Vi som temper

Høy Temp tegn på gravid, lav Temp mensen rundt hjørne.

Når blir tempen høy nok til å indikere graviditet?
Og hva er høy? #newbie :bookworm:

Legger ved tempen også
Screenshot_20180918_142524.jpg

Når blir tempen høy nok til å indikere graviditet?
Og hva er høy? #newbie :bookworm:

Legger ved tempen ogsåVis vedlegget 275221
Ser veldig bra ut dette. Tempen er ikke noe sikkert tegn før den har holdt seg høy etter IKM. :) Men at den stiger jevnt er likevel bra, selv om det ikke kan gi deg noen svar ennå. Når mensen kommer synker min temp drastisk dagen før.

Jeg har jo også begynt å tempe denne syklusen, og lurer på om dere pleier å tempe gjennom hele syklusen, eller bare når dere vet el nærmer seg? :)

Jeg trenger råd fra dere erfarne tempere pg det veldig snart!

Må stå opp 30 min tidligere i morgen enn det jeg har alarmen på til vanlig for å tempe. Går det fint?

Jeg har jo også begynt å tempe denne syklusen, og lurer på om dere pleier å tempe gjennom hele syklusen, eller bare når dere vet el nærmer seg? :)
Temper hele :) Syns det er lettest å holde på vanen da. Pleier også å ha på alarm kl 6 i helgene for å tempe. Sovner igjen rett etterpå

Oppfølgingsspm, jeg våknet ca en time tidligere, før jeg sov videre. Spiller det stor rolle?

Tempen var på 37.07 så den virket veldig høy

Da burde du ikke legge så mye i tempen som ellers. Det kan påvirke den ganske mye at du våknet. Tidspunktet er ikke like viktig som at du skal ha sovet minst 3-4 timer sammenhengende før du måler.

Da burde du ikke legge så mye i tempen som ellers. Det kan påvirke den ganske mye at du våknet. Tidspunktet er ikke like viktig som at du skal ha sovet minst 3-4 timer sammenhengende før du måler.

Ok takk for svar det spiller kanskje ikke så stor rolle midt i ventefasen på 6 dpo :happy

Temper hele :) Syns det er lettest å holde på vanen da. Pleier også å ha på alarm kl 6 i helgene for å tempe. Sovner igjen rett etterpå

Ja jeg har også tempet kl 06 i helgen og de dagene jeg ellers skal opp tidlig :) Var vel en gang jeg sovna med tempmålet i munnen hehe, men våkna relativt fort og tok et nytt mål :p

Back
Topp