Vi som temper(Ny)

Tempen sank i 10 dpo. Noe den alltid gjør pp denne tiden i dpo land. Jeg mistet helt håpet for at det er spire. ..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

La oss håpe den stiger, men jeg skjønner hva du mener. Krysser fingrene for deg likevel!

fra app

La oss håpe den stiger, men jeg skjønner hva du mener. Krysser fingrene for deg likevel!

fra app
Takk :)
Jeg blir kvalm av alle ekle lukter i dag. Jeg pleier ikke reagere noe særlig på det. Men nå brekker jeg meg virkelig. Og jeg ER hormonell. Jeg tuter snart siden det er siste dagen på praksisplassen. Har jo bare vært her i 1 1/2 mnd,og har jo ikke fått så sterkt bånd. Men lei meg er jeg...

Kan forresten kaldt rom påvirke tempen mye?

Kan forresten kaldt rom påvirke tempen mye?

Det vil jeg tro. Ihvertfall om du frøs da du våknet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det noen her som har opplevd å være kvalm i forbindelse med TR?

Har vært kvalm i flere dager nå, i natt var det så gale at jeg våknet av det. Jeg kaster ikke opp, men er uggen hele tiden.

Sitter å venter på få inn å ta blodprøve nå, spent på progesteronnivået.. Håper det er normalt

Varmer du termometeret og har munnen lukket i 30 sek før du temper Bina?

Heisann dere :-) Hvor mye kan en forvente at temperaturen stiger etter el? Første syklus jeg temper på, så har ingenting å sammenligne med.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heisann dere :-) Hvor mye kan en forvente at temperaturen stiger etter el? Første syklus jeg temper på, så har ingenting å sammenligne med.

På førstesiden i tråden her så står det masse info :) å mange grafer du kan se på

Har tittet litt, tror jeg har vært for lite konsekvent med hvor i munnen jeg måler. Får jo 0,5 i forskjell på to steder akkurat nå, og tror jeg har variert litt underveis.. så det er vel ikke rart det blir taggete graf på ff ;-) Så får vel bare humpe videre da, i tilfelle el ikke har vært likevel. Takk for svar :-)

Varmer du termometeret og har munnen lukket i 30 sek før du temper Bina?

Jeg pleier å varme det før jeg måler ja. Og munnen er godt lukket. Men soverommet var iskaldt i dagtidlig og jeg og var kald da jeg stod opp. Også mye mulig jeg ikke varmet det nok. Men det blir jo bare spekulasjoner :)

Har tittet litt, tror jeg har vært for lite konsekvent med hvor i munnen jeg måler. Får jo 0,5 i forskjell på to steder akkurat nå, og tror jeg har variert litt underveis.. så det er vel ikke rart det blir taggete graf på ff ;-) Så får vel bare humpe videre da, i tilfelle el ikke har vært likevel. Takk for svar :-)

Hump videre du ;)

Jeg pleier å varme det før jeg måler ja. Og munnen er godt lukket. Men soverommet var iskaldt i dagtidlig og jeg og var kald da jeg stod opp. Også mye mulig jeg ikke varmet det nok. Men det blir jo bare spekulasjoner :)

Det blir bare spekulasjoner ja, svare får du vell på tempen i morgen? :)

I går henviste legen meg til gyn, og i dag lå det brev i postkassen med timeinnkalling. Må vente helt til slutten av september, men jeg skal selvsagt være gravid innen den tid:D

Da kom tr som et uvær og 4-5dager før tiden. Har ALLTID hatt litt lengre syklus en 'normalt' ligger som regel på 30-31dagers syklus. Er i dag på cd26.. aldri skjedd før. Fikk resultat på blodprøver om at hormonene var innenfor normalen. Føler ikke ting er så veldig normalt for tida. Blir helt matt

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp