Vi som temper

67a29350735158db1aeee458fd034a00.png


Dagens. Det kryper oppover. Følger gjennomsnittskurven min helt, så tror ikke det er noe på gang her foreløpig... Det eneste stilige er at «charts like mine» statistikken plutselig passer med 32% gravide og 5% kjemiske. Pleier å ligge rundt 25% på dette tidspunktet [emoji12] Og ja, testen i morges - fremdeles like hvit Prøver nok igjen i ettermiddag [emoji56]. Spenningen lever i hvertfall til i morgen tidlig [emoji1303]


Spennende i disse dager å følge med på deg altså :)
 
IMG_20171122_084724.png


Dette går mot mensen som jeg følte! Første pp jeg faktisk er glsd for det. Da blir det operasjon, også satser jeg på gullegget neste pp. Og selvfølgelig en fantastisk julegave med positiv g test. :Heartbigred
 
IMG_2100.PNG
Skjønner ikkeno, trodde El var for to dager siden. Hadde smerter og pleier ha det den dagen egget slipper. Men da burde vel tempen steget nå? Håper ikke dette blir en klusse syklus
 
Vis vedlegget 237026 Skjønner ikkeno, trodde El var for to dager siden. Hadde smerter og pleier ha det den dagen egget slipper. Men da burde vel tempen steget nå? Håper ikke dette blir en klusse syklus
Ser ikke ut til at el har vært ennda om man ser på temp. Men nærmer seg vel?
 
Høyeste tempen etter el til nå, men sov dårlig i natt pga mannen ble kalt ut midt på natta og jeg fikk ikke sove igjen før en time før klokka ringte, så vet ikke om den blir høyere av det? :facepalm: Mye murringer i magen i går og i dag så tror nok tanta er på vei, ikm egentlig på søndag men etter ma- hvem vet..
Screenshot_20171122-094151.jpg
 
Hvor langt ned er det egentlig mulig å synke da?
0a437175d7f846538cf100b0de770ecb.png

Jeg må vel litt opp i temp for at EL skal skje?[emoji848]

Artige er at den følger egentlig veldig godt kurven jeg hadde da jeg ble gravid i mai/juni, bare med lavere temp [emoji23]
ac45177f32aa09b4dd87cfe4e5ff8f39.png

El.på CD26 denne PP da ?
 
Velkommen i gjengen!
Jeg har tempet i over ett år nå, så er vel blant de mer erfarne her inne, selv om jeg er relativt ny på forumet.
Temper selv vaginalt, og tror det er litt mer stabilt, spesielt hvis man sover med åpen munn.
Har også korte lutealfaser, gikk på Letrozol forrige pp og prøver vitex, b6 og progesteronkrem denne pp for å se om det er mulig å forlenge.

En dag opp eller ned kan være innenfor naturlig variasjon, så fertility friend fastsetter el når man har hatt tre dager med høye temperaturer. Forskjellen er bare på ca 1/2 grad (kan variere), så det er lurt å se på flere syklustegn. El-slim, temperatur og evt el-tester er kanskje de vanligste. Følg gjerne kurset i ff, flere gode tips.

Ellers ville jeg tatt en time til legen for henvisning til gynekolog. Det var 3 mnd ventetid da jeg fikk time etter 9 mnd prøving.

Takk for svar :):)
Skal lese meg opp inne på appen, ser ikke ut som den er så altfor avansert. Hva er forskjell på vanlig app og VIP app?
Har også bestilt time for å få henvisning til gyn. Vurderte privat for å få unnagjort det med en gang men etter at jeg så prisen revurderte jeg det:woot:
 
Velkommen i gjengen! Alltid gøy med flere [emoji1303] Det er ikke for seint å begynne på cd8. Ff ønsker seg egentlig 6 temper før el for å bli helt sikker, men registrerer du litt utflod og evt en el-test eller to, pleier den å finne ut av det...

Takk! Håper den kommer i posten i dag :)
 
Har en veldig rar syklus denne mnd ser det ut som.. Håper dobbel letrozol vil få den mer stabil neste pp [emoji848]


6cda1a

6d2fe0a83e158e3e3e14d227ef859f8a.png
 
Last edited:
Usj, hvor blir el av? Hatt el cd 13 eller 14 siste månedene :arghh:
3C011E2C-50CC-42ED-B5F8-86DF166170D0.jpeg
 
Vis vedlegget 237026 Skjønner ikkeno, trodde El var for to dager siden. Hadde smerter og pleier ha det den dagen egget slipper. Men da burde vel tempen steget nå? Håper ikke dette blir en klusse syklus

Tempen burde steget hvis el har vært. Med et sånt tempstup tipper jeg el i dag og stigning fra i morgen. Blir spennende å se [emoji1303]
 
3 dag på temping og jeg får "most fertile", :woot:
Får håpe det stemmer da, og så hoppe på samboeren når han kommer hjem:D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20171122-150649.png
    Screenshot_20171122-150649.png
    230,9 KB · Visninger: 95
Back
Topp