Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal vi se om jeg får lagt denne grafen inn i tickern min da
Klarte det på første forsøk og greierSe der, ja! Da blir det lettere å følge med
Hva som gjør at eg ikkje kan se din på padden, men en an sin, husker ikkje nicketKlarte det på første forsøk og greier
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier
Hva som gjør at eg ikkje kan se din på padden, men en an sin, husker ikkje nicket
Sent from my iPad using BV Forum
Oki! Eg kunne tenkt meg min eg og, er det avansert?Du tenker nok på Håperpåetmirakel, hun har grafen sin i signatur på app. Hos meg kommer det bare opp at det er sendt fra iPhone nå, men om du ser på pc, vil du se grafen min(og mange andre sin) i signaturen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis man er på nettet istedenfor å bruke appen, kan man få med seg såntHva som gjør at eg ikkje kan se din på padden, men en an sin, husker ikkje nicket
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har også bare padde og tlf, men foretrekker nettet laaaaaangt over appenSyns ting er lettere fra Appen for har bare padden og tlf
Kanskje det er en festedipp ??Tempen raste idag, merkelig. Føler meg veldig varm
Kjempe spennende de neste dagene altsåJa meget mulig bruker alltid ha en liten temp dip sånn midt i lut fasen, men inne så veldig mye Om dette. Tempet mange ganger med bare 0.01 forskjell i temp. Stoler på termometeret mitt.
Kjempe spennende de neste dagene altså
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
Kanskje kroppen din kjemper med litt småsykdom du ikke har merket selv ennå? Uansett, veldig høy temp, for håpe det er pga en liten spire.Ends høyere temp i dag hva skjer?? Den er over feber grensa, men jeg er ikke syk!!
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
Ja den er voldsom litt spent åpne se de neste dageneJa, det var ikke denne jeg skulle quote, men samme det... Sinnsykt høy temp på deg, da! Jeg har aldri hatt over 37,2 uten å være syk. Og aldri hatt under 36,3 Svinger veldig, da!
Håper det kommer av en spire for jeg føler meg helt fin ikke noe problem eller plager av noe slag slik det bruker å være når jeg er syk enten om det er kraftig eller bare små sykKanskje kroppen din kjemper med litt småsykdom du ikke har merket selv ennå? Uansett, veldig høy temp, for håpe det er pga en liten spire.
Himmel og hav!Ends høyere temp i dag hva skjer?? Den er over feber grensa, men jeg er ikke syk!!
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26