Vi som temper(Ny)

Det har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
Jeg er møkka lei. Jeg skal til Januar!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er møkka lei. Jeg skal til Januar!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
jeg er og møkka lei.
På søndag så starta jeg dagen med å gråte pga vi ikke hadde hatt sex på lørdagen, siden mannen var syk... jeg blir sånn hver gang el blir kastet bort. er egentlig ikke noe bedre når testen er negativ og tr kommer.

Denne gangen er det VÅR tur MOLLY:D

jeg er og møkka lei.
På søndag så starta jeg dagen med å gråte pga vi ikke hadde hatt sex på lørdagen, siden mannen var syk... jeg blir sånn hver gang el blir kastet bort. er egentlig ikke noe bedre når testen er negativ og tr kommer.

Haha har grini før jeg også når jeg ikke har fåty sex eller at sambo ikke prøver hardt nok:P blir jo så frustrert!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

jeg er og møkka lei.

JAA !! :D Endelig. !

Jeg sier 2 DPO! Endelig! Håper FF er enig i morgen.

Sent from my iPhone using BV Forum
Og du er 7 dpo :D Og tempen er på veg oppover. Spennende. Når tenker du å teste da?

Så lurte jeg på noe. Noen som pleier å ha slim/utflod i dpo dagene? Har vært helt tørr der fra 1-3dpo. Men i dag 4dpo har jeg hatt en del slim. Hmm.

Det har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
Negative tester er noe herk!
Nesten så jeg har gruet meg til å teste noen ganger, for jeg har bare visst at det bare ville komme en strek. Allikevel klarer jeg ikke å la være, og nysgjerrigheten tar overhånd.

jo jeg synes den tempen din begynner å bli veldig spennende å følge med på nå :) Veldig fin stigning

Ja, jeg hadde tenkt det jeg og, hadde det ikke vært for at jeg våknet en million ganger i natt. Gleder meg til jeg kan legge meg igjen.. :P Men tok tempen 03.45 og da var den 36,63. Så målte jeg igjen da jeg våknet 05,45 og da var den 36,97.. Vet ikke helt hvor pålitelig det er jeg... Men men..

Du er jo i hvert fall dpo, så da er det bare å vente til egget fester seg og du får positiv test om 9-10 dager! :D

Og du er 7 dpo :D Og tempen er på veg oppover. Spennende. Når tenker du å teste da?

Så lurte jeg på noe. Noen som pleier å ha slim/utflod i dpo dagene? Har vært helt tørr der fra 1-3dpo. Men i dag 4dpo har jeg hatt en del slim. Hmm.

Varierer veldig fra måned til måned. Denne mnd har hatt mye utflod..

Tror jeg tester på lørdag morgen. Da er jeg 10 DPO, og det er kanskje en mulighet for å få to streker.

Syntes tempen min har vært veldig rar denne pp. Har hatt mye lavere temperatur enn vanlig, så er veldig spent på hvordan tempen utvikler seg utover de neste dagene.

Jeg pleier å ha creamy sekret etter EL, men har aldri hatt slim...

Varierer veldig fra måned til måned. Denne mnd har hatt mye utflod..
Tror jeg tester på lørdag morgen. Da er jeg 10 DPO, og det er kanskje en mulighet for å få to streker.

Syntes tempen min har vært veldig rar denne pp. Har hatt mye lavere temperatur enn vanlig, så er veldig spent på hvordan tempen utvikler seg utover de neste dagene.

Jeg pleier å ha creamy sekret etter EL, men har aldri hatt slim...

Oki. Får bare håpe det er en god ting. At livmoren gjør slimhinnene tykke til egget skal feste seg :D

Back
Topp