Vi som temper

56cd9f7cb391af5250ee68c13f942cc9.png


Ser ut som om min sivile ulydighet ikke har fått konsekvenser [emoji56]. Følger stadig gjennomsnittskurven slavisk, så regner med å være her til julerunden også. Men skal nok kose meg med litt testing frem til mandag/tirsdag når tr er ventet [emoji12]
 
38%! Det er høyere enn jeg noengang har hatt... Ikke veldig lovende at tempen faller på 9dpo, men håpet er ikke ute før tr kommer snikende! Fortsett å ruge litt til [emoji1303]

Ok , tenkte at 38% ikke var så bra. Fortsetter uansett å tempe. til TR er ett faktum.
Var litt frustrerende å ikke kunne sammenligne data med tidligere kurver. Nå har jeg VIP FF :)
 
56cd9f7cb391af5250ee68c13f942cc9.png


Ser ut som om min sivile ulydighet ikke har fått konsekvenser [emoji56]. Følger stadig gjennomsnittskurven slavisk, så regner med å være her til julerunden også. Men skal nok kose meg med litt testing frem til mandag/tirsdag når tr er ventet [emoji12]

Blir nok testing her og i helgen :happy119 klarer nok ikke å la være.
 
6415ED7A-3DEB-4832-95BC-193B0C1C0A68.png


Er god venninne tittet på charten min i går og lurte på om kroppen min ikke har forsøkt å hatt EL et par ganger men ikke fått det til.
Det kan faktisk se slik ut..
 
56cd9f7cb391af5250ee68c13f942cc9.png


Ser ut som om min sivile ulydighet ikke har fått konsekvenser [emoji56]. Følger stadig gjennomsnittskurven slavisk, så regner med å være her til julerunden også. Men skal nok kose meg med litt testing frem til mandag/tirsdag når tr er ventet [emoji12]

Den holder seg jo høy da! Fortsatt mulig ;)
 
Spørsmål. Hva vil det si å ha trifasisk kurve? :cool:

Kan jeg få se noen kurver til dere med 24-25 dagers syklus? Artig å sammenligne xsmile2
 
Veldig lovende med EL på tirsdag :happy: Krysser fingrene for en lik eller høyere temp imorgen!

42480157-BCD9-4EBC-BF22-E6314E752B62.jpeg
 
Det er salg på årsabo hos ff nå :) 269kr for 1år :)
Håper jeg blir gravid lenge før den tid da :confused:
 
Hei peeps, nå trenger jeg litt råd her. Tempen har begynt å dale allerede nå, selv om jeg alltid har lang lutealfase, altså 15-16 dager. Venter mensen neste torsdag/fredag. Hvorfor blir det sånn? Blir redd jeg har lite progesteron til tross for normal/lang lutealfase.. blæ. Det er første gang jeg temper så har ingen kurver å sammenligne med..

134E94B5-BB1C-4D5B-931A-6C76A11CE28C.jpeg
 
Hei peeps, nå trenger jeg litt råd her. Tempen har begynt å dale allerede nå, selv om jeg alltid har lang lutealfase, altså 15-16 dager. Venter mensen neste torsdag/fredag. Hvorfor blir det sånn? Blir redd jeg har lite progesteron til tross for normal/lang lutealfase.. blæ. Det er første gang jeg temper så har ingen kurver å sammenligne med..

Vis vedlegget 237113
Den holder seg jo fortsatt godt over coverline, så tror ikke det skal ha så mye å si?
 
56cd9f7cb391af5250ee68c13f942cc9.png


Ser ut som om min sivile ulydighet ikke har fått konsekvenser [emoji56]. Følger stadig gjennomsnittskurven slavisk, så regner med å være her til julerunden også. Men skal nok kose meg med litt testing frem til mandag/tirsdag når tr er ventet [emoji12]
Den er jo fortsatt høy og kan jo stige. Uansett gøy å teste:happy:
 
1E4C7E72-8622-4233-B7EA-7EF0903FA7C0.png
Her ser det ut til å gå oppover, tok temp fler ganger i dag tidlig, brukte den jeg tok som nr to rett etter jeg hadde tatt første gangen. Greide ikke å holde igjenn kjeften første gango_O
 
Hei peeps, nå trenger jeg litt råd her. Tempen har begynt å dale allerede nå, selv om jeg alltid har lang lutealfase, altså 15-16 dager. Venter mensen neste torsdag/fredag. Hvorfor blir det sånn? Blir redd jeg har lite progesteron til tross for normal/lang lutealfase.. blæ. Det er første gang jeg temper så har ingen kurver å sammenligne med..

Vis vedlegget 237113

Tempen kan falle litt når egget fester seg, så tvi tvi :D
 
Den holder seg jo fortsatt godt over coverline, så tror ikke det skal ha så mye å si?
Tempen kan falle litt når egget fester seg, så tvi tvi :D

Håper dere har rett, særlig ift egg som fester seg. Har uansett en nydelig fastlege som tok blodprøver tidlig i denne syklusen, så fikk komme innom i dag å ta en progesteron i tillegg :D
 
Håper dere har rett, særlig ift egg som fester seg. Har uansett en nydelig fastlege som tok blodprøver tidlig i denne syklusen, så fikk komme innom i dag å ta en progesteron i tillegg :D

Så bra! :D Flink lege!
 
Snakk om å følge tempen jeg hadde i mai/juni da jeg ble gravid men mistet..
fbf2ec78305e755624d93e8ea7c0a870.png

Blir vel EL på søndagen ser det ut til :)
 
Back
Topp