Vis vedlegget 61156ser helt klart noe derlånte det å redigerte for å se bedre, håper det var greit
krysser fingrene for deg
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk.
* Taster på app på mobilen *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 61156ser helt klart noe derlånte det å redigerte for å se bedre, håper det var greit
krysser fingrene for deg
Jeg er 12 dpo.
Og det håper eg du får oghåper du får en kjempe positiv test snart
![]()
Ååh tusen takkOg det håper eg du får og
Håper de kan hjelpe <3 ønsker deg masse lykke til
Krysser det jeg kan for at du får en skikkelig kraftig stek i snart Lykkeliten
Her er jeg forhåpentligvis snart ferdig med mensen, og kan begynne å tempe igjen. Følte meg virkelig tapt forrige syklus, når jeg ikke fikk tempa. Spesielt når mensen dukka plutselig opp sånn helt uventet. Trodde jeg kom til å få den rundt cd40 og fikk den på cd33.
Så skal vi på forsamtale på St. Olav i morgen, og jeg er så spent at jeg har knapt sovet på to dager.
Takk.
Masse lykke til i morgen!!! Skjønner veldig godt at du er spent.![]()
Takk takk. Vet ikke helt hva de skal gjøre men greit å få sjekket. Mannen vil ikke ha prøverør så. Han mener at om vi ikke kan bli gravid på vanlig vis er det ikke meningen vitskap få flere. Så håper alt er i orden, men tror egentlig det er noe galt siden vi snart har prøvd i to år...Håper de kan hjelpe <3 ønsker deg masse lykke til![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Dpo tiden er alltid så utrolig lang, kjedelig å vente..Da satte FF endelig kryss og mener jeg hadde EL først på søndag, men ikke helt sikker skjønner jeg. Så da roet testtøsa seg ganske fort i og med at jeg da kanskje ikke er mer en 3 dpo i stedet for 8. Æsj så kjedelig, men greit jeg ikke skurdde opp forventningene![]()
Ja det skal vær sikkert speiselt når man blir satt tilbake i tilegg
løper inn å kikker, eller klikker kjempe fortSvak strek innen fristen. Bilde i dagboken min. Nå er jeg veldig spent igjen.
I alle dager? Satt de der og sa at alle har lutealfase på 14 dager? Godt du fikk noe annet å prøve med, da.Da har vi vært på forsamtale. Vekten var for høy og de tar uansett sommerferie, så vi rekker ingen forsøk før sommerferien. Så for å ikke kaste bort månedene uten å få prøvd skikkelig, fikk jeg resept på Letrozol. Så spurte jeg om Crinone, pga at lutealfasen min er på 9 dager. Og hun legen hadde aldri hørt om at Crinone ble gitt utenom IVF behandling. Og hun mente at det gikk ikke an at lutealfasen min varierte i lengde og at den var på 9 dager. For den var like lang hos alle kvinner og den endret ikke lengde. Prøve å vise henne tempegrafene mine, men de ønsket hun ikke å se. For jeg måtte ha gjort noe galt, at tempen tuller eller at eggløsning ikke hadde skjedd når jeg trodde det osv.
I alle dager? Satt de der og sa at alle har lutealfase på 14 dager? Godt du fikk noe annet å prøve med, da.
Haha, det måtte jeg også gjøreløper inn å kikker, eller klikker kjempe fort![]()
Og dette var en gynekolog som sa??Du kan tro jeg klødde meg i hodet og egentlig plutselig ikke skjønte en dritt. Dette kom fra en av gynekologene på Fertilitetsklinikken liksom. Så jeg håper bare Letrozol'en alene klarer å forlenge lutealfasen min alene.
Ja, og det var aldri blitt påvist at Crinone hadde noen effekt på lutealfasen.