begynt å tempe denne syklusen, og lurer på om dere pleier å tempe gjennom hele syklusen, eller bare når dere vet el nærmer seg?![]()
Samme her!Jeg pleier å tempen fra mensen er ferdig, frem til mensen kommer igjen.![]()
Her er min gravid chart. Den gikk sakte med sikkert oppover. Har nå en temp på litt over 37 gr.Når blir tempen høy nok til å indikere graviditet?
Og hva er høy? #newbie
Legger ved tempen ogsåVis vedlegget 275221
Det går fint. Barre mål og legg innJeg trenger råd fra dere erfarne tempere pg det veldig snart!
Må stå opp 30 min tidligere i morgen enn det jeg har alarmen på til vanlig for å tempe. Går det fint?
Det går fint. Barre mål og legg inn![]()
Temper heleJeg har jo også begynt å tempe denne syklusen, og lurer på om dere pleier å tempe gjennom hele syklusen, eller bare når dere vet el nærmer seg?![]()
Oppfølgingsspm, jeg våknet ca en time tidligere, før jeg sov videre. Spiller det stor rolle?
Tempen var på 37.07 så den virket veldig høy
Da burde du ikke legge så mye i tempen som ellers. Det kan påvirke den ganske mye at du våknet. Tidspunktet er ikke like viktig som at du skal ha sovet minst 3-4 timer sammenhengende før du måler.

Ok takk for svar det spiller kanskje ikke så stor rolle midt i ventefasen på 6 dpo![]()
Temper heleSyns det er lettest å holde på vanen da. Pleier også å ha på alarm kl 6 i helgene for å tempe. Sovner igjen rett etterpå
Det har jeg gjort mange gangerJa jeg har også tempet kl 06 i helgen og de dagene jeg ellers skal opp tidligVar vel en gang jeg sovna med tempmålet i munnen hehe, men våkna relativt fort og tok et nytt mål
![]()